toivottavasti sun loppuyö ei mene sitten näinJoo. Mä sit testaan:
toivottavasti sun loppuyö ei mene sitten näinJoo. Mä sit testaan:
No ei toivottavasti tartte mennä ärteeveelle, niillä on ihan eri mönjät kun meilläNo, automaaleja en ole ostanu, enkä käsittänyt, että kyseessä on automaalikauppa. Ärteeveeksi luulin.
toivottavasti sun loppuyö ei mene sitten näin
Niin... älkää sit ihan kaikkea sinne kattilaan laittako...toivottavasti sun loppuyö ei mene sitten näin [/IMG]
Miulla on taitava saalistaja. Oli saalistanut pari tänään .Lentäviä hiiriähän noi on. Kissat tykkäis hirveesti, mutta saavat harvoin kiinni.
Niin nuo kyllä taitaa olla sellaisia otuksia. Kaikki piilojutut on jänniä. Tämä otus ihastuu noihin laatikoihin niin, että tekee niihin itselleen myös nukkumapaikan.Itse asiassa jokseenkin kaikki tietämäni kissat on hulluna pahvilaatikoihin. Syytä en osaa edes arvata.
:xmas:Niin... älkää sit ihan kaikkea sinne kattilaan laittako...
Niin tarkoitatko noita lentoversioita vai siivettömiä???Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29056993:Miulla on taitava saalistaja. Oli saalistanut pari tänään .
lentoversioita.Niin tarkoitatko noita lentoversioita vai siivettömiä???
Kisuilla on oikeestaan vaan kolmenlaisia paikkoja. Syömäpaikkoja, nukkumapaikkoja ja sitten ulko- oven kynnys. Sen päällä maataan nenä ulkona ja häntä sisällä silloin, kun ei tiedetä tahtooko olla ulkona vai sisällä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29056997:Niin nuo kyllä taitaa olla sellaisia otuksia. Kaikki piilojutut on jänniä. Tämä otus ihastuu noihin laatikoihin niin, että tekee niihin itselleen myös nukkumapaikan.
Näin se taitaa olla.Kisuilla on oikeestaan vaan kolmenlaisia paikkoja. Syömäpaikkoja, nukkumapaikkoja ja sitten ulko- oven kynnys. Sen päällä maataan nenä ulkona ja häntä sisällä silloin, kun ei tiedetä tahtooko olla ulkona vai sisällä.
Taitava misu.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29057006:lentoversioita.
No, nuo taisi olla kärpäsiä jos ihan rehellinen olen :xmas:. Hirmu kätevää kun tuo saalistaa kaikki kärpäset. Ei tarvitse itse jahdata.Taitava misu.
Vanhalla kämpällä kisut tyhjensi tehokkaasti oman tontin, naapurien tontit ja läheiset pellot hiiristä ja myyristä, sekä siinä sivussa ainakin oman tontin huonoon paikkaan pesivistä pikkulinnuista, sekä oravista. Jokusen kerran löytyi haukan jäännökset tontilta, et erehtyväisiä ovat isommatkin linnut, mutta lepakkoa en muista koskaan kiinni jääneen, vaikka niitäkin oli.
Ei kun on.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29057014:Näin se taitaa olla.
Hmmm...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29057045:No, nuo taisi olla kärpäsiä jos ihan rehellinen olen :xmas:. Hirmu kätevää kun tuo saalistaa kaikki kärpäset. Ei tarvitse itse jahdata.
Jotenkin tuttu näky :kieh:Hmmm...
Mikäs se pompituttaa
Iltaa PK :wave:Iltoja !
Huomenna on perjantai...Wuppiduu!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29057071:Onneksi huomenna perjantai ja viikonloppu edessä. Joko kaikilla on suuret suunnitelmat viikonlopulle?
Kaikkea ei kannata aina suunnitellakkaan. Menee fiiliksen mukaan .Huomenna on perjantai...Wuppiduu!
lauantaina näen kavereita tai no ainakin yhen mut katotaan mitä päivä tuo tullessaan.
terveppä terve ja iltaa vaanIltoja !