The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenia. En ehtiny kotona käydä koneella, enkä ees juoda kahvia kun koitin vaan torkuttaa ja harkittin josko olisin jääny vain nukkumaan, mutta en kehtais toista päivää koulusta lusmuilla ilman syytä :ashamed:

Tuli tosta palstan hiljenemisestä mieleen et mitä jos tänne laittais uuden tissikuvaketjun. Tuliskohan elämää? Eikös sillä edellisellä ollu sellanen vaikutus?
Varmasti herättää vipinää, mut samalla kannustaa noit karva- sun muita pervoja provoilemaan kahta kauheemmin.
 
Pööh!

Mitäs tänne? mä olen aika kuitti etten sanoisi...jos vaan millään jaksais vielä huomisen päivän. Mun elämä on nykyisin yhtä odottelua...viimeks ootin keskiviikkoa,nyt odotan huomista...ja jos huominen menee puihin niin sitten odotan maanantaita... yhtä odottamista vaan! *huoh*

masa kävi taas kaluttamassa kesken päivän,toivotaan että tulee illalla takas.

ja mitä ketjun(tai palsatan niin ikään) yritykseen saada vipinää niin minä en kyllä siltikään uhraudu...tissikuvaa tyrkkää esille...katoaa viimesetkin tyypit täältä:D
 
Viimeksi muokattu:
olen tyhmä ja siksi kysyn.noloa on juu etten tiedä mutta mitä tarkoitaa vapaarahoitteinen? katsellut tässä ihan huviksi vuokra-asuntoja kun välillä tulee olo että muuttais mitä nyt en kuitenkaan tee mutta tässä omassa talossa nyt väki vaihtunut niin tiuhaan että en jaksa tätä mölyävää nuorisoa..onneksi saa välillä taukoa näistäkin naapureista. niin siis noissa ilmotuksissa lukee usein et vapaarahoitteinen..eli mitä se meinaa? harmittaa kun tää on siisti kämppä ja täs on partsit ja kaikki vaikka suht pieni onkin enkä haluis tästä pois mutta vaihtelu vois virkistää ja tätä menoa en todellakaan jaksa näitä naapureita,muuttunut ihan "teini"helvetiks vaikka ei täällä juuri mitään teinei taida olla.
 
olen tyhmä ja siksi kysyn.noloa on juu etten tiedä mutta mitä tarkoitaa vapaarahoitteinen? katsellut tässä ihan huviksi vuokra-asuntoja kun välillä tulee olo että muuttais mitä nyt en kuitenkaan tee mutta tässä omassa talossa nyt väki vaihtunut niin tiuhaan että en jaksa tätä mölyävää nuorisoa..onneksi saa välillä taukoa näistäkin naapureista. niin siis noissa ilmotuksissa lukee usein et vapaarahoitteinen..eli mitä se meinaa? harmittaa kun tää on siisti kämppä ja täs on partsit ja kaikki vaikka suht pieni onkin enkä haluis tästä pois mutta vaihtelu vois virkistää ja tätä menoa en todellakaan jaksa näitä naapureita,muuttunut ihan "teini"helvetiks vaikka ei täällä juuri mitään teinei taida olla.
Vapaarahoitteisessa vuokrakämpässä ei ole mitään valtion tukia tms. eli niihin ei ole myöskään mitään tulo- tai omaisuusrajoja vrt. kaupunkien, Saton, vvo:n kämpät.

Jos nyt ei muisti pätki hirveesti :snotty:
 
olen tyhmä ja siksi kysyn.noloa on juu etten tiedä mutta mitä tarkoitaa vapaarahoitteinen? katsellut tässä ihan huviksi vuokra-asuntoja kun välillä tulee olo että muuttais mitä nyt en kuitenkaan tee mutta tässä omassa talossa nyt väki vaihtunut niin tiuhaan että en jaksa tätä mölyävää nuorisoa..onneksi saa välillä taukoa näistäkin naapureista. niin siis noissa ilmotuksissa lukee usein et vapaarahoitteinen..eli mitä se meinaa? harmittaa kun tää on siisti kämppä ja täs on partsit ja kaikki vaikka suht pieni onkin enkä haluis tästä pois mutta vaihtelu vois virkistää ja tätä menoa en todellakaan jaksa näitä naapureita,muuttunut ihan "teini"helvetiks vaikka ei täällä juuri mitään teinei taida olla.
Ei ole tulo- eikä varallisuus (ylä)rajoja asunnon saamiseksi.
Vapaarahoitteinen asunto | Asuntosuomi.fi
 
eli siis vuokraajan tuloilla ei ole niin väliä tai vaikka olisi työtönkin kun vuokra on sovittavissa...vai?

mitä tukia sitten kaupungin kämppiin on jos se ie ole vapaarahoitteinen?

aika monella yksityisellä vuokraajalla on toi vapaarahoitus. En mä kyllä hevillä tästä kämpästä lähde,tää on silleen kiva ja tykännyt mutta noi kaikki uudet mölynaapurit ottaa niin aivoon:kieh: mutta onneksi on välillä pakopaikka missä olla niin helpottaa ainakin välillä.
 
kahvikirahvi
eli siis vuokraajan tuloilla ei ole niin väliä tai vaikka olisi työtönkin kun vuokra on sovittavissa...vai?

mitä tukia sitten kaupungin kämppiin on jos se ie ole vapaarahoitteinen?

aika monella yksityisellä vuokraajalla on toi vapaarahoitus. En mä kyllä hevillä tästä kämpästä lähde,tää on silleen kiva ja tykännyt mutta noi kaikki uudet mölynaapurit ottaa niin aivoon:kieh: mutta onneksi on välillä pakopaikka missä olla niin helpottaa ainakin välillä.
Siis kun joitakin asuntoja, olikohan avara/korkotukiasunnot, ei saa vuokrata mikäli sulla on liian korkeat tulot tai kiinteää omaisuutta. Vapaarahotteisen asunnon vuokraaja saa olla vaik miljonääri.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä