Lady Gardenea
Pukamat eivät tykänneet jostakin..hih,onko sua nukkumasa kauluttanut?
:xmas:
Pukamat eivät tykänneet jostakin..hih,onko sua nukkumasa kauluttanut?
:xmas:
tuntuu olevan vaikeeta kun kaikki hävii..ei täällä oo enää muita kun sinä ja minä,kyöpsis ja pitkäkaula ja sit ihgu ja pk aia välillä.Lady ja muut vaan nykysin käväsee harvakseltaan. Arieskin hävinnyt kokonaan,se ei enää ees käy ja ruutis otti ja lähti. Ei tää taida pyörii parin kolmen voimin...Eipä anneta ketjun vaipua kuoloon.
Ruutis jätti meidät? : /tuntuu olevan vaikeeta kun kaikki hävii..ei täällä oo enää muita kun sinä ja minä,kyöpsis ja pitkäkaula ja sit ihgu ja pk aia välillä.Lady ja muut vaan nykysin käväsee harvakseltaan. Arieskin hävinnyt kokonaan,se ei enää ees käy ja ruutis otti ja lähti. Ei tää taida pyörii parin kolmen voimin...
tarkoitin tietysti kaluttanut mutta tiesit varmaan mitä tarkoitin...Pukamat eivät tykänneet jostakin..
Siis pantiin kakkoseen.. ja siitä pukamat ei tykänneet.tarkoitin tietysti kaluttanut mutta tiesit varmaan mitä tarkoitin...
eikai nyt vaan mitään humppaa oo harrastettu
näin olen ymmärtänyt *nyyh* ...ei oo lusikkakaveria enää...Ruutis jätti meidät? : /
Voi kökkö.näin olen ymmärtänyt *nyyh* ...ei oo lusikkakaveria enää...
Ei se oo humppaa vaan mamboa. Vaaka-sellaista.tarkoitin tietysti kaluttanut mutta tiesit varmaan mitä tarkoitin...
eikai nyt vaan mitään humppaa oo harrastettu
tätä meinasinkin...Siis pantiin kakkoseen.. ja siitä pukamat ei tykänneet.
Too much information..Siis pantiin kakkoseen.. ja siitä pukamat ei tykänneet.
tiedänhän minä sen hanis mutta vaihtelun vuoksi ajattelin josko vaikka humppaaa.Ei se oo humppaa vaan mamboa. Vaaka-sellaista.
Ei voi sanoa ettei tykkää ellei kokeile.tätä meinasinkin...
...yyh...mä en tykkää kakkoseen panosta..:x en oo kyl koskaan kokenut mutta en edes halua koittaakaan. ja täääkin tieto oli varmaan hirrrrveeen tärkeä teille
Too much information..
voi sanoa....sormikin on jo ihan liikaa saatikka jotain isompaa.Ei voi sanoa ettei tykkää ellei kokeile.
mutta vain suunVast edes yritän pitää suuni soukemmalla.
Way too much...Too much information..
Vuosimalli??? Kone? Varusteet?Oon miettiny jos laittaisin auton myyntiin. En mä sitä lopulta niin kauheasti tarvitse kun kouluun kulkeminen bussilla on niin helppoa ja palvelut lähellä. Ja mp.n autoa saan lainata aina tarvittaessa, silläkin niin lyhyt työmatka et fillarilla pääsee.
Vaan kun tietäis et millasta hintaa uskaltais pyytää. Auton plussat on just tehty perushuollot, kori on tosi hyväkuntoinen (ainoastaan pari pientä ruostekohtaa, jotka aion siistiä koululla joku kerta), sisusta on siisti, mittarissa reilusti alle 150t km, ja ihan just katsastettu peli. Miinusta onkin sitten auton ikä ja huoltokirjan puutos. Nettiautossa on vaan yks samaa ikäluokkaa oleva micra, ja se on jonkun ikäihmisen hellässä huomassa ollu täydellisellä huoltokirjalla varustettu ja vähän ajettu. Siitäkin pyydetään niin mahdottoman kova hinta että en ite uskaltais välttämättä niin isoa summaa pyytää.. Äh, kukahan fiksu mua osais opastaa et paljonko siitä vois pyytää :|
-91, 1.2, bensiini, manuaali, varusteina ei taida olla ko tunkki ja varotuskolmio Ja kahet renkaat toki.Vuosimalli??? Kone? Varusteet?