Viestistäsi voisi päätellä, että menet moottoripyörällä.Ei ihan vielä, pitää käydä vielä toimistolla muutaman tunnin päästä.
Viestistäsi voisi päätellä, että menet moottoripyörällä.Ei ihan vielä, pitää käydä vielä toimistolla muutaman tunnin päästä.
Ai mää aattelin et se pinkki oli tepsun ajokki, siinoli niinku tyttömäisempi väriViestistäsi voisi päätellä, että menet moottoripyörällä.
Melko harva silti käy lentämällä toimistossa. :kieh:Ai mää aattelin et se pinkki oli tepsun ajokki, siinoli niinku tyttömäisempi väri
Njaah, emmää nyt tiedä. Onhan meillä niitä luutasiskojakin niin miksei muitaki lentimiä?Melko harva silti käy lentämällä toimistossa. :kieh:
Ja kai tommosella kepillä on mukavampi lentääkin kun luudalla, nehän on kovia ja voi saada tikkujaNjaah, emmää nyt tiedä. Onhan meillä niitä luutasiskojakin niin miksei muitaki lentimiä?
Kyä mää oon ajatellu että niitä luudanvarsia ois hiomapaperilla sutastu. Mutta olihan tuo pinkki toki sileän ja soman näköinen.Ja kai tommosella kepillä on mukavampi lentääkin kun luudalla, nehän on kovia ja voi saada tikkuja
Mjaa. Minun mielestäni tuo design on turhan maskuliininen, mutta mitäpä makuasioista kiistelemään.Kyä mää oon ajatellu että niitä luudanvarsia ois hiomapaperilla sutastu. Mutta olihan tuo pinkki toki sileän ja soman näköinen.
Booli taisi onnistua?
Juu Anglian lentävä versio on semmonen kätevä perhekulkine, soolona tykkään sit lentää enemmän luudalla - pienempi ilmanvastus, pysyy kuski paremmin hereillä yms.Mjaa. Minun mielestäni tuo design on turhan maskuliininen, mutta mitäpä makuasioista kiistelemään.
Tuontyyppiset ratkaisut ovat kuitenkin sateella melko epämiellyttäviä ja ainakin Minervan luulisi muistavan Anglian? Paras koskaan tehty Ford. Naapurustossaan ainakin taannoin oli lentävä sellainen. Siinä lentoajopeli minun makuuni.
On vissiin samalta tehtaalta kuin se aiempi lentoFordi, mikäs se olikaan nimeltään? Chitty- chitty- bang- bang.
Itse asiassa teen sen boolin vasta huomenna...Booli taisi onnistua?
Jos ajopeli on jesariteippikunnossa, niin siin ei mitään kaskoja kande pitää. Tai semmoinen, mis on hinausturva.Iltaapäivää ! Korjasin taas autoa vähän jeesusteipillä. Nyt sitä on jo puskurissa ja takavilkussa, ehkä joku toinen korjaustapa voisi olla siistimpi, mutta olkoon. Ja ei, en ole kolaroinut, takavilkun vanhat teippaukset vaan pettivät - jääneet siitä, kun exä peruutti joskus ostoskärryyn parkkipaikalla.
Rupesin tuossa katselemaan noita vakuutuksia autoon, kun mulla on nyt kevytkasko ja mietin, että pitäisikö vaihtaa osakaskoon, mutta sehän on ihan yhtä paskan kanssa - siinä ei ole ollenkaan sitä kolarointiturvaa, vaan esim. paloturva. Antaa sen nyt palaa jos palaa, mutta se kolarointiturva pitäisi kyllä melkein olla. Sen verran kuitenkin tulee noita kilometrejä, ettei viitsisi pelkkää liikennevakuutusta pitää.
Onko semmonen jota kannattais kotivakuutukseen laittaa? Vai onko omavastuun kans jo +-0?Jälkeläiseni otti tuolin, ja kiipesi hyllylle ottamaan kameraa. Pudotti sen lattialle, ja arvatkaapa toimiiko se enää...
Ei siitä mitään osia tipu, mutta etupuskurin oon kolhinut ja laittanut vaan jesaria, samoin kuin tuo vilkku. Mutta pirun hyvä auto ajaa ja hyvin toiminut & kestänyt koneellisesti. Ei moittimista, nykyajolle juuri passeli. Ei mitään järkeä laittaa 10 tuhansia autoon, siitä oon päässyt yli.Jos ajopeli on jesariteippikunnossa, niin siin ei mitään kaskoja kande pitää. Tai semmoinen, mis on hinausturva.
Mulla on muistaakseni osakasko. Siihen tais kuulua palo- varkaus ja hirvionnettomuudet, ja sit vakuutus korvaa hinauksen jos auto jättää tielle.Iltaapäivää ! Korjasin taas autoa vähän jeesusteipillä. Nyt sitä on jo puskurissa ja takavilkussa, ehkä joku toinen korjaustapa voisi olla siistimpi, mutta olkoon. Ja ei, en ole kolaroinut, takavilkun vanhat teippaukset vaan pettivät - jääneet siitä, kun exä peruutti joskus ostoskärryyn parkkipaikalla.
Rupesin tuossa katselemaan noita vakuutuksia autoon, kun mulla on nyt kevytkasko ja mietin, että pitäisikö vaihtaa osakaskoon, mutta sehän on ihan yhtä paskan kanssa - siinä ei ole ollenkaan sitä kolarointiturvaa, vaan esim. paloturva. Antaa sen nyt palaa jos palaa, mutta se kolarointiturva pitäisi kyllä melkein olla. Sen verran kuitenkin tulee noita kilometrejä, ettei viitsisi pelkkää liikennevakuutusta pitää.
Mikä auto sulla on? Mun mielestä tärkein on just toi kolarointiturva, mitä osakaskossa ei ole.Mulla on muistaakseni osakasko. Siihen tais kuulua palo- varkaus ja hirvionnettomuudet, ja sit vakuutus korvaa hinauksen jos auto jättää tielle.
Millasta jälkeä siinä puskurissa on? Laita kuva.Ei siitä mitään osia tipu, mutta etupuskurin oon kolhinut ja laittanut vaan jesaria, samoin kuin tuo vilkku. Mutta pirun hyvä auto ajaa ja hyvin toiminut & kestänyt koneellisesti. Ei moittimista, nykyajolle juuri passeli. Ei mitään järkeä laittaa 10 tuhansia autoon, siitä oon päässyt yli.
Edelleen se micra.Mikä auto sulla on? Mun mielestä tärkein on just toi kolarointