mitä tehdä maidosta ja kananmunista?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leipurihiiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Valkokastike johon tulee sipulia, lpottuja keitettyjä kananmunia, kinkkua, sekä valko-, mauste- ja mustapippuria. Erittäin hyvää perunoiden kera. Tässä yksi ohje. Maku paranee kun lisää siihen kinnkua, sipulia ja pippureita.

http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/193048/Kananmunakastike/
 
[QUOTE="vierailija";29045380]Yök tollaisa valkokastikkeita. Epäterveellisiä ja näyttää ja kuulostaa valkovuodolta.[/QUOTE]

Se on hyvää ja terveellistä. Kaikki ainekset ovat terveellisiä: Maito, kananmuna ja kinkku.
 

Yhteistyössä