Mun tyttärelläni on maailman paras mies :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anoppikokelas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anoppikokelas

Vieras
Ja olen niin onnellinen hänen puolestaan. Ihanaa, että tyttöni on fiksu ja osannut valita itselleen myös fiksun pojan. Nuoriahan he vasta ovat, mutta toivon että onnensa kestää.

Oikeasti, ei enää parempaa miestä voisi olla. Tervehenkinen urheilijanuorukainen, töissä käyvä, asiansa hoitava, ei ryyppää jatkuvasti, ei petä, ei ole väkivaltainen tai mustasukkainen. Ihan täydellinen :) Ja näiden kyyhkysten suhdekin on täydellinen :)

Ihanaa, että vaikka mulla ei ole onnea rakkaudessa koskaan ollut, niin mun lapsellani sitä riittää :heart:

No ainahan se suhde alussa on täydellinen, täynnä rakkautta ja aikaa toiselle löytyy. Kyllä se sitten arki koittaa ja tyttö sekä anoppi löytää jo huonot puoletkin sitten miehestä :)

[QUOTE="yks";27985120]Mun äitikin luulee, että mieheni on hyvä mies.[/QUOTE]

Luulee, koska et ole kertonut asioiden todellista laitaa.

Mulla ja tyttärelläni on avoimet välit ja luotan siihen että jos jotain ongelmaa tulee, hän siitä mulle kertoo. Niin on ollut tähänkin saakka. Ja kyllä, tyttäreni on seurustellut aiemmin poikien kanssa, joista en ole ollut innostunut. Olen jutellut hänen kanssaan asioista ja koettanut neuvoa häntä oman kokemukseni perusteella. Opettanut arvostamaan itseään niin, ettei tyydy huonoihin miehiin ja huonoihin parisuhteisiin. Ja oppi on näemmä mennyt perille, tyttäreni ei tyydy vain johonkin vaan tietää oman arvonsa ja se on kultaakin kalliimpi eväs elämään.

Yhteistyössä