Lady Gardenea
Juu juu..Mie en uskalla ees pyytää mitään kuvia...näin kiltti tyttö kuin mie järkyttyis kuitenkin puolikuoliaaks.:xmas:
Juu juu..Mie en uskalla ees pyytää mitään kuvia...näin kiltti tyttö kuin mie järkyttyis kuitenkin puolikuoliaaks.:xmas:
Joo, ne oli kyllä mun vanhat tissit.Niin teit.
kukas tää sitten on?miten on, jos ei tykännytkään pyöriskellä isommalla puolella niin saapiko tehä kampäkin?
yks semmonen varttuneempi ukonkäiverö joka on pannut merkille että ketju on viime päivinä vilkastunu ja tulossa katumapäälle katoamistaankukas tää sitten on?
Tuskin se siust johtuu. Olen täällä miten sattuu. Eilen en ollut ollenkaan.yks semmonen varttuneempi ukonkäiverö joka on pannut merkille että ketju on viime päivinä vilkastunu ja tulossa katumapäälle katoamistaan
vai johtunekko vilkastuminen juurikin siitä
yks semmonen varttuneempi ukonkäiverö joka on pannut merkille että ketju on viime päivinä vilkastunu ja tulossa katumapäälle katoamistaan
vai johtunekko vilkastuminen juurikin siitä
mää aattelin ruutista...Onko se Majuri joka harmailee?
Se on toinen jota ajattelin.mää aattelin ruutista...
eihän meitsöri ole ollut koko palstalla piiiitkiin aikoihin ja toiseksikin sehän on vielä nuori miesOnko se Majuri joka harmailee?
no ei täs kai montaa vaihtoehtoa ole...Aries se tuskin on..kepukkakaan tuskin...vai olisko? mun tuu ketään muuta mieleen:kieh:Se on toinen jota ajattelin.
No kerro nyt!!eihän meitsöri ole ollut koko palstalla piiiitkiin aikoihin ja toiseksikin sehän on vielä nuori mies
Nuori? Mä en ole nuori ja Majuri on mua vanhempi.eihän meitsöri ole ollut koko palstalla piiiitkiin aikoihin ja toiseksikin sehän on vielä nuori mies
nii just! tai sit yyveenä heti nyt!!Ja nyt kerro nikkis. Tänne tulla kiusaamaan. |O
Laita heti päälle niin ei unohdu. Miten muuten rintsikat voi unohtua?ihan vaan välihuomautuksena et muistuttakaaa mua et laitan rintsikat päälle kun lähen:xmas: nyt kun niitä ei ole niin ettei käy nolosti kun lähen
En mää halua niitä nyt laittaa! Voi ne unohtuu...kävin kerran kaupassa niin et ne unohtu laittaa päälle:ashamed:Laita heti päälle niin ei unohdu. Miten muuten rintsikat voi unohtua?
Toi "meitsöri" paljasti sut Lispetikseihän meitsöri ole ollut koko palstalla piiiitkiin aikoihin ja toiseksikin sehän on vielä nuori mies
En mää halua niitä nyt laittaa! Voi ne unohtuu...kävin kerran kaupassa niin et ne unohtu laittaa päälle:ashamed:
Onks se mirrinsilittäjä??!! jos on niin heti takas ketjuun!Toi "meitsöri" paljasti sut Lispetiks
mulla ei nyt niin kauheen isot hinkit oo,sellaset kouraan sopivat
Mulla on sellaset hinkit että ei unohdu. Ainakin kilo per tisu.