Onko pillukarvattomuus teidän tuttavaporukoissa jo ohi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Vai millai, onko vielä monilla broisku? Ku uutisoidaan että häpykarvoitus tulee takaisin ja muuten luomuihanteet. Omassa ystäväpiirissä on näkynyt viimevuosina tämä suuntaus, aina monella on normaali häpykarvoitus.

Ollaan noin 30v, minkäikäisiä te?

Kuule pakko sanoa, etten ole tietoinen ystävättärieni häpykarvoituksista. 20-30 vuotiaita olemme, ja jos karvoista puhumme niin juttelemme yleisesti erilaisista karvanpoistomenetelmistä. Tyyliin:
"Onko noi Veetin vahaliuskat hyviä?"
eikä
"Mulla on broisku jalkovälissä, mites teillä?"

öööh, saunassa, uimahllissa, mökkikemuissa, etelänlomilla. Te vissiin vetelette burkha päällä jokapaikassa, ettei ystävät näe mitään?

Meillä on aika normi tapa kuivailla itseään suihkun jälkeen ihan siinä vaan jos ollaan tyttöporukalla. Olen nähnyt jokaisen värkin ja siinä ei ole minusta mitään ihmeellistä!

Alkuperäinen kirjoittaja ööööh;29055521:
Mulla ei oo tietoa tuttavieni häpykarvoituksen tilasta. Missä se edes tulisi ilmi?

[QUOTE="Vieras";29055497]Vai millai, onko vielä monilla broisku? Ku uutisoidaan että häpykarvoitus tulee takaisin ja muuten luomuihanteet. Omassa ystäväpiirissä on näkynyt viimevuosina tämä suuntaus, aina monella on normaali häpykarvoitus.

Ollaan noin 30v, minkäikäisiä te?[/QUOTE]

:laugh: :laugh:

[QUOTE="Vieras";29055497] Ku uutisoidaan että häpykarvoitus tulee takaisin...[/QUOTE]

No kyllä se mulla tulee takaisin ja sängen kanssa. Kaverilla ei varmasti tule, kun poistatti laserilla. Ja 70-vuotiaan äitini ikäluokassa ei enää monta haiventa olekaan.

[QUOTE="Vieras";29055876]No hyh, sitä en halua ajatella mutta joku nuorempi ja laaserilla karvatoon??? Aika koomisen näköistä jos ei ole normikolmiota aikuusella.[/QUOTE]

Niin.Ihmisen kehossa on monenlaisia vajavuuksia. Jokaisesta leikkauksesta jää arpi. Monelta naiselta puuttuu toinen rinta. Iän mukana häpykarvat häviävät. Pälvikalju voi iskeä nuorempaankin. Mutta niin se menee. Keho on kertakäyttötavaraa.

Jos sinua naurattaa nainen vailla karvakolmiota etkä halua ajatellakaan vanhentuvaa naiskehoa, on sinulla matkasi varrella vielä paljon inhimillisen kasvun mahdollisuuksia. Onnea niihin.

• Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä