Wienna :heart::heart::heart:
Esterille,
Marzalle ja
Fiialiialle myos plussatuulia ja levollista mielta piinapaiville.
Ma voisin kanssa liittya piinailijoihin. Mulla jai ovis bongaamatta, kun mies oli lahdossa reissuun tarppipaivina. Suunnitelmat kuitenkin muuttuivat kalkkiviivoilla (matka lyheni viikosta pariin paivaan) ja tiistaina ehdittiin viela tallettelemaan. Keskiviikkona kun mielenkiinnosta testasin, sain ovismiinuksen. Viime kiertojen perusteella ovulaatio olisikin ollut tiistain-keskiviikon valilla, joten nyt oltaisiin sitten
dpo3, vaikka en satavarma olekaan kun tuntemuksia ei ole koskaan mihinkaan suuntaan. Tosin nyt huomasin sellaisen jutun etta mulla on ilmeisesti ovulaation jalkeinen migreeni kuukautisia edeltavan lisaksi. En ole aiemmin asiaan kiinnittanyt huomiota, mutta nyt torstaina paansaryn iskiessa heti aamusta rupesin miettimaan, etta nain on tainnut olla myos menna kierroissa. Kaikkea sita kehostaan oppii
Muutoin olen viime viikkoina koittanut tuuletella paata naista raskautumisasioista. Seurauksena se, etta parina viime paivana olen sitten ottanut kuumeiluvapaan ajan kaikin voimin takaisin kiduttamalla itseani lukemalla netista sekundaarisesta lapsettomuudesta :headwall: Pitaa olla polja kun tietentahtoen menee etsimaan tietoa mahdollisista ongelmista. No osui silmiin myos juttuja mahdollisista keinoista edistaa raskautta, tosin aika tuttuja nuo olivat jo ennestaan. Uuteen jannaan neuvoon osuin parilla amerikkalaisella sivulla, kuulemma rasvaisten maitotuotteiden syojat raskautuvat helpommin kuin rasvattomien syojat
Tieda sitten onko tuossa mitaan peraa, mutta vaihdoinpa nyt kuitenkin aamiaisjugurttini tavalliseen rasvattoman sijaan. Toisaalta ylipaino vaikeuttaa raskautumista ja sen hoito olisi kuitenkin mulle ehka tehokkaampi keino... Vaan kokeillaan ensin tata helpompaa :saint:
Mukavaa viikonloppua kaikille :wave: