No suurimmalla osalla varmaan se "jokatoinen päivä muistan ottaa pillerin" tai "ei se haittaa jos vähän paljaalla"Täällä näyttää olevat aika paljon niitä, joilla ehkäsy pettää.... Mikä ehkäisy ap:lla oli?
Mutta joo, kyllä minäkin olen sitä mieltä, että lapsen pitäminen pitää olla yhteinen päätös. Miksi mies haluaisi abortin?
Samaa mieltä.Mielestäni jos jompi kumpi puolisoista vastustaa vauvantekoa, sitä ei silloin tehdä.
Minulla menisi parisuhteen tila edelle tuossa kohtaa, suunnittelematon vauva abortoitaisiin.
Ylipäätään myös sillä isällä pitäisi olla valinnanvapaus tuossa tilanteessa kun ehkäisy on pettänyt. Tämä on minun mielipide ja en ala tästä vänkäämään kenenkään kanssa.
Se on sun mielipitees mutta monet on toisenlaisia. Kaikkien pää ei kestä aborttia ja onko se sitten parempi niiden jo olemassa olevien lasten kannalta. Melko mulkkuja äijiä teillä jos parisuhde kaatuu tuollaiseen, kun kuitenkin molemmat sitä tekopuuhaa on ollut harrastamassa.Mielestäni jos jompi kumpi puolisoista vastustaa vauvantekoa, sitä ei silloin tehdä.
Minulla menisi parisuhteen tila edelle tuossa kohtaa, suunnittelematon vauva abortoitaisiin.
Ylipäätään myös sillä isällä pitäisi olla valinnanvapaus tuossa tilanteessa kun ehkäisy on pettänyt. Tämä on minun mielipide ja en ala tästä vänkäämään kenenkään kanssa.
Samaa mieltä.Mielestäni jos jompi kumpi puolisoista vastustaa vauvantekoa, sitä ei silloin tehdä.
Melko tekopyhää sanoa tuollaista nykyaikana kun parisuhteet saattaa kaatua jopa siihen että toisella on vääränlaiset kengät.Se on sun mielipitees mutta monet on toisenlaisia. Kaikkien pää ei kestä aborttia ja onko se sitten parempi niiden jo olemassa olevien lasten kannalta. Melko mulkkuja äijiä teillä jos parisuhde kaatuu tuollaiseen, kun kuitenkin molemmat sitä tekopuuhaa on ollut harrastamassa.
Silläpä kannattaa jo sitten miettiä tarkkaan tuhoaako oman mielenterveytensä toisen takia joka saattaa silti lähteä viereltä kävelemään.Melko tekopyhää sanoa tuollaista nykyaikana kun parisuhteet saattaa kaatua jopa siihen että toisella on vääränlaiset kengät.
Eikä kukaan tainnut sanoa että parisuhde siihen kaatuisi, vaan sitä että tälläisessä tilanteessa pistäisi sen parisuhteen tärkeysjärjestyksessä ensimmäiseksi. Koska faktahan on että jos parisuhteessa tekee tieten tahtoen jotain vastoin toisen mielipidettä niin jotain ongelmia/keskusteluja siitä tulee.
Ohhoh... Joo, se riski toki on mutta ihan kiva olisi tietää esim. prosenttiluvut siitä kuinka monelta abortin tehneeltä on "mielenterveys tuhoutunut" abortin takia. Ja myös se että jos näin on käynyt niin onko ollut mitään viitteitä moisesta (mielenterveysongelmista) aiemmin, ennen abortin tekoa.Silläpä kannattaa jo sitten miettiä tarkkaan tuhoaako oman mielenterveytensä toisen takia joka saattaa silti lähteä viereltä kävelemään.