The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun eno hirvestää keskisuomessa..
Joo pitääkin ottaa huomenna ensimmäiseksi tehtäväksi soittaa lihan perään :D Aika halvalla lähtee luomua, jos niillä on chanssi myydä.
täällä on lupamäärät menneet niin vähiin että hirvenlihan omakustannushinta on ainakin tuplat siihen mitä on naudanliha kaupassa

veikkaan että meikäläisen nettosaalis jää jonnekkin 10...15 kilon huitteille

Professional Griefer
täällä on lupamäärät menneet niin vähiin että hirvenlihan omakustannushinta on ainakin tuplat siihen mitä on naudanliha kaupassa

veikkaan että meikäläisen nettosaalis jää jonnekkin 10...15 kilon huitteille
Aa niin just joo.. No meitsi on oppinu tän 10 päivän lihattoman lokakuun aikana jo monia proteiinipitoisia kasvisruokareseptejä, että ehkä se ei niin kovin haittaa jos ei saa talveksi lihoja.

Aa niin just joo.. No meitsi on oppinu tän 10 päivän lihattoman lokakuun aikana jo monia proteiinipitoisia kasvisruokareseptejä, että ehkä se ei niin kovin haittaa jos ei saa talveksi lihoja.
mulla on parhaimmillaan ollut jotain vajaa 40kg ja siitä on riittänyt niin että noin kerta viikossa on mistä tehä hirveä

eipähän eukko pääse sanomaan että saispa joskus jotain muutakin

kahvikirahvi
Kuka lähtis seuraksi suihkuun? Ajattelin et peseytymisen jälkeen saa löffähtää ihan rauhassa, tänään on ollu yllättävän täyteläinen päivä ku oon koittanu viihdyttää tota pikkupotilasta. Meillä oli uima-allas kylppärissä, sit leivottiin teeleipiä ja suklaakeksejä, pelattiin äsken muistipeliä ja käytiin aiemmin kaupoilla.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä