"vieras"
[QUOTE="vieras";29041650]Aikuisten tehtävänä on huolehtia, että lapset eivät kuuntele sellaista musiikkia joka ei heille sovi. Toisekseen kuvittelet laulajien laulavan omasta elämästään tai toiveistaan? Se on työtä josta maksetaan ja levy-yhtiöillä on sanansa sanottavana...[/QUOTE]
Tällaisten teini-ikäisten , ja valitettavasti myös nuorempien ihailemalla artistilla on kuitenkin jotain vastuuta, minkälaisen esikuvan tekee itsestään nuorille henkilöille, joilla oma minuus on vielä täysin hukassa. Ja tämä teidän ihailema Cheek ihannoi itse vähäpukeisia naisia, autoja, kalliita koruja, shamppanjaa, jet set elämää jne.
Itse en voi ymmärrä miten kukaan yli teini-ikäinen voi edes katsoa kyseistä artistia?
Niin kliseistä, niin kliseistä, että ihan kuvottaa.
Kuinka kukaan aikuinen voi kuunnella/katsella tuollaista shaibaa?
Tällaisten teini-ikäisten , ja valitettavasti myös nuorempien ihailemalla artistilla on kuitenkin jotain vastuuta, minkälaisen esikuvan tekee itsestään nuorille henkilöille, joilla oma minuus on vielä täysin hukassa. Ja tämä teidän ihailema Cheek ihannoi itse vähäpukeisia naisia, autoja, kalliita koruja, shamppanjaa, jet set elämää jne.
Itse en voi ymmärrä miten kukaan yli teini-ikäinen voi edes katsoa kyseistä artistia?
Niin kliseistä, niin kliseistä, että ihan kuvottaa.
Kuinka kukaan aikuinen voi kuunnella/katsella tuollaista shaibaa?