The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nuo äityliinien työvoitot vaan tuppaavat olemaan lyhytikäisiä. Tarinoita neljänkymmenen vuoden takaa. Pikku Asiankannattajalla ON kotoa lähtiessään puhtaat ja kuivat vaatteet päällä. ON!!! Noin kuus minuuttia kotioven sulkemisesta kuuluu plumpsis, eikä pikku Asiankannattajan vaatteet enää ole kovin puhtaat, eikä ainakaan kuivat, mutta lasipurkissa on vesilisko.
Lyhytikäisia mutta suuria voitonfiiliksiä tuottavia:D
 
...jeah! Työvoitto - nuo kaksi ihanaista ovat putipuhtaina hampaita myöten :)!

..vaikka melkein meinas mennä sanomisen puolelle mutta onneksi ei tarttenu kuin pahasti falsetissa vinkaista...kiesus sentään että noi vesileikit jaksavatkin viimeiseen saakka kiinnostaa :headwall:...hammaspyykkiäkään kun ei voi tehdä ilman Nooa ja vedenpaisumus- leikkiä....

Ja meijen esikoinen oli sitten nukahtanut huoneeseensa kesken kirjan lukemisen :O....olipas vinkeä näky, kun menin kurkkaamaan...poika rötköttää äksänä sängyllänsä kirja levällään rinnuksella :heart:...oi voi, lutuinen näky...

Mutta nyt.......tsiiiih :p!
Ne vesileikit:kieh:
Minä kans just tänään uhkasin lukita vessojen ovet:kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29064372:
Ne vesileikit:kieh:
Minä kans just tänään uhkasin lukita vessojen ovet:kieh:
Vois jotenkin kuvitella että oisivat jo tosissaan saaneet tarpeekseensa ruiskimisesta ja räiskimisestä, kun saunassa kävivät ja kylppärin valloittivat mutta ei, loppuriemu vielä ihan näinkin...

Ja aina mä erehdyn menemään halpaan, että kyllähän nämä kaksi nyt malttavat hetken olla ilman valvovaa silmää....juu ei, kits.

:D - enkä muuten mainitse puolikasta lausettakaan siitä, mimmonen itse olin heidän ikäisenä ja mikä suhde mulla oli veden kanssa :rolleyes:
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29064344:
Aa, joululahjoja! :flower: kahvikirahville. Mitä kahvia muuten juot?

Mulla jää lahjat kans aina viimetippaan.

Lohi on yks mun lempiruuista. RuoistaKO se oikeesti sanotaan?!?!
Niinku jukurttikin- jogurtti.
Lasange- lasagne.
Ruuat ja ruoat on molemmat oikein, mutta ruuat on vähän suuhun paremmin istuva sana. Ja tällä hetkellä kotona on pirkan costa rica tummapaahtoa kokeilumielessä, mutta en kyllä kokeile toiste :D Aika monet kahvit menee, mutta brazil on pahaa ja first pricea ei pystynyt edes ekaa huikkaa nielasemaan.
 
No mutta et voi ainakaan missään vaiheessa sitten sanoa, että teillä olis tylsää :D :hug:
No ei pääse sanomaan ei.

Mä voin joskus kertoa pienen tarinan joka sisältää mininoidan pyynnöstä mininoidan kaverin äidin kirjastosta lainaaman virkkausohjekirjan (minä en ole mikään käsityöihminen siinä mielessä), kissan ja kissan löysän mahan.
 
kahvikirahvi
Ruuat ja ruoat on molemmat oikein, mutta ruuat on vähän suuhun paremmin istuva sana. Ja tällä hetkellä kotona on pirkan costa rica tummapaahtoa kokeilumielessä, mutta en kyllä kokeile toiste :D Aika monet kahvit menee, mutta brazil on pahaa ja first pricea ei pystynyt edes ekaa huikkaa nielasemaan.
Ja mainittakoon että tota first pricen kahvia maistoin joskus kaverin tykönä, kun se oli peeaa ja kahvia oli saatava. Ja hyi yök.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä