Oon pilannut kaiken... ihan kaiken..mitenköhän saisin anteeksi

• Viestiketjun aloittaja sattuuliikaa
  • Ensimmäinen viesti
sattuuliikaa
Sä oot oikeestaan jotenkin päästä pehmeä, pakko olla väkisellä koko ajan jonkun kanssa. Ethän tuu sit tänne vänisee kun tuokin poika häippäsee. Ei pahalla mut sun ikäset pojat harvemmin pystyy sitoutumaan noin vaativiin parisuhteisiin.

Itseasiassa ei mun oo pakko väkisin olla kenenkään kanssa. Ennen tätä kyseistä miestä olin yli puoli vuotta yksin. Ja tää kaveri on mua muutaman vuoden vanhempi. Eikä ole alkamassa mitään perhettä leikkiä, vaan haluaa ihan yrittää suhdetta mun kanssa. Eikä mulla mitään sitä vastaan olis, oon joskus vuos sitten ollut siihen ihastunutkin, nyt ei vaan oo oikea aika...

sattuuliikaa
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29078103:
Puoli tuntia annettu olla ja itse alat nostelemaan :LOL:
Hehee :D mä en oo tota viimeistä kommenttia laittanu. Kyllä mä kestän asiallista kritiikkiä :) ja jos joku haluaa asiaan vielä antaa oman näkökantansa niin siitä vaan :)
Itse taas hehkutan täällä, sain välit äitiini korjattua usean viikon jälkeen. Riitelimme mitättömästä toiseen perheenjäseneeni liittyvästä asiasta kyllä tänäänkin, mutta menen vkl käymään joten laskisin Välimme taas normaaleiksi :) oikeastaan, vaikka asia ei niin ole oikeasti niin tuntuu tällä hetkellä ettei mikään voisi olla paremmin :) siis tässä hetkessä. Tulevaisuudessa varmasti voisi, mutta tällaisessa tilanteessa pitää elää hetki kerrallaan ! :)

"hellu"
Joo mun pitää pyytää apua neuvolasta, mulla on aika 21.10. Puhun asiasta sillon :)
Tiedän että tarviin apua, ja paljon.
Lapsi rakas kun se pelkkä neuvolan apu ei riitä. Sulla ei ole ketän aikuista auttamassa, kuinka sä meinaat selvitä? Sulla pitäs olla alkuun ekat puol vuotta joku 24/7 auttamassa, ja kun omat vanhempasi ei siihen kerran sovellu, niin en tiedä keneltä voit noin isoa palvelusta pyytää.

"hellu"
Itseasiassa ei mun oo pakko väkisin olla kenenkään kanssa. Ennen tätä kyseistä miestä olin yli puoli vuotta yksin. Ja tää kaveri on mua muutaman vuoden vanhempi. Eikä ole alkamassa mitään perhettä leikkiä, vaan haluaa ihan yrittää suhdetta mun kanssa. Eikä mulla mitään sitä vastaan olis, oon joskus vuos sitten ollut siihen ihastunutkin, nyt ei vaan oo oikea aika...
Puoli vuotta? Oooh weeee! :LOL:

sattuuliikaa
[QUOTE="hellu";29078465]Puoli vuotta? Oooh weeee! :LOL:[/QUOTE]

Nuorilla puoli vuotta on aika pitkä aika :) exäni oli Sitäpaitsi ollut sinkku vähemmän aikaa kuin minä ja metsästää uutta kumppania tällä hetkellä hampaat irvessä.
Mutta, anna vaan tulla jos se sun oloas helpottaa ;)

hhuh
Anteeks mutta sä kuulostat ihan tosi lapselliselta. Kuka edes sanoo että on mennyt välit äitinsä kanssa jos pari viikkoa on mennyt niin että ette oo olleet tekemisissä. Ja kuka sanoo että välit on korjattu jos yhden päivän on juttuväleissä ollut ja siitäkin osa on ollut riitelyä. Anteeksi mutta tämän ja edellisen ketjusi perusteella sä oot todella ailahtelevainen luonne. Eikä taida vanhempaskaan mitään parasta väkeä olla kun suSta on tollainen tullut. Näiden havaintojen perusteella säälin syntyviä lapsias (lasta), kuulostaa siltä ettei ainakaan mikään tasapainoisin elämän alku oo tulossa. :(

sattuuliikaa
Anteeks mutta sä kuulostat ihan tosi lapselliselta. Kuka edes sanoo että on mennyt välit äitinsä kanssa jos pari viikkoa on mennyt niin että ette oo olleet tekemisissä. Ja kuka sanoo että välit on korjattu jos yhden päivän on juttuväleissä ollut ja siitäkin osa on ollut riitelyä. Anteeksi mutta tämän ja edellisen ketjusi perusteella sä oot todella ailahtelevainen luonne. Eikä taida vanhempaskaan mitään parasta väkeä olla kun suSta on tollainen tullut. Näiden havaintojen perusteella säälin syntyviä lapsias (lasta), kuulostaa siltä ettei ainakaan mikään tasapainoisin elämän alku oo tulossa. :(
Voi hyvinkin olla että oon lapsellinen, en kiellä sitä :) mutta en mä tän ikäisenä mikään vanhakaan henkisesti halua olla.
Ja kyllä mä sanoisin et välit on menny jos raivotaan tosi pahasti ja tästä raskaudesta valitetaan :) eikä pariin viikkoon kysytä mitään kuulumisia. Ja välit on kunnossa taas koska sitä raivoamista pyydettiin anteeks :) vaikea selittää..
Ja kiitos. Todella tukevaa sunkin käytökses.

"hellu"
Voi hyvinkin olla että oon lapsellinen, en kiellä sitä :) mutta en mä tän ikäisenä mikään vanhakaan henkisesti halua olla.
Ja kyllä mä sanoisin et välit on menny jos raivotaan tosi pahasti ja tästä raskaudesta valitetaan :) eikä pariin viikkoon kysytä mitään kuulumisia. Ja välit on kunnossa taas koska sitä raivoamista pyydettiin anteeks :) vaikea selittää..
Luuletko sä oikeasti että tuollaisista on mitään apua sulle vaikeassa tilanteessa, jos heidän tapansa reagoida asioihin on raivoaminen. Sun on kasvettava tässä muutaman kuukauden aikana ihan tolkuttomasti ihmisenä jos aiot pärjätä, joten älä suotta hehkuta että tykkäät olla lapsellinen, lapsellisuudelle ei nyt ole tilaa. Ja miksi sä luulet että kaikkien pitäs olla tässä sun päätäs taputtelemassa ja ihkuttamassa että kyllä sä jaksat ja pärjäät, kun selkeesti sun resurssit ei ainakaan tällä hetkellä vaikuta riittäviltä. Mitä vikaa on realismissa. Oon kirjoittanut jo aikaisemmin, ja kirjoitan nytkin. Itse oon 30v ja ollut parisuhteessa jo 7 vuotta, ja oon yhden lapsen äiti. Jos mä nyt saisin kuulla yllätyksenä että odotan kaksosia, niin miettisin todella tarkkaan jaksamistani, kirjaisin paperille ylös kaikki asiaan vaikuttavat asiat, ja todennäköisesti päätyisin aborttiin. Kun vertaan sua ja juttujas itseeni, mua ihan oikeasti hirvittää, koska sä et tunnu ollenkaan ajattelevan tätä asiaa järjellä, vaan meet täysin tunteiden perusteella päätöksestä toiseen ja seilaat ees taas miehen haikailusta vauvahaaveisiin ja takaisin.

sattuuliikaa

sattuuliikaa
[QUOTE="hellu";29078595]Luuletko sä oikeasti että tuollaisista on mitään apua sulle vaikeassa tilanteessa, jos heidän tapansa reagoida asioihin on raivoaminen. Sun on kasvettava tässä muutaman kuukauden aikana ihan tolkuttomasti ihmisenä jos aiot pärjätä, joten älä suotta hehkuta että tykkäät olla lapsellinen, lapsellisuudelle ei nyt ole tilaa. Ja miksi sä luulet että kaikkien pitäs olla tässä sun päätäs taputtelemassa ja ihkuttamassa että kyllä sä jaksat ja pärjäät, kun selkeesti sun resurssit ei ainakaan tällä hetkellä vaikuta riittäviltä. Mitä vikaa on realismissa. Oon kirjoittanut jo aikaisemmin, ja kirjoitan nytkin. Itse oon 30v ja ollut parisuhteessa jo 7 vuotta, ja oon yhden lapsen äiti. Jos mä nyt saisin kuulla yllätyksenä että odotan kaksosia, niin miettisin todella tarkkaan jaksamistani, kirjaisin paperille ylös kaikki asiaan vaikuttavat asiat, ja todennäköisesti päätyisin aborttiin. Kun vertaan sua ja juttujas itseeni, mua ihan oikeasti hirvittää, koska sä et tunnu ollenkaan ajattelevan tätä asiaa järjellä, vaan meet täysin tunteiden perusteella päätöksestä toiseen ja seilaat ees taas miehen haikailusta vauvahaaveisiin ja takaisin.[/QUOTE]

En mä kyllä haikaile miestä, vaikka ikävä onkin. Mulla on ikävä vanhaa..
Ja lapsiasialle nyt ei mitään enää voi.

sattuuliikaa
[QUOTE="hellu";29078800]Ei voi enää mitään vaikka vielä viime viikolla olit menossa aborttia
tekemään? :O[/QUOTE]

Eli mielestäsi minun pitäisi mennä uudestaan lääkäriin pyörtämään puheeni että haluan pitää lapset vaikka asiaa jo paljon pohdittuani ja siitä keskusteltuani olen päättänyt lapset pitää?

"jjj"
kuule, ap mun mielestä sun kannattais tosiaan varata aika sinne neuvolasykologille ja siellä jutella, tää palsta ei ole siihen paras paikka, sieltä saat neuvoja ja tukea. oot tehnyt hyvän ja vastuullisen päätöksen :)

"jjj"
[QUOTE="jjj";29079060]kuule, ap mun mielestä sun kannattais tosiaan varata aika sinne neuvolasykologille ja siellä jutella, tää palsta ei ole siihen paras paikka, sieltä saat neuvoja ja tukea. oot tehnyt hyvän ja vastuullisen päätöksen :)[/QUOTE]

ja tarkoitan siis tätä sun päätöstä pitää lapset :)

sattuuliikaa
[QUOTE="jjj";29079066]ja tarkoitan siis tätä sun päätöstä pitää lapset :)[/QUOTE]

Kiitos. Oon täysin samaa mieltä.
Ja varaan ajan sit ku meen neuvolaan 21.10 :) helpompi puhua siel kasvotusten

"kaisakka"
Synnytä ne lapset, mä voin hoitaa heidät. Win- win tilanne, sun ei tarvi tehdä aborttia ja me saadaan kaksi lasta.

Jos tää ois ees totta, Porvoossa taitaa olla tylsä päivä.

sattuuliikaa
[QUOTE="kaisakka";29079153]Synnytä ne lapset, mä voin hoitaa heidät. Win- win tilanne, sun ei tarvi tehdä aborttia ja me saadaan kaksi lasta.

Jos tää ois ees totta, Porvoossa taitaa olla tylsä päivä.[/QUOTE]

Joo, eiköhän tää ollu tässä ny

Yhteistyössä