Lady Gardenea
No kun teki mieli vähän hieroa.pöh :stick:
No kun teki mieli vähän hieroa.pöh :stick:
En Pirkanmaalla.No etkö asunu jossain Vantaalla tms? PK-seudulla kuitessii?
Tottakai saa rakas ruutis :heart: :kiss:miten on, jos ei tykännytkään pyöriskellä isommalla puolella niin saapiko tehä kampäkin?
Jaa.. Keneenköhän sekotan sut. Oon aina kuvitellu et asut Vantaalla rivitalossa.En Pirkanmaalla.
Muutin kuukausi sitten rivarista pois, kerrostaloasukki nykyään. Mut pirkanmaalla oon asunu lähes aina, paitsi alkuopisekeluvuodet Rrröväniemellä.Jaa.. Keneenköhän sekotan sut. Oon aina kuvitellu et asut Vantaalla rivitalossa.
Jaah.. Ehkä susta tulee mieleen joku mun irl-tuttu Nyt oon ihan whaaaat kun mun palstakuvitelmat menee uusiksi.Muutin kuukausi sitten rivarista pois, kerrostaloasukki nykyään. Mut pirkanmaalla oon asunu lähes aina, paitsi alkuopisekeluvuodet Rrröväniemellä.
same old, same old...Ja ruutis, mitä kuuluu?
Ai säkin hirvestät? Vai vaan kaveri? Pitäiski soittaa enolle, että saisko lihhoo. Missä päin asuitkaansame old, same old
noh, hirvenpyyntikaveri oli saanu aamulla ampua "pitkänoaman"
alkaa olla hirvenpyyntikausi pulkassa
joo, kulen tekopitäjässä äitin velipojan ja kahen serkun kanssa hirvenpyynnissäAi säkin hirvestät? Vai vaan kaveri? Pitäiski soittaa enolle, että saisko lihhoo. Missä päin asuitkaan
Mun eno hirvestää keskisuomessa..joo, kulen tekopitäjässä äitin velipojan ja kahen serkun kanssa hirvenpyynnissä
asustelen täällä pohjosessa ja tekomaisemat on tästä muutampi sata itään
täällä on lupamäärät menneet niin vähiin että hirvenlihan omakustannushinta on ainakin tuplat siihen mitä on naudanliha kaupassaMun eno hirvestää keskisuomessa..
Joo pitääkin ottaa huomenna ensimmäiseksi tehtäväksi soittaa lihan perään Aika halvalla lähtee luomua, jos niillä on chanssi myydä.
Aa niin just joo.. No meitsi on oppinu tän 10 päivän lihattoman lokakuun aikana jo monia proteiinipitoisia kasvisruokareseptejä, että ehkä se ei niin kovin haittaa jos ei saa talveksi lihoja.täällä on lupamäärät menneet niin vähiin että hirvenlihan omakustannushinta on ainakin tuplat siihen mitä on naudanliha kaupassa
veikkaan että meikäläisen nettosaalis jää jonnekkin 10...15 kilon huitteille
mulla on parhaimmillaan ollut jotain vajaa 40kg ja siitä on riittänyt niin että noin kerta viikossa on mistä tehä hirveäAa niin just joo.. No meitsi on oppinu tän 10 päivän lihattoman lokakuun aikana jo monia proteiinipitoisia kasvisruokareseptejä, että ehkä se ei niin kovin haittaa jos ei saa talveksi lihoja.
moro :heart:Pöö! Mitäs tänne? Tääl näyttäis olevan uusia ihmisiä
moro :heart:
ei vaan oo yyvee-boksiin kolissu tissikuvia noilta uusilta
eikä ne tee huonoa paluumuuttajiltakaan
Ai kauhee ku olin törkeä, laitan sullekin pikimmiten.moro :heart:
ei vaan oo yyvee-boksiin kolissu tissikuvia noilta uusilta
Mua syrjitään :'(Ai kauhee ku olin törkeä, laitan sullekin pikimmiten.