Vaativuus seksin suhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hipsterström
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oon tosta eri mieltä, ei uroshirvikään tutustele naaraaseen viikkosotalla vaan hoitaa hommansa sen kummemmin kyselemättä

ihme muuleja täällä :headwall:

Mua kans huvittaa vähän tää (vaikken mies olekaan), et eikö se munan tunkeminen vähän mihin sattuu ihan lisääntymismielessä ole perustavanlaatuinen sisäänrakennettu juttu ihmisrotuisella uroksella?

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
^/^^ samalla logiikalla kai naisten normitoimintaa olisi vaatia ilman ehkäisyä liemet sisään kaikilta vähänkään kiinnostavilta miehiltä? Miksi näin ei tapahdu? Ja kun kyseessä ei ole lisääntyminen siinä hetkessä, niin mitä outoa on siinä jos asiassa on muitakin puolia? Mm. se, että tungenko munaani tuon naisen sisään, onko hän sen arvoinen? jne jne

Huvittaa runsaasti tämä mies-mies-rummutus mitä mustat "joutuvat" pitämään yllä. :) Siis että pannaan kylä kaikkea liikkuvaa. Paitsi tietysti ei nyt kun ollaan suhteessa. Mutta ne muut, ne panee koska ne on normaaleja. :D Rankkaa hommaa yllä pitää kulissia, mahdollisesti? Toki se voi tulla luonnostaan joillakin, mutta näin se menee foorumeilla 95% nimen takaa tai live-elämässä heikkopäisemmiltä. Ei pystytä sanomaan muutakuin se mitä odotetaan, kyllä mä panen mitä vaan. :laugh:
Joskus isohkoissa saunapippaloissa oli jotain juttua tähän tyyliin ja sanoin, että en muuten pannut silloin sitä ja sitä naista vaikka oli antamassa ja kaunis jne. Osa katsoi vähänaikaa että WTF, mutta sitten privaatisti suurin osa sanoi että aika hyvin myönsit, ei moni kehtaa porukassa.

No, mulle ihan sama vaikka panisitte lyhtypylvästä, mutta mun mielestä on OK jos ei pane tai pysty panemaan jos tilanne ei ole jostain syystä natsaava.

Ei kaikki toimi noin, osa biologian ja osa sen takia että mieki hallitsee haluja.

Eli uros, lajista riippumatta kuten ruutiukko osuvasti huomautti, ei ole tarkoitettu biologisesti jatkamaan sukua mahdollisimman monipuolisesti eri naaraiden kanssa? Mikä ihmisestä tekee niin erilaisen? Tiesitkö, ettei muissakaan lajeissa kaikki lisäänny holtittomasti ihan kenen tahansa kanssa, mutta pääsääntöisesti se on sisäänrakennettu juttu, koska lisääntyminen on se nro.1 elämän tarkoitus.

Mikä siis sun näkemyksesi asiasta on? Sä itse olet ohittanut kertomasi perusteella vasektomian sen takia että on pitänyt päästä lisääntymään uuden kumppanin kanssa, eli millä tavalla tämä nyt eroaa siitä, että sen tekisi ihan "luonnollisesti"?

"Ja mun mielestä on ihan ok, jos ei halua katsella tällaista pidempään. Edes kahta kertaa."

Ja ok on sekin, että miehen ei tarvitse katsella hetkeäkään pidempää naista joka ei ole tuhannen kostea eka kerralla? Täysin normaalia lempata "hiekkapillu" ekasta kerrasta kadulle vaikka muuten olisi ollut kiva?

"Ja mun mielestä on ihan ok, jos ei halua katsella tällaista pidempään. Edes kahta kertaa."

Ja ok on sekin, että miehen ei tarvitse katsella hetkeäkään pidempää naista joka ei ole tuhannen kostea eka kerralla? Täysin normaalia lempata "hiekkapillu" ekasta kerrasta kadulle vaikka muuten olisi ollut kiva?

Onko sinulle joku ongelma se, että on olemassa yhtä monta syytä olla tapaamatta ketään toista kertaa, mitä on olemassa erilaisia ihmisiä?

Siis. On se syy mikä tahansa, se on ihan hyvä syy. Sillä miksipä kukaan väkisin tapaisi ketään, jonka syystä tai toisesta kokee itselleen sopimattomaksi? Minä en koe, että olisin jotenkin oikeutettu arvostelemaan muiden syitä, ja kuten jo aikaisemmin kommentoin, niin en yhtään ihmettele etteikö monikin mies olisi jättänyt yhteen kertaan, jos nainen on osoittautunut itselleen vääränlaiseksi.

Tästä päästään taas tähän seksin tärkeyteen, että miksipä tuhlaamaan aikaansa johonkin, joka ei nappaa? Vaikka tämä olisi muuten ihan kiva? Tuskin kuitenkaan tosi kiva, kun ei nappaa kokeilla toista kertaa.

Kerro nyt, miksi tämä on sinulle niin äärimmäisen hankalaa hyväksyä?

• Tykkää

Et kysy minulta mutta vastaan silti; kyllä! Jos miehen mielestä nainen ei sovi hänelle sängyssä niin saa lempata. Luulenpa, että moni miehistä myös lemppaa. Minkäs teet, ei ketään voi pakottaa olemaan toisen kanssa. Ja jos on valmis lemppaamaan jonkun hiekkapilluisuuden tai erektio-ongelmien takia niin eikö se ole parasta tehdä heti suhteen alussa? Säästää molemmilta vaivaa ja aikaa.

• Tykkää
[QUOTE="vieras";29079719]Et kysy minulta mutta vastaan silti; kyllä! Jos miehen mielestä nainen ei sovi hänelle sängyssä niin saa lempata. Luulenpa, että moni miehistä myös lemppaa. Minkäs teet, ei ketään voi pakottaa olemaan toisen kanssa. Ja jos on valmis lemppaamaan jonkun hiekkapilluisuuden tai erektio-ongelmien takia niin eikö se ole parasta tehdä heti suhteen alussa? Säästää molemmilta vaivaa ja aikaa.[/QUOTE]

Todellakin. Ja jos siinä on suurempia tunteita pelissä, nuo alkukankeudet tuskin haittaa. Sittenhän sitä varmemmalla vimmalla haluaa antaa uuden tilaisuuden toiselle!

• Tykkää
Reactions: hipsterström
"Et kysy minulta mutta vastaan silti; kyllä! Jos miehen mielestä nainen ei sovi hänelle sängyssä niin saa lempata. Luulenpa, että moni miehistä myös lemppaa. Minkäs teet, ei ketään voi pakottaa olemaan toisen kanssa. Ja jos on valmis lemppaamaan jonkun hiekkapilluisuuden tai erektio-ongelmien takia niin eikö se ole parasta tehdä heti suhteen alussa? Säästää molemmilta vaivaa ja aikaa."

Sullekin on näköjään "hieman" auki se mikä on erektiohäiriö :laugh:

Ei mikään ihme jos maailmassa on paljon eroja ja sinkkuja kun suurinpiirtein väärä silmien väri tai kengän numero on vallan hyvä syy laittaa uusi tuttavuus pihalle :D

Olisiko ihmisten hyvä palata perinteiseen uskonnolliseen käsitykseen, että ei seksiä ennen avioliittoa. Silloin pienelläkin vehkeellä ja huonommallakin suorituskyvyllä varustetut miehet saisivat mahdollisuuden, koska papin aamen olisi sanottu jo ennen asian testaamista.

"Olisiko ihmisten hyvä palata perinteiseen uskonnolliseen käsitykseen, että ei seksiä ennen avioliittoa. Silloin pienelläkin vehkeellä ja huonommallakin suorituskyvyllä varustetut miehet saisivat mahdollisuuden, koska papin aamen olisi sanottu jo ennen asian testaamista."

Ei huono. Auttaisi myös synnyttäneitä lerppatussuja ja hormonihäiriöisiä kuivapilluja saamaan miehen :)

"Olisiko ihmisten hyvä palata perinteiseen uskonnolliseen käsitykseen, että ei seksiä ennen avioliittoa. Silloin pienelläkin vehkeellä ja huonommallakin suorituskyvyllä varustetut miehet saisivat mahdollisuuden, koska papin aamen olisi sanottu jo ennen asian testaamista."

Ei huono. Auttaisi myös synnyttäneitä lerppatussuja ja hormonihäiriöisiä kuivapilluja saamaan miehen :)

Ja ah miten se onni ja autuus kukoistaa, saadaan palstalle lisää valittajia pettävistä miehistä ja vaimoista ja miten se kuppa leviää kun kerran vuodessa harrastetaan seksiä pakon edessä (ja muiden kanssa vähän useammin) :D

Sullekin on näköjään "hieman" auki se mikä on erektiohäiriö :laugh:

Ei mikään ihme jos maailmassa on paljon eroja ja sinkkuja kun suurinpiirtein väärä silmien väri tai kengän numero on vallan hyvä syy laittaa uusi tuttavuus pihalle :D

Minä käytinkin sanaa erektio-ongelma. Ja eikö se ole ongelma, jos ei se seiso? Hankalahan se on silloin yhtyä...

Minusta on hyvä, että ihmiset ottaa eron jo alussa jos tökkii. Ihan turhaa sitkutella väkisin ja sitten vielä hommata lapsia, huomata sen jälkeen että eipä se vieläkään onnistu ja taas on erolapsitilastoissa merkintä. Jos toinen ihminen oikeasti kolahtaa, niin ei erektion puute eka kerralla sängyssä heitä erota ja tässä puhun ihan kokemuksesta. Mun suhteessa neljän vuoden jälkeen kun oli niitä ongelmia, oli jo molempien mielestä pakko erota. Luojan kiitos älysimme olla tekemättä yhteisiä lapsia.

Eli älä sinä ala mulle pajattaan mistään mun tiedoista, kun et niistä tiedä. Nih.

Eli sun mielestä nainen pitäis pakottaa olemaan miehen kanssa vaikka väkisin, vaikka miehen kaikki ominaisuudet ei naiselle kolahtaiskaan?

Miksi sä edes keskustelet täällä jos kaikki maailman syyt on vallan OK? Eikö sinusta YHTÄÄN tunnu kummalliselle että AP on jätetty ensi seksikerran jälkeen kun se ei ole natsannut? Miksi nainen edes päätyi sänkyyn miehen kanssa jos mies ei olisi ollut potentiaalisesti sopiva?

Kyllä, en yhtään ihmettele kun ihmisillä on suhteita jotka heiluu kuin tuuliviirit ja eroja on 50% kaikista liitoista. Kun hommat on näköjään kerrasta poikki ja "mitä sitä aikaa tuhlaamaan jos ei heti natsaa".

Väitätkö oikeasti, että yleinen mielipide EI OLISI että mies on sika jos jättää naisen heti kun pillu ei kostunut reisille asti tai jos naista eka kerta vähän jännitti? Mies on tällöin vain kiva oman arvon tunteva herrasmies jos heittää muuten kaikin puolin kivan naisen porraskäytävään kun seksi ei heti toiminut?

Onko sinulle joku ongelma se, että on olemassa yhtä monta syytä olla tapaamatta ketään toista kertaa, mitä on olemassa erilaisia ihmisiä?

Siis. On se syy mikä tahansa, se on ihan hyvä syy. Sillä miksipä kukaan väkisin tapaisi ketään, jonka syystä tai toisesta kokee itselleen sopimattomaksi? Minä en koe, että olisin jotenkin oikeutettu arvostelemaan muiden syitä, ja kuten jo aikaisemmin kommentoin, niin en yhtään ihmettele etteikö monikin mies olisi jättänyt yhteen kertaan, jos nainen on osoittautunut itselleen vääränlaiseksi.

Tästä päästään taas tähän seksin tärkeyteen, että miksipä tuhlaamaan aikaansa johonkin, joka ei nappaa? Vaikka tämä olisi muuten ihan kiva? Tuskin kuitenkaan tosi kiva, kun ei nappaa kokeilla toista kertaa.

Kerro nyt, miksi tämä on sinulle niin äärimmäisen hankalaa hyväksyä?

Tuon alueen ongelma määritellään virallisesti siten, että jos vähintään puolet kerroista epäonnistuu ja/tai ongelma haittaa elämää merkittävästi (nimenomaan pitkässä juoksussa). Toki ongelman voi tehdä vaikka kuinka pienestä. Sitä sopii sitten kysyä itseltään peilin edessä kuinka fiksua ja kannattavaa on luoda suurta ongelmaa heti.

[QUOTE="vieras";29080249]Minä käytinkin sanaa erektio-ongelma. Ja eikö se ole ongelma, jos ei se seiso? Hankalahan se on silloin yhtyä...

Minusta on hyvä, että ihmiset ottaa eron jo alussa jos tökkii. Ihan turhaa sitkutella väkisin ja sitten vielä hommata lapsia, huomata sen jälkeen että eipä se vieläkään onnistu ja taas on erolapsitilastoissa merkintä. Jos toinen ihminen oikeasti kolahtaa, niin ei erektion puute eka kerralla sängyssä heitä erota ja tässä puhun ihan kokemuksesta. Mun suhteessa neljän vuoden jälkeen kun oli niitä ongelmia, oli jo molempien mielestä pakko erota. Luojan kiitos älysimme olla tekemättä yhteisiä lapsia.

Eli älä sinä ala mulle pajattaan mistään mun tiedoista, kun et niistä tiedä. Nih.[/QUOTE]

Mä en ole lopettanut suhdetta siihen kun ekalla kerralla ei toiminut. En tiedä johtuiko siitä että halusin suhteen kyseisen miehen kanssa. En ollut etsimässä pelkkää seksiä.

Tuon alueen ongelma määritellään virallisesti siten, että jos vähintään puolet kerroista epäonnistuu ja/tai ongelma haittaa elämää merkittävästi (nimenomaan pitkässä juoksussa). Toki ongelman voi tehdä vaikka kuinka pienestä. Sitä sopii sitten kysyä itseltään peilin edessä kuinka fiksua ja kannattavaa on luoda suurta ongelmaa heti.

Ihan sama sille, mikä on virallien määritelmä, minä puhun nyt omasta kokemuksesta. Viisastuin sen verran tuon neljän vuoden aikana että päätin etten moiseen toiste rupeais. Eli jatkossa tuo eka kerran toimimattomuus sänkykammarissa sais mut ottamaan hatkat. Jos se tekee musta pinnallisen niin so be it!

Omani oon löytäny ja eka kerralla natsas sekä muu elämä, että petipuuhat eikä tässä kuuden vuoden yhteiselon aikana miehellä ole kertaakaan jäänyt seisomatta. Siis AINA JA JOKA KERTA on herra suoriutunut, jopa silloin kun lapsia yriteltiin (oli touhusta ajoittain romantiikka kaukana...).

• Tykkää
"Eikö sinusta YHTÄÄN tunnu kummalliselle että AP on jätetty ensi seksikerran jälkeen kun se ei ole natsannut?"

Ei yhtään. NaisillaKIN on yhtälainen oikeus jättää tapailu sikseen, oli syy mikä tahansa. Keskustelen aiheesta, vaikka olen tätä mieltä. Johan pohdin, miksi näin voisi olla, miksi ilmeisesti useampi nainen on jättänyt epäonnistuneiden seksikertojen jälkeen. Mutta sinun antisi minun pohdintoihini oli ala-arvoinen.

"Miksi nainen edes päätyi sänkyyn miehen kanssa jos mies ei olisi ollut potentiaalisesti sopiva?"

Selvännäkijäkö tässä pitäisi olla?

*

Ihan oikeasti, tällaista se "deittikulttuuri" on. Ei yhtään sen reilumpaa eikä realistisempaa, vaan juuri sellaista että toisessa on joku juttu, miksi se toinen ei tunnut oikealta itselle ja sitten tämä henkilö lempataan. Jos alkaa pohtia syitä syvällisemmin, menee kyllä perse edellä puuhun; syitä on edelleen yhtä monta kuin on deittaajiakin ja taustat näille syille vielä monimutkaisempia.

Yksinkertaistettuna, jälleen kerran: makusasioita. En lähtisi ketään dissaamaan siksi, että on jostain syystä lempannut itselleen kelpaamattoman kumppaniehdokkaan.

Miten voi olla synnyttänyt, jos ei ole harrastanut seksiä ennen avioliittoa?

• Tykkää

Olet kyllä hyvin paljon tutustunut aiheeseen tuosta häiriö/ongelma-asiasta ottaen huomioon että sulla ei kumpaakaan ole, on vain pelkkä haluttomuus tuntemattomia naisia kohtaan. :saint:

Yhteistyössä