No minähän tuota kysyin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29061315:No, kun ihan hämäänty tuosta putos varpaalle.
Heipskukkuu PK :wave:Iltayötä...
Okei..no nyt tiedän sit missä nykysin oot tai vahvasti ainakin epäilen olevani oikeessa paikassa. mut kiva kun työmatka nyt sit lyhyt,säästyy aikaa ja rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29061323:Muutettiin siis vanhasta kunnasta pois, eli toinen kirjain on A Ihan lähelle mun työpaikkaa, pääsen kulkeen pyörällä.
Mooii! Ja tervetuloa.Iltayötä...
Katos perkules. Niimpäs olitkin kysynyt.No minähän tuota kysyin.
Nonni, hyyvä Juu, matka-aika taitaa pysyä suhteellisen samassa, mutta säästää siinä sentin jos toisenkin, kun ei tarvii autolla kulkea..Okei..no nyt tiedän sit missä nykysin oot tai vahvasti ainakin epäilen olevani oikeessa paikassa. mut kiva kun työmatka nyt sit lyhyt,säästyy aikaa ja rahaa.
sentti on miljoonan alku..vai miten se nykysin menee kun on nää euroset...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29061390:Nonni, hyyvä Juu, matka-aika taitaa pysyä suhteellisen samassa, mutta säästää siinä sentin jos toisenkin, kun ei tarvii autolla kulkea..
Jotenkin niin. Mä ainakin painelen kohta pehkuihin. Ensin toki vietän laatuaikaa Nikki Sixxin kanssasentti on miljoonan alku..vai miten se nykysin menee kun on nää euroset...
Öitä
mä taidan lähtee nyt peiton alle,pilkin jo ihan sujuvasti. öitä!
Katoppas... palstamuru on pölähtänyt paikalle :kiss:
Voit käydä täälläkin siivoamassa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29062540:
Mie arvasin tän |O.Voit käydä täälläkin siivoamassa.
Kaipaa seuraa..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29062589:Mitä kisu