Alkuperäinen kirjoittaja häh?;29080392:Miten voi olla synnyttänyt, jos ei ole harrastanut seksiä ennen avioliittoa?
leski?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja häh?;29080392:Miten voi olla synnyttänyt, jos ei ole harrastanut seksiä ennen avioliittoa?
Olet kyllä hyvin paljon tutustunut aiheeseen tuosta häiriö/ongelma-asiasta ottaen huomioon että sulla ei kumpaakaan ole, on vain pelkkä haluttomuus tuntemattomia naisia kohtaan. :saint:
Ja miksi ihmeessä ei olisi haluttomuutta tuntemattomia kohtaan?
leski?
Mitäs sä taas paasaat omiasi? Mistä sä tiedät vaikka mulle olis tehty kolminkertainen kastraatio ja kuohinta?
meeppäs nyt siitä provoilemasta ja arvailemasta.
Ja miksi ihmeessä ei olisi haluttomuutta tuntemattomia kohtaan? Mee sä nyt ja sano miehellesi, että sulla on hurjat halut tuntemattomia miehiä kohtaa.
no sanoppa muuta
onneks tuo ikä, ulkonäkö ja olematon naisteniskentäosaaminen suojelee siinä määrin että luonteenlujuus ei joudu käytännön testiin
Aika sokeaa olisi luullakaan toisin, tottakai mies saa silmän virkinettä (ja mielenkin) vieraista hyvännäköisistä ja mukavista naisista. Onneks ei ihan pallo ole jalassa.
Oikesti on tavattoman mielenkiintoinen tapaus tämä Vierasmies. Rehellisesti voin sanoa etten ketään sinkkua tiedä jota ei vieraat haluta/sytytä. Päinvastoin... Varsinkin miehet.
Ja juu, kyllä minä tiedostan kuka on minusta seksikäs ja tiedostan senkin kuka olisi potentiaalinen petikumppani JOS olisin sinkku. Olen uskollinen kuitenkin. Vaikka parisuhteessa onkin niin sokea ei voi olla kukaan, tai valehtelee.
Ja tiedätkö, me ollaan useasti miehen kanssa tästä aiheesta puhuttukin!Viimeksi viime viikonloppuna lueteltiin seksikkäitä ihmisiä
![]()
Mahtaa harmittaa jos on seksikkäitä haluja muihin mutta "pitää nyt kärvistellä kun on suhteessa".
No, hankala asiahan tämmöinen on selittää kun jokaisella on oma pää. Kun minä näen kauniin naisen kadulla niin se on sellaista iloa silmälle, ei mulla rynni ajatukset että perkele pääsispä tuota hoonaamaan. Kato kun ensin pitäisi selvittää kulkeeko siellä yläpäässä vai onko hän kenties V-R-tyyppinen Helo Hetivalmis, koppakuoriainen selällään, jota pitäisi polkea ilman tunneyhteyksiä korvat luimussa kuin punasilmäkani maailman lopun partaalla
Ihan kiva että on erilaisia haluja joka lähtöön, mutta pliis älä tuu lässyttämään miten toisilla olisi asiat huonommin kuin sulla jolla seksiä on kuullun mukaan aina, paljon ja maailman parasta.vähän sama kun joku sulle jeesustelisi, että "voi voi kun sulla V-R on huono seksielämä, mä saan aina niin hyvän orgasmin että sä et koskaan ole sellaista saanut! Sääliksi käy kun et nauti niin paljon minä."
Et nyt taaskaan käsittänyt ollenkaan mistä tässä on puhe ja se nyt oli täysin arvattavissa. 1) Kun ei sulla ole sitä kokemusta suhteessa olemisesta.
Lainkaan ei tarvitse kärvistellä kun kaiken saa siltä kumppaniltaan, mutta tottakai sitä samalla tavalla silmäniloa on maailmassa, ja ihan kuten sanoit sitä ei seksuaalisena haluna tunne että voi kun pääsis panemaan tuon kanssa vaan että tuo olisi sen näköinen tyyppi että varmaan sinkkuna kiinnostuis. Ohimenevä ajatus. Hölmöläinen...
Koppakuoriainen selällään? Polkea? On sulla kyllä hyvin yksiviivaiset ajatukset...
2) Miksi sulla on tuollainen inhottava kuva mun seksielämästä? Vailla tunneyhteyttä?
Tässä liitossa se on rakkausseksiä, usko pois. Ja aiemman elämän seksipuolikaan ei ollut vailla tunneyhteyttä, kyllä siellä oli hyvänolon tunteita ja paljon muuta mukana.![]()
2) voisko olla vaikka sen takia, että sä olet tullut lyttää muiden ihmisten (seksi)elämiä ja nostamaan jatkuvasti itseäsi korokkeelle sekä tietämään mm. kohdan 1) omana totuutenasi.
