The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mää ostin tänään ekan joululahjan! Ja söin iskän savustamaa lohta, nam!! Ei onnistunu loimutus kun oli niin kauhee tuuli, mut kyl savukala on aina niin herkkua. Tultiin pp.n kans mummiloimaan, ja kyl on jäbä touhunnu niin mahoton, että simahti kun taikaistkusta kun sen sänkyyn päästi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29064181:
Ai, kiitos tervetulotoivotuksista=)

Te ootte kaikki niin nokkelia, etten minä kyllä ehdi kaikkien kaikista jutuista kokoajan tykkäillä, haittaako se?
..ei kuule haittaa niin ollenkaan, pääasia että olet menossa mukana ja höpisemässä :)
 
Mää ostin tänään ekan joululahjan! Ja söin iskän savustamaa lohta, nam!! Ei onnistunu loimutus kun oli niin kauhee tuuli, mut kyl savukala on aina niin herkkua. Tultiin pp.n kans mummiloimaan, ja kyl on jäbä touhunnu niin mahoton, että simahti kun taikaistkusta kun sen sänkyyn päästi :)
Eikä :O?! Toisaalta ehkä ihan hyväkin olla ajoissa liikenteessä noitten joululahjojen suhteen...mutta mä luulen, että mulla se menee ihan perussetin mukaan eli mahd. viimetinkaan.

Oi, savulohta, namskis maiskis :p...sua on hemmoteltu, ihanaa :), ei ainoastaan hyvällä ruualla vaan myös rauhallisella illalla :hug:
 
...jeah! Työvoitto - nuo kaksi ihanaista ovat putipuhtaina hampaita myöten :)!

..vaikka melkein meinas mennä sanomisen puolelle mutta onneksi ei tarttenu kuin pahasti falsetissa vinkaista...kiesus sentään että noi vesileikit jaksavatkin viimeiseen saakka kiinnostaa :headwall:...hammaspyykkiäkään kun ei voi tehdä ilman Nooa ja vedenpaisumus- leikkiä....

Ja meijen esikoinen oli sitten nukahtanut huoneeseensa kesken kirjan lukemisen :O....olipas vinkeä näky, kun menin kurkkaamaan...poika rötköttää äksänä sängyllänsä kirja levällään rinnuksella :heart:...oi voi, lutuinen näky...

Mutta nyt.......tsiiiih :p!
 
kahvikirahvi
Eikä :O?! Toisaalta ehkä ihan hyväkin olla ajoissa liikenteessä noitten joululahjojen suhteen...mutta mä luulen, että mulla se menee ihan perussetin mukaan eli mahd. viimetinkaan.

Oi, savulohta, namskis maiskis :p...sua on hemmoteltu, ihanaa :), ei ainoastaan hyvällä ruualla vaan myös rauhallisella illalla :hug:
Joo, jälkeläiselle löysin keppihevosen! Ja voitte kuvitella millanen näky olin innostuksissani kun ravasin sen kanssa anttilasta ulos :D Lahjalistalla on vielä sellanen muumitalo missä on ne hahmot :) Pp tykkää muumeista vähintään yhtä paljon kun mää, oon ihan muumifani!
 
...jeah! Työvoitto - nuo kaksi ihanaista ovat putipuhtaina hampaita myöten :)! !
Nuo äityliinien työvoitot vaan tuppaavat olemaan lyhytikäisiä. Tarinoita neljänkymmenen vuoden takaa. Pikku Asiankannattajalla ON kotoa lähtiessään puhtaat ja kuivat vaatteet päällä. ON!!! Noin kuus minuuttia kotioven sulkemisesta kuuluu plumpsis, eikä pikku Asiankannattajan vaatteet enää ole kovin puhtaat, eikä ainakaan kuivat, mutta lasipurkissa on vesilisko.
 
Joo, jälkeläiselle löysin keppihevosen! Ja voitte kuvitella millanen näky olin innostuksissani kun ravasin sen kanssa anttilasta ulos :D Lahjalistalla on vielä sellanen muumitalo missä on ne hahmot :) Pp tykkää muumeista vähintään yhtä paljon kun mää, oon ihan muumifani!
Keppihevoset on ihania :)! Meillä oli niitä ensin yksi....sitten tuli toinen...ja nyt kuulema mun pitäis tehdä ihan itse se kolmas :O :D...

Tyttö on puhunut viime aikoina hirveesti ratsastamisesta - juu, ihan niillä oikeilla hepukoilla - mutta mä jotenkin vielä passaisin sitä juttua...kasvais vielä isommaksi ja vanhemmaksi niin sitten voiskin olla hyvin jees hommaa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä