The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Harmi, ettei tuota levyllä ollut. ACDC:tä luukutin, kun saavuin poikaa hakemaan - juuri tultiin kotiin ja matkalla sai taas kuunnella naputusta, että "Vittu isä sun kanssas, kun sä oot tommonen ikuinen amisviiksipopittaja ja ikiteini!" - mä olen ikiteini joojoo, mutta pysyypähän ainakin mielenvireys yllä. ;) Ja viiksiä mulla ei ole koskaan ollut ja lukio & ammattikorkeakoulututkinto takana, että ei mennyt pojan teoria siinäkään oikein.

Mutta tämä isihän tekee tässä asiassa just niin kun haluaa, antaa sen nolostella, kuten sanottu.
No, jos poitsut ei vielä ole oppineet sietämään isipapan tapoja, niin sanot vaan, että well, Maybe it´s time...

[video=youtube;Qq9ksiKUtT4]http://www.youtube.com/watch?v=Qq9ksiKUtT4[/video]
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29057404:
Näen sieluni silmin kuinka pp:n ikäinen pikkuinen kokkaa kisuja. Ja kisut taitaa jollain kummallisella tavalla jopa pitää tästä leikistä kun pääsee piiloon.
Mää en oikein usko että noi katit nauttii kovasti sinne uuniin joutumisesta, mutta ihan nätisti ne siel pysyy niin kauan kunnes mä kiellän tai pp ite päästää ne pois :D

Vaan nyt on meikäläisen aika käydä nukkumaan. Hyvää yötä kaikille!
 
kahvikirahvi
Kisut tykkää kovasti, jos vaan leikki ei o liian rajua. Nyt vaan paperitollo tms narun päähän jota pp voi vetää kisujen edessä. Kiva leikki kaikille.
Ei siinä narun päässä mitään paperitolloja tartte, kyllä tuntuu koko lauma nauttivan yhdessä leikkimisestä pelkällä narullakin. Niitä palloja ja hiiriä on vaik muille jakaa, ja pp heittelee niitä enemmän kun mielellään ja kissanroikaleet juoksee perässä :) Kissat väsyy nopsempaan kun lapsi, olispa itellä edes puolet siitä energiamäärästä! Kissat kyllä onneks on semmosia otuksia että ne kyllä ilmottaa mikäli ei pidä, ja äitin valvova silmä toimii useimpina hetkinä.
 
Öitä pitkäkaulalle.


Ja voi vee mä sanon tätä nettipätkimistä. Jos ei selain leikkaa kiinni, niin sit nettitikku vaihtaa varoittamatta 2G- yhteyteen, joka ei toimi ja ainoa mikä auttaa on masiinan uudelleenkäynnistys. Älkää lähiaikoina kulkeko parvekkeen alla, jotain voi lentää kaaressa alas.
 
Öitä pitkäkaulalle.


Ja voi vee mä sanon tätä nettipätkimistä. Jos ei selain leikkaa kiinni, niin sit nettitikku vaihtaa varoittamatta 2G- yhteyteen, joka ei toimi ja ainoa mikä auttaa on masiinan uudelleenkäynnistys. Älkää lähiaikoina kulkeko parvekkeen alla, jotain voi lentää kaaressa alas.
:O parempi olla tosiaan lentelemättä sielläpäin.
 
Se on pe-pe -pe-PERJANTAI!! WUPPIDUU!:p

mutta voi,ostin 3 sämpylää pitkästä aikaa ja taas masu rupes sattumaan kun söin sellaisen..ei mun vatsa kestä tota sämpylää edelleenkään.Mihin mää noi loput 2 laitan kun en uskalla niitä syödä.Ajattelin et viimeks se oli vaan joku tilapäinen häiriö ettei masu tykännyt mutta ei..sama juttu taas.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä