The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:wave:

Hyvää alkavaa perjantai iltaa kaikille! ootte saanut monta sivua aikaan,toivottavasti tänäänkin koska olen KOKO illan palstalla.Tuollasta puolinaista suunnitelmaa oli illalle mutta siirtyi huomiseen.Toisaalta harmittaa mutta toisaalta ei, huomenna on kuitenkin kiva päivä ja ilta tiedossa;)

Ja sitten tänä iltana vipinää ketjuun koska minäkin olen täällä!
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Kiitos onnitteluista kaikille. Tunnelma on epäuskoinen mutta onnellinen. Juttu on niin tuore vielä, että en uskalla hirveästi riemuita - mutta tästä on hyvä jatkaa edespäin.
 
Jee, onnea onnea :hug: :kiss:
Määki haluan! Sit joskus. Jos saan. Ja jos elämäntilanne olis sopiva, nyt se on kaikkee muuta :|
Mekin tosiaan vuosi tässä yritetty ja on itkuakin tullut väännettyä välillä. Mutta tää menis nyt niin hyvin ku lapsi aloittaa koulun ens syksynä, niin ei tarvitsisi murehtia miten toinen pärjää iltapäivät ym., vaan sitten voisi alkuun viedä ja noutaa ja tarjota pehmeän laskun. Sinänsä ajankohta täydellinen.

Eihän sitä koskaan elämästä tiedä - varmasti osuu sullekin sopiva elämäntilanne kohdalle. :heart:
 
kahvikirahvi
Mekin tosiaan vuosi tässä yritetty ja on itkuakin tullut väännettyä välillä. Mutta tää menis nyt niin hyvin ku lapsi aloittaa koulun ens syksynä, niin ei tarvitsisi murehtia miten toinen pärjää iltapäivät ym., vaan sitten voisi alkuun viedä ja noutaa ja tarjota pehmeän laskun. Sinänsä ajankohta täydellinen.

Eihän sitä koskaan elämästä tiedä - varmasti osuu sullekin sopiva elämäntilanne kohdalle. :heart:
Meillä oli vuosi yritystä yhdellä km.llä ennen kun muutettiin erilleen, ja nyt asumusero ja mun opiskelu ei todellakaan oo ihanteellisin tilanne miettiä lisää lapsosia, mut ainahan sitä saa haaveilla.. :) Hirmunen vauvankaipuu iski viime viikonloppuna kun kävin kaverin parikuista kattomassa, tuli mieleen niin elävästi kuinka pikkupuolikkaan vauva-aika oli niin rentoa ja ihanaa.

Mutta onnea vielä :flower: Toivottavasti kaikki menee hyvin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä