Kuukauden kuntokuurin tulokset, ennen & jälkeen kuvineen

  • Viestiketjun aloittaja Pessimisti
  • Ensimmäinen viesti
Pessimisti
Tämän palstan liikunta-aiheisten ketjunen innostamana, vaimon motivoimana ja peilin komentamana päätin aloittaa pienen kuntokuurin viime kuun lopussa. Napsaistiin heti alussa muutamat "ennen" kuvat, koska arveltiin niiden toimivan inspiraationa myös kuukauden jälkeen. Täytyy sanoa, että ne toimivat jopa parempana porakkanana kuin olin uskaltanut toivoa. Tai pelätä. No joka tapauksessa 5 treeniä viikossa, muutoksia ruokavalioon ja rutkasti vettä saivat aikaan muutoksia, niin ulkomuotoon kuin puntarin lukemiinkin.

Tässä siis nämä ennen/jälkeen kuvatukset niille joita kiinnostaa. Huomioitavaa on, että valotukset ovat kuvissa hieman erilaiset, joten 100% vertailukelpoiset ne eivät ole. Muutoin kuville ei ole tehty mitään. Ja kyllä, tämä on varmastikin sitä pahamaineista huomiohuorausta. Ei mahda mittään.

*Varoitus: Sisältää kuvia puolialastomasta miehestä. Klikkaa omalla vastuullasi*

12701986.jpg - Image - Aijaa.com

12702065.jpg - Image - Aijaa.com
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"henni"
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen usko.
Tai jos se on "noin" helppoa, nii miks miehet on nii tyhmiä etteivät kuukautta uhrais tuollasten tulosten vuoks.
Mut joo, kiitos toinen kuukausi vielä ja voi laittaa uudet kuvat ;)
 
Pessimisti
Ihanko oikeasti noin ison muutoksen sait kuukaudessa aikaan?! Tosi hienoa, tsemppiä vaan ylläpitämiseenkin! :)
Kiitos! :)

[QUOTE="henni";29039393]Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen usko.
Tai jos se on "noin" helppoa, nii miks miehet on nii tyhmiä etteivät kuukautta uhrais tuollasten tulosten vuoks.
Mut joo, kiitos toinen kuukausi vielä ja voi laittaa uudet kuvat ;)[/QUOTE]

Kiitos.. kai? :D Mutta mitä et usko? Ennen kuvissa on muistaakseni 30.8 Iltalehti ja jälkeen kuvassa tämän päivän, eli 28.9. Salilla olen käynyt kyllä ennenkin, joskaan en näin paljoa. Lisäksi hiilihydraatit on poistettu ruokavaliosta lähes kokonaan ja korvattu kasviksilla sekä pähkinöillä. Aerobista treeniä en ole tehnyt koko aikana, paitsi jos erehdyksessä on sykkeet nousseet liian korkealle. En usko, että lihaspaino on kuukaudessa noussut juuri ollenkaan, mutta rasvaa ja nestettä on haihtunut yhteensä n. 8kg. Kerran aiemmin olen vastaavan pudotuksen tehnyt ja silloin lähti -16kg kahdessa kuukaudessa.

Kyseessä siis käytännössä harrastelevan kuntoilijan "kiristely" operaatio. Lihaspainon kohottaminen onkin sitten huomattavasti haastavampaa.. Mutta jos haastatte bulkkiin, niin voin koittaa olla jouluun saakka "syöttöporsaana" ja katsoa miltä sitten näyttää :D
 
Professional Griefer
Näytät todella hyvältä. Mä oon samaa mieltä, että tuollainen vartalo on sellainen hyvän treenattu, mutta ei liian "hunksipumpissa". Miten aiot jatkaa tuosta, ylläpitämällä vai tavoitteletko lisää tuloksia? :)
 
"vieras"
Kuitenkin tuossa ekassa kuvassa olet syönyt päivän mittaan kaikkea turvottavaa ja lisäksi vielä pullistat mahaasi. Toinen kuva on otettu aamulla ja treenin jälkeen ja vedät vatsaa sisään.

Kuitenkin..!!!
 
virvatuli
Näytät todella hyvältä. Mä oon samaa mieltä, että tuollainen vartalo on sellainen hyvän treenattu, mutta ei liian "hunksipumpissa". Miten aiot jatkaa tuosta, ylläpitämällä vai tavoitteletko lisää tuloksia? :)
Minuakin kiinnostaa, että aiotko vielä jatkaa tuosta vai tavoitteletko lisää tuloksia? Oma mielipiteeni on, että näytät nyt niin hyvältä, että ylläpito voisi olla paikallaan. :)
 
"Mommy"
Hyvältä näyttää, jos olisit mun mies, sanoisin että pidä toi, ei enempää ???? Tuloksista tosiaan näkee, että et ihan sohvaperunatasolta ole lähtenyt, niin nopeasti sait muutoksia aikaan.

Hieno saavutus!
 
"vieras"
Kuvilla voi olla eroa vaikka ainaostaan muutama tuntikin.

Itsekin olen huvikseen tehnyt noita ennen ja jälkeen kuvia, joissa ennen kuvassa on läski plösö ja toisessa timmi kaveri, täysin ilman photosoppia.
 
dguogj
Hohhoijaa mitähän laiskoja paskoja nää on jotka ei usko että aloitus on totta.... :D ai että kun te ette pysty lähtemään edes lenkille niin kukaan muukaan ei voi saada tuloksia kuukaudessa?
 
eikös
tästä ollut just juttua jossain,et voi saada nopeasti tuloksia aikaa,mut ne ei tosellakaan ole pysyviä. Se oli just sen jonskun dietin varoituksia,et siihen ei kannata hakasahtua. Tää on selvästikkin harrastanut sitä.
 

Yhteistyössä