E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Karitsaa kannatan minäkin, lammas on tosi villavaa, ei me sitä syödä. Meillä syodään karitsan palvattua viulua ja pääsisäispäivänä karitsan sisäfilettä. Sen kanssa syädään perinteisesti valkosipuliperunoita ja punaviinimustaherukkahillokastiketta.Mukulat tykkää ihan kamalasti!
Paistan ihan kevyesti pannulla suolan ja pippurin kanssa, jätän roseeksi. Ei tarvi mitään muuta, sulaa suuhun. Tosin me ostetaan fileet aina tuottajalta suoraan, eli ovat juuri teurastettuja. En tiedä mikä maku on sitten esim. pakastetuissa fileissä. Mutta saahan tuoretta jokainen ainakin kauppahalleista ja tilaamalla oman marketin kauppiaaltakin todennäköisesti.