Mun mies on hullu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kevätperhonen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kevätperhonen"

Vieras
Meillä oli syksyn ja talven mittaan aika rankkaa ja parisuhde vähän niin ja näin, mutta kevään mittaan työ ym. asiat helpottivat ja samalla saatiin setvittyä suhdekin kuntoon, ja mies on nyt jotenkin hirmuisesti uudelleen rakastunut kuulemma (minuun siis). Noh, sehän on ihanaa, mutta nyt se sai sitten päähänsä, että haluaa teettää mun kuvasta sellaisen suojakalvon sen puhelimeen, että voi "ihailla ja pusutella pitkin päivää". Aikuinen mies! Siis tällaisen kuoren, mutta mun kuvalla, ei tuollaisella kuosilla: DesignSkins® & DeinDesign™ - - - C7 - Muster & Formen - Butterfly Summer

Miten mä voin estää sitä, se on sekopää! En mä nyt halua että mun kuva pällistelee sen puhelimessa kaikkien näkyvillä, sehän on ihan idioottimaista??!!

joo tavallaan ihan kiva juttu, mutta mua ehkä himpun verran ahdistaisi, jos mun mies tekisi noin, haluan pusutella sun kuvaa koko päivän.. joops... sano, että jospa säästät ne pusut ihan siihen kun nähtäis...

No sanot sille, ettet halua kuvaasi esille. Ei ehkä kannata sanoa, että se olis idioottimaista, mutta esität asian niin, että tuntuis inhottavalta, että kuva on kaikkien pällisteltävänä

arjen romantiikka on kai parasta, mutta toi kuulostaa vähän siltä mitä tekee noin 13 vuotiaat pojat... sorry.. ymmärrän sun fiiliksen, ja tuli kyllä mieleen, että mitä se peittelee tuolla yltiö rakastamisella... (ei välttämättä mitään mutta kuitenkin)

Onko teillä lapsia? Tai lemmikkiä? Jos on, niin teettäkää sille niiden kuvasta kuoret ja sano että pusuttelee niitä päivällä ja sua sitten illalla:) Mä kyllä tykkäsin kovasti tuosta perhoskuosista jonka laitoit. Tuli himo teettää sellaiset omaan puhelimeen!

Yhteistyössä