The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mekin tosiaan vuosi tässä yritetty ja on itkuakin tullut väännettyä välillä. Mutta tää menis nyt niin hyvin ku lapsi aloittaa koulun ens syksynä, niin ei tarvitsisi murehtia miten toinen pärjää iltapäivät ym., vaan sitten voisi alkuun viedä ja noutaa ja tarjota pehmeän laskun. Sinänsä ajankohta täydellinen.

Eihän sitä koskaan elämästä tiedä - varmasti osuu sullekin sopiva elämäntilanne kohdalle. :heart:
:flower:
 
vaahtokarkkeja tekis mieli:p
Malacon "Hyvää Makumaasta". Siin on vähän kaikkea.

Mutta jos mulle olet namia tuomassa, niin sit lakua ja salmiakkia, tattis.
Pojan kanssa kävin, niin ostettiin vähän kaikkea. Mukaan tarttui sipsiä, daim-suklaalevy, hedelmäkarkkia (Hyvää Makumaasta, vaikken edes Asiankannattajan viestiä ehtinyt lukea) ja niitä vaahtokarkkeja. Itselleni ostin vain pullon greippilimsaa, yritän välttää karkin syöntiä.
Niin ja ostin mä vielä askin tupakkia...
 
Pojan kanssa kävin, niin ostettiin vähän kaikkea. Mukaan tarttui sipsiä, daim-suklaalevy, hedelmäkarkkia (Hyvää Makumaasta, vaikken edes Asiankannattajan viestiä ehtinyt lukea) ja niitä vaahtokarkkeja. Itselleni ostin vain pullon greippilimsaa, yritän välttää karkin syöntiä.
Niin ja ostin mä vielä askin tupakkia...
Jei!:p ja daim-suklaalevy..Mmmm...
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
pitääkö odottaa kauhulla vai innolla tota luudan lähtöä:D
Kyl se kauhu olis oikee tunne tässä kohtaa. Tein just testin et kenen elämänkerta sopis mulle ja vastaus oli Lenita Airisto ja tällä selityksellä:

"Sinua ei hyvällä tahdollakaan voi kutsua diplomaattiseksi. Olet suorasanainen, mutta myös sanojesi takana pysyvä. Et hätkähdä ketään etkä mitään. Olet kunnianhimoinen ja pyrit päämäärisi ehkä jopa keinoja kaihtamatta.
Sinä menestyt, se on varmaa. Ethän polje muita jalkoihisi? Nautit huomiosta, jota saat jo pelkällä olemuksellasi."

ja eipä tuo kauas heitä, joten jos tästä vielä suorenee tarinat niin huomenna tarvis sit lapioo jotta vois kaivaa itselleen tarpeeks ison kuopan mihin mennä piiloon.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä