Heissulivei! Minä tuossa kävin kaikenmaailman kokeissa ja ei oo kilpirauhasen vajaatoimintaa eikä mitään, mammografiassa kaikki hyvin, papa puhdas, psoriasis ei ollutkaan psoriasis, mitä oon 14v psorilääkkeikkä syönyt vaan streptokokkibakteeri ja sain siihen antibioottikuurin ja nyt on kaikki hyvin
Juu, ja arvatkaan viiduttaako tuo yksityinen ihotautilekri joka tuumas aikoinaan, että ihottumani on psoria, aitan taakse tekis mieli mokoma heittää nokkospuskaan muutamaks viikosk
Mutta, nyt on kp 6, harjoiteltu jo, koska miehelläni ei ole mitään inhoja mekkoja kohtaan
, joten siimahännät ovat saaneet uida punaisessa meressä:kieh:
Nyt on vaan niin, että meidän talonväki lähtee syysloman viettoon möksälle, mutta minäpä oon niin reipas, että pomo kattoi, että teeppä tyttö töitä vaan, ellet palkatonta halua, koska minä olin sen verran ahne kesällä, että lomia ei jääny, mutta, tämäpä on oikein hyvä juttu, sillä kun porukat tulee kotio, on mulla sopivasti kiertopäivä 12 ja ai ai ai, että ukko kallistuu kylkeäni kohtaan pussit pullollaan het ilosta riemuen
Sit mie kattelen vähän ovistikkujain ja niiden mukaan sit tilanne viel vamistetaan.
Ja Heinäkuun vauveli ois nyt jos mikä niin ihanuus
Et nyt mie laitan sorkkani ja saparoni ojennukseen ja teen kaikkeni, että saisin viel kokea sen ihanuuden, kun vauvamasu kasvaisi.
Juteltiin miehenkin kans ja sanoi, että unelmoida saa niin kauan, kun siltä tuntuu, kuka estää unelmoinnin? Eli, ikä ei merkkaa mitään, sit kun on lähemmäs 50v vin sanoa, että ei kai sitä nyt enää....paitsi kuka sen unelmoinnin silloinkaan estää
Plussatuulahduksia kaikille. Luin tässä teidän viestejä ja kaikille unelmia unelmia unelmia ja toivotaan että ne toteutuu:hug: