Kertokaa (kananmunista)

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Munat oli muori vainaan viimeiset sanat :snotty:
Nyt tää lähtee nukkumaan öitä :wave:
(Olipas muuten aika munaviisas tuo Jonsered :D )

Melkein munakas jo itsekin.... :laugh: :laugh:

Kaikkea on tullut harrastettua, munanviljelystä alkaen. :D
 

Yhteistyössä