Ehkä, jos mut hyväksytään ..Onko meillä uus ketjulainen, Elli!
Ensin pitää laitaa hakemus meille privana. Siinä pitää olla kuvat tisseistä, pepusta ja mistä vaan. :xmas:Ehkä, jos mut hyväksytään ..
Huh! Minä luulin, että olis paljon kovemmat soveltuvuuskokeet..Ensin pitää laitaa hakemus meille privana. Siinä pitää olla kuvat tisseistä, pepusta ja mistä vaan. :xmas:
Huh! Minä luulin, että olis paljon kovemmat soveltuvuuskokeet..
:wave:Moi. :wave:
Mikä ihmeen hinku palstan naarasotuksilla on nurkkiin? Kyöpelitär ja Tinkuliini on jatkuvasti menossa nurkkaan nannapussin kanssa ja nyt IV neulepuikkojen kanssa...
Tervetuloa vaanEhkä, jos mut hyväksytään ..
Tänks.Tervetuloa vaan
Joo, me tarkastellaan LG.n kanssaHuh! Minä luulin, että olis paljon kovemmat soveltuvuuskokeet..
Joo, me tarkastellaan LG.n kanssa
Onks se tarkkaki syyni? Nyt alko jänskään, että pääsenks mä sittenkään läpi..Joo, me tarkastellaan LG.n kanssa
Katsotaan vain että kaikki on kohdallaan.Onks se tarkkaki syyni? Nyt alko jänskään, että pääsenks mä sittenkään läpi..
Seikka on saletti!Katsotaan vain että kaikki on kohdallaan.
Mulle voi laittaa. :xmas:Vieraileva tähti saapui paikalle.
Niin mihinkäs niitä hinkkikuvia tuli lähettää?
No vahdi yksityislaatikkoasiMulle voi laittaa. :xmas:
TänneVieraileva tähti saapui paikalle.
Niin mihinkäs niitä hinkkikuvia tuli lähettää?
Höh. No tuoks mulle sit maitoa? Pääsi just loppumaan, ja mun tekis mieli tehdä teeleipiä.Lähetin jo Ladylle
No oota soitan miehelle, et koukkaa koulumatkalla Helsingin kautta. Vai käykö tissimaito?Höh. No tuoks mulle sit maitoa? Pääsi just loppumaan, ja mun tekis mieli tehdä teeleipiä.
Niin teit.Lähetin jo Ladylle
Saa tehä.miten on, jos ei tykännytkään pyöriskellä isommalla puolella niin saapiko tehä kampäkin?