[QUOTE="Aloittaja";29041989]Kuinka tyhmänä minua pidät? Saatan olla ahdasmielinen, mutta en tyhmä.
Meillä ei katsella Cheekiä, eikä pelata K18 pelejä.
Peräänkuulutan tässä nyt sitä, että on kaikkien meidän yhteinen asia, millainen yhteiskunta ympärillämme on, millaisia arvoja annamme lapsillemme, millaisia nuoria olemme kasvattamassa, millaista maailmankuvaa puollamme. Mitään positiivista annettavaa tällä artistilla meidän lapsillemme ei ole, ja olen ällistynyt kuinka monta äiti-ihmistä tälläkin palstalla löytyy jotka puolustelevat tyhjänpäiväistä ja ällöttävää maailmankuvaa ja sanoituksia, joita tämä artisti suoltaa ulos itsestään.[/QUOTE]
Minä annan lapselleni arvot. Ei musiikkivideot. Kasvatan ja keskustelen. Lapsi(KIN!) tajuaa, että videot ja musiikki on oma maailmansa, ja se mitä elämme ja mitä itse arvostamme elämässä, on jotain muuta.
Tämän ymmärtäminenkin auttaa elämässä eteenpäin. Se, että lapsella on medialukutaitoa ja ymmärrystä siitä, mikä on totta ja mikä väritettyä.
Kaikkea ei kuitenkaan voi ikuisesti lapsille valmiiksi silotella, joten miksei opettaa asiaa jo hyvissä ajoin. Ei sitten jatkossakaan mitkään cheekit pääse turmelemaan pieniä viattomia ihmisalkuja