Ai sori, ei sua poljeta ilman tunneyhteyttä kun ei sua poljeta ollenkaan!! MÄ tiedän, ettei sulla mitään kokemusta seksistä olekaan eikä mitään suhtetta tälläkään hetkellä. Oot varmaan Tytsin kaveri. Sä vaan haluaisit, mutta oot luultavasti neitsyt.
Huomaatko miltä sä kuulostat?![]()
Nyt on jo pakko todeta että mä lopetan keskustelun sinun kanssasi lopullisesti tällä palstalla. Se on täysin turhaa. Sinua vituttaa jokainen tekstini vaikka se ei milläänlailla sinuun liittyisi. Roikut ketjuissa vain vahtaamassa tiettyjen nimimerkkien vastauksia ja tunnut olevan aivan sekaisin, päähänpittymä minä ainakin sinulle olen.
Voitko sinäkin nyt luvata ettet enää kirjoita mitään kommenttia minulle? Voidaanko sopia niin? Elä sinä omaa elämääsi, älä lue minun tekstejäni. Jätä minut rauhaa, pyydän. Älä hännystele joka ketjussa haukkumassa.
Ei pysty lupaamaan mitään. Keskustelupalstoilla on sellaista, jos kovin ripuloit kohti tuuletinta niin voi roiskua omalle naamalle.
Muistanet varmaan, etten ole ainoa joka sun itsekeskeiset jutut on ärsyttänyt
Mutta toki on hyvä lopettaa silloin kun huomaakin olevansa alakynnessä, väärässä tai ei saa omaa tahtoaa läpi? Sä koitit tietää ettei mulla ole kokemusta suhteista. Harmi kun et ollut oikeassa. Mutta älä huoli, se oli varmaan eka ja viimeinen kerta kun sä et jotain asiaa tiennyt. Älä masennu.![]()
no voi hitsi, juuri kun sainopcorn: valmiiksi
Ei pysty lupaamaan mitään. Keskustelupalstoilla on sellaista, jos kovin ripuloit kohti tuuletinta niin voi roiskua omalle naamalle.
Muistanet varmaan, etten ole ainoa joka sun itsekeskeiset jutut on ärsyttänyt
Mutta toki on hyvä lopettaa silloin kun huomaakin olevansa alakynnessä, väärässä tai ei saa omaa tahtoaa läpi? Sä koitit tietää ettei mulla ole kokemusta suhteista. Harmi kun et ollut oikeassa. Mutta älä huoli, se oli varmaan eka ja viimeinen kerta kun sä et jotain asiaa tiennyt. Älä masennu.![]()
kyllä mäkin kallistuisin sille kannalle että vierasmies jäi tässä keskustelussa aivan omiin sfääreihinsä eikä kukaan ostanut yhtään hänen väitettään
Erilaisuus on valttia, olen kuullut sanottavan.
Sitä en muuten tajua miksi ylistetään niin sitä ajatusta, että kyllä miehen pitää panna kaikkia alastomia naisia aivot narikassa by nature? Onko se jokin ylpeydyn aihe että on taantunut jollekin sarvipään tasolle? Miksi ihmeessäkin sellaista ylistät, ei sun tarvitse pelätä että joku nauraa vaikket kaikkea (sinkkina) panisikaan!tuntuu vaan että osalla on niin heikko itsetunto että se ei salli muutakuin mennä urpåna massan mukana.
mä mitään naura mutta totean että ilmeisestikkin toisilla panettaa enempi kuin toisilla
taantumista olis mun mielestä semmonen että panee vieraita vaikka olis luvannut ettei niin tee
Niinno, tuon voi vääntää miksi ikinä haluaakaan. Jos esimerkiksi suhteessa sekstaillaan 2-3 kertaa viikossa ja sinkkuna ihmiset yleensä hässii viikonloppusin, niin sehän vain kertoo että ei paneta niin paljon. Jos panettaisi niin mies-mieshän menisi ja nylkyttäisi väkisin 2-3 kertaa viikossa, vastaantulijoita, kassaneitiä jne.??
Mut joo toisille seksi on panemista, toisille vähän enemmän. Kuten sanottu, minulle ei herätä erityisiä tuntemuksia ajatus että panisi jotain tuntematonta naista. Ei siitä saa muutakuin saman tuloksen kuin vetämällä käteen eli mällit ulos kropasta. Mutta suhteessa ei ole mikään ongelma sekstailla 1-2 krt/pv kun siinä on sentään järkeä. Siinä hommassa on silloin mukana tärkein ihminen eikä mikä tahansa reikä kadulta, aka runkkausnukke. Noin niinkun kärjistettynä.
Alkuperäinen kirjoittaja häh?;29080520:Leski tai ei, niin kyllä synnyttänyt on aina seksiä harrastanut. Minä en ole kuullut vielä tähän päivään mennessä neitseellisistä sikiämisistä tosielämässä.