The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta ! Pitkästä aikaa hyvin nukuttu yö ja tämä päivä pitää sisällään normaaleja yh-isän velvollisuuksia kuten lasten kuskailua ja ruoanlaittoa & sitten pitäisi vähän kirjanpitoakin taas vilkuilla. Ja siivoilla, jos jaksaa.

Aamu alkoi erittäin kehittävällä keskustelulla pojan kanssa - mä olin vielä nukkumassa ja :

Poika: Paa viiskymppiä tohon kouraan
Minä: Huomenta, niin että mitä että?
Poika: Anna viiskymppiä
Minä: ei oo rahaa
Poika: No mää katon sun lompaakkoon
Minä: Et kato, ei siellä ole rahaa, eikä oo pankkitililläkään. Soita äitilles ja pyydä siltä ja anna mun nukkua.
:D
 
Kieltämättä...
Kiht on muuten kiusaus valmista. Kävin sekottelemassa vähän, otin virrat ja folion pois. Olkoon hetken jälkilämmöllä niin sit pitäis päästä syömään :)
Mulle tuli kans nyt kauhee nälkä...mitäs sitä ite tekis? kaapis olis broilerisuikaleita ja jauhelihaa. ja pakkasessa perunasuikaleita ilman sipulia. kananmunia on kans kasa.
 
Broilerikiusausta kesäkurpitsalla? Tai jos ei oo kermaa, niin varmaan munamaidolla tulis peruna-broilerilaatikko.
Söhläsin nyt jauhelihan ja perunasuikaleet yhteen,sit maissia ja herneitä ja kirsikkatomaattia.Ruokakerma sekaan ja päälele viime viikonlopusta jääneet juustoraasteet päälle.En tiedä mitä tulee...

vois tehdä ton peruna-broilerilaatikon vaikka huomenna...saa taas pakkaseenkin täytettä.
 
Huomenta ! Pitkästä aikaa hyvin nukuttu yö ja tämä päivä pitää sisällään normaaleja yh-isän velvollisuuksia kuten lasten kuskailua ja ruoanlaittoa & sitten pitäisi vähän kirjanpitoakin taas vilkuilla. Ja siivoilla, jos jaksaa.

Aamu alkoi erittäin kehittävällä keskustelulla pojan kanssa - mä olin vielä nukkumassa ja :

Poika: Paa viiskymppiä tohon kouraan
Minä: Huomenta, niin että mitä että?
Poika: Anna viiskymppiä
Minä: ei oo rahaa
Poika: No mää katon sun lompaakkoon
Minä: Et kato, ei siellä ole rahaa, eikä oo pankkitililläkään. Soita äitilles ja pyydä siltä ja anna mun nukkua.
:D
Lainaan Tinkuliinia ja sanon: "Varsinainen viikari".

Huomentapäivää itsekullekin.
 
Huomenta ! Pitkästä aikaa hyvin nukuttu yö ja tämä päivä pitää sisällään normaaleja yh-isän velvollisuuksia kuten lasten kuskailua ja ruoanlaittoa & sitten pitäisi vähän kirjanpitoakin taas vilkuilla. Ja siivoilla, jos jaksaa.

Aamu alkoi erittäin kehittävällä keskustelulla pojan kanssa - mä olin vielä nukkumassa ja :

Poika: Paa viiskymppiä tohon kouraan
Minä: Huomenta, niin että mitä että?
Poika: Anna viiskymppiä
Minä: ei oo rahaa
Poika: No mää katon sun lompaakkoon
Minä: Et kato, ei siellä ole rahaa, eikä oo pankkitililläkään. Soita äitilles ja pyydä siltä ja anna mun nukkua.
:D
Meillä alkoi aamu uuden dvd:n pyytämisellä. En ollut kovinkaan innoissani aiheesta Viiru ja Pesonen herätyksenä.
 
Mää heräisin tohon mielelläni, kunhan herätyksen ajankohta ei olis lauantaiaamuna klo 6.30.
Mää en varmaan ees uskaltais hankkia lapsia kun oon niin aamu-uninen, nehän jäis ihan heitteille :D

Tänäänkää en meinannut saada itseäni heräämään tuossa 11 korvalla, torkutin vaan x10 :snotty:
Ja näin aivan ihmeellisiä unia siinä puolihorteessa, niissä seikkaili mm mun sisko, mieskandidaatti, erilaisia koiria sekä agent Scully :LOL:
 
kahvikirahvi
Mulla on jäljellä vaan yksi pala ja mietin vakavasti ostanko lisää. Mun leivänsyönti räjähti käsiin tuon näkkärin kans :snotty:
Mä avasin just uuden paketin :p Mulla sama, ja näkkärirakkauden jälkeen on lähes poikkeuksetta kaikki tuoreleipäpaketit ehtiny vihertyä ennen ku ne on saatu syötyä, niin en viitsi enää edes ostaa.

Onneks oon kiltti ihminen niin ei tuu mieleen että jos :whistle: :xmas:
Vähän vaan teki mieli avata hana... :D Mut en kehdannu. Siitä pitäis melkein saada videokuvaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä