Aivan loistava, kunnes iskee jossakin deadline vastaan. Sit voi tulla kiireTuo on hyvä periaate !
Aivan loistava, kunnes iskee jossakin deadline vastaan. Sit voi tulla kiireTuo on hyvä periaate !
Pitääköhän mun sitte het lähtiä sinne. Tosin luulen,että sun varastos on sit huomenna aika tyhjäLämpimästi tervetuloa ! Katselin tänään tuota baarikaappini sisältöä ja tulin siihen tulokseen, että on niin paljon ottaminen vähentynyt, jotta se on lähes pullolaan.
Jos tuut auttaan mua pyykeissä, voin vastapalvelukseksi juottaa sut kunnon känniin.
Pitäisköhän meikäläisenkin tässä ilmoittautua pyykkärihommiin. Hmmmm...Lämpimästi tervetuloa ! Katselin tänään tuota baarikaappini sisältöä ja tulin siihen tulokseen, että on niin paljon ottaminen vähentynyt, jotta se on lähes pullolaan.
Jos tuut auttaan mua pyykeissä, voin vastapalvelukseksi juottaa sut kunnon känniin.
Tervetuloa. Paljonko haluat palkkaa?
no jos sapuska ja juomapalkalla...tai vaihtoehtoisesti kustannat mun majoituksen jossain tulee vähän kalliiks ajella eestaas.
Mäkin voisin harkita, saatais ainakin PK:n kaappi tyhjiinpäinPitäisköhän meikäläisenkin tässä ilmoittautua pyykkärihommiin. Hmmmm...
Jaa jaa. No ei paha. Siis työnteon vähentäminen.Mä olin hyvin toimeentuleva. Sitten kyllästyin iänkaikkiseen työntekoon, vähensin töitä ja tein vähän alanvaihdostakin ja jäin yh-isäksi.
Nykyään en ole enää kovin hyvin toimeentuleva. Yrittäjä kyllä vieläkin.
Juu. Ei olis Pikkukaupungissa pyykkäysoperaation jälkeen enää ainakaan baarikaappimurheita.Mäkin voisin harkita, saatais ainakin PK:n kaappi tyhjiinpäin
Ja tequilaaJuu. Ei olis Pikkukaupungissa pyykkäysoperaation jälkeen enää ainakaan baarikaappimurheita.
Mahtaako siellä olla Jallua???
Harvinaisen vaikee lukusen nikin oot kyllä luonu,piti useempaan otteeseen lukia,et luki oikeenAlkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29063726:Siis ei ole ennen tykätty musta Siks.
Mikäs sen parempaa,ku palstalaiset kännissä yhdessäAi juma, täälläkö välitetään kotiapua viinapalkalla?! Kuka tykkää pöytäviinasta, mullois ylimääränen pullo ja siivoamaton keittiö
Telkkarissa neuvottiin muuten just pitämään munat varjossa...
Nooo... Hmmmm. Mä en tiedä miksi mulla oli sellanen sana päässä kuin "ökkömönkiäinen". Siitä sit väänsin, jos tuo ökkömönkiäinen on pian joku oikee joku.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29063734:Harvinaisen vaikee lukusen nikin oot kyllä luonu,piti useempaan otteeseen lukia,et luki oikeen
tähän jää tiukasti koukkuun,oot satimessa nytAlkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29063739:Täähän käy jännäksi. Voiko tähän jäädä koukkuun:O Kertokaa rehellisesti.
Mullon munat jääkaapissa.
A P U A !tähän jää tiukasti koukkuun,oot satimessa nyt
Ens viikolla mua ei varmaan muuten täällä näy,koulu vie aikaa niin paljon,mut sitte taas torstaista eteenpäin näyttäis siltä että aikaa riittää palstailuuntähän jää tiukasti koukkuun,oot satimessa nyt
Olen jo vetämässä takkia päälle... Laitahan jääkuutioita tulemaan.Ai juma, täälläkö välitetään kotiapua viinapalkalla?! Kuka tykkää pöytäviinasta, mullois ylimääränen pullo ja siivoamaton keittiö
Telkkarissa neuvottiin muuten just pitämään munat varjossa...
Se kattelu on myöskin aika vaarallistaAlkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29063775:A P U A !
Kiitos ku olit rehellinen.
Pitäski varmaan sitten lopettaa alkuunsa. No joo, katellaan nyt
Eeeii voi, oot ihan turvassa täällä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29063739:Täähän käy jännäksi. Voiko tähän jäädä koukkuun:O Kertokaa rehellisesti.
Mullon munat jääkaapissa.
Sit vedetään parit iskelmäkaraoketja sitten kun ilo on ylimmillään niin pistetään tanssiks