The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:ashamed:
Älä suotta nolostele. Minkäs sinä sille voit. Paitti että rajoittaahan tuo elämää. Makuaisti onpi semmoinen, että se kehittyy ajan myötä.

Itte muksuna en voinut syödä paprikaa. Se ei ollut ainoastaan pahaa, vaan tuli myös ylös samantien. En voinut koulussa syödä risottoa edes riipimällä paprikat lautasen reunalle, koska se maku oli tarttunut ruokaan. Nykyään paprika on Nam!

On minullakin omat ruokavammani. Ruåttalaista hapansilakkaa en suuhuni laita. Enkä Englantilaisten munuaispiirasta. Englannissa muutenkin kandee olla dieetillä. Viimeks käydessäni piti käydä ravintelissa testaamassa se "fish&chips". Miten osaavatkin pilata sekä kalan, että potut.
Kaikkia sieniä syön, mut toisia mielummin kuin toisia. Valkohomejuustot maistuvat suussani lähinnä pilaantuneille, joten en niitä mieluusti syö, kun taas sinihomejuustoa kuluisi vaikka kuinka paljon. Ja jostain syystä vihreät oliivit maistuvat paremmalle kuin mustat.

Rohkeesti vaan kokeilemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29067102:
PÖH... tämä kuuluu noitakoulun oppeihin. Minähän se siinä olen. Jotta voimme hallita kaikkea joudumme ns. vihollisen vaatteisiin joksikin aikaa.
Ahaa. No sit. Mä en kyllä noitakoulussa pärjäisi, kun noi naistenhepenet ei oikein sovi mulle. Nuo ovat vissiin noitakoulun musiikkiluokalla??

[video=youtube;524xfH5jGKo]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=524xfH5jGKo[/video]
 
Iltaa... Hui helvetti, sydän löi monta turhaa lyöntiä, kyllä niin sai taas säikähtää... Viihdytän kohta teitä tarinalla.
Ja yllätyksiäkin mahtuu tähän päivään, exän paras kaveri kysyi, koska mennään vetämään päätä täyteen. Lupasin kun lomat alkaa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29067265:
Iltaa PK. Odotamme jännityksellä tarinaa.
Niin, meni tämä ilta ensin exän parasta ja paria omaa kaveria tavatessa. Exä oli tyttäreni kanssa Tampereella hevosen kanssa ja soitti, että jäivät tielle, kun autosta RÄJÄHTI rengas. Puhelu katkesi ja kun sain soitettua uudestaan, niin siinä 20 sekunnin aikana kävi mielessä kaikki kamalat, mikä voi, että nyt ei ole enää tytärtä tai ainakin vakavia vammoja. Sain soitettua uudestaan, onneksi kaikki oli hyvin.
Menin sinne vaihtamaan rengasta pimeään vesitihkuun ja jukolauta, on kyllä ollut suoranainen ihme, että exä on saanut pidettyä sen auton tiellä. Vauhtia 80, hevoskoppi hevosineen perässä ja autosta räjähtää takarengas - jos olisi joku tullut vastaan niin olisi mäsähtänyt. Ihmettelen edelleen, että miten on mahdollista ylipäänsä, että se auto on pysynyt tiellä - painava hevonen koppeineen ja henkilöauto vetämässä. Luojan kiitos loppu hyvin, kaikki hyvin.

Kun pääsin sitä rengasta vaihtamaan, huomasin, että muistakin renkaista näkyy sisälangat ja pintaa ei ole ollenkaan, ihan kuin formulan rengasta olisi silitellyt. Sitten suutuin oikein kunnolla, että mitä helvettiä se kuskaa mun tytärtäni syyssadekelillä tommosilla kusiluistimilla. Ja taas tapeltiin, joka yltyi vain, kun sanoin, että se ei vie noilla renkailla mun tyttöäni enää mihinkään ennen kuin uudet tai talvirenkaat alla.

Loppu hyvin, kaikki hyvin, riitaa lukuunottamatta. KATSOKAA IHMISET, MISSÄ KUNNOSSA TEIDÄN RENKAAT ON!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä