The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitäs tänne? Mä poikaa hakemassa ja äsken ajoin jonkun helkkarin tietyömaan läpi; jäi vähän epäselväksi, saiko siitä ajaa, kun komeat varoitusvalot- ja merkit, mutta ei sitä mitenkään tukittu oltu sitä tietä ja ei Seatti mihkään pudonnutkaan. Hitto, mä sitten vihaan noita tietöitä.
 
Mitäs tänne? Mä poikaa hakemassa ja äsken ajoin jonkun helkkarin tietyömaan läpi; jäi vähän epäselväksi, saiko siitä ajaa, kun komeat varoitusvalot- ja merkit, mutta ei sitä mitenkään tukittu oltu sitä tietä ja ei Seatti mihkään pudonnutkaan. Hitto, mä sitten vihaan noita tietöitä.
Välttis liity mitenkään mutta tuli tää mieleen:D tää on aivan huippu,mii laik veri mats:LOL:

Ismo Leikola - Moottoritie on kesken - YouTube
 
Leikola on huippu. :)
Mä kuuntelen täysillä Hassisen Koneen Jeesus tulee - poikaa aina hävettää kun isäpappa tulee nupit kaakossa hakemaan, kun tyttöjäkin läsnä. Mutta en anna sen haitata ;)
Tuossapa sinulle lisää sopivaa luukutettavaa.

Ja anna poikien nolostella. Tyttölöillä on miehenalkuihin semmottinen vaikutus, että oikeastaan kaikki mitä isi tekee on poikien mielestä nolostuttavaa, jos typyt ovat näkösällä.

[video=youtube;gdDNFJpil50]http://www.youtube.com/watch?v=gdDNFJpil50[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29057045:
No, nuo taisi olla kärpäsiä jos ihan rehellinen olen :xmas:. Hirmu kätevää kun tuo saalistaa kaikki kärpäset. Ei tarvitse itse jahdata.
No hei, sillä on siivet ja se lentää, sama asia :D
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29057071:
Onneksi huomenna perjantai ja viikonloppu edessä. Joko kaikilla on suuret suunnitelmat viikonlopulle?
Mulla ei ainakaan oo sen suurempia suunnitelmia kun käydä lauantaina siivoomas yhdellä rouvalla, muuten hengailen pp.n kanssa. Ehkä porukoille vois mennä yökylään ellei muuta keksi.
 
Tuossapa sinulle lisää sopivaa luukutettavaa.

Ja anna poikien nolostella. Tyttölöillä on miehenalkuihin semmottinen vaikutus, että oikeastaan kaikki mitä isi tekee on poikien mielestä nolostuttavaa, jos typyt ovat näkösällä.

[video=youtube;gdDNFJpil50]http://www.youtube.com/watch?v=gdDNFJpil50[/video]
Harmi, ettei tuota levyllä ollut. ACDC:tä luukutin, kun saavuin poikaa hakemaan - juuri tultiin kotiin ja matkalla sai taas kuunnella naputusta, että "Vittu isä sun kanssas, kun sä oot tommonen ikuinen amisviiksipopittaja ja ikiteini!" - mä olen ikiteini joojoo, mutta pysyypähän ainakin mielenvireys yllä. ;) Ja viiksiä mulla ei ole koskaan ollut ja lukio & ammattikorkeakoulututkinto takana, että ei mennyt pojan teoria siinäkään oikein.

Mutta tämä isihän tekee tässä asiassa just niin kun haluaa, antaa sen nolostella, kuten sanottu.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29057258:
Rento viikonloppu siis. Kuulostaa mukavalta. Mie lupasin viedä jälkikasvun elokuviin.
Varmaan pelottavan tylsä viikkonloppu ellei mummolassa oo ketään kotona..
Minkä ikänen teikäläisen jälkikasvu on?
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29057292:
Joko muuten pp on rauhoittunut yhtään kisujen kanssa?
Kiitos kysymästä, ei yhtään. No okei, enää se ei kisko hännistä, mutta silittelee ja sylittelee mielellään ja tunkee leikkiuuniinsa... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29057252:
Mutta kun mie oon niin kaksimielinen, että aina vaan ajatus kääntyy :ashamed:.

Mitäs syöt?
Ei mitään kummallista. Kannullinen teetä ja ruispuikuloita. (Voi, juusto, maustekurkku) En viittiny leipiä edes uuniin laittaa. Jälkkäriksi savua.

Himputti tänään nää yhteydet on taas varsinaista katkokävelyä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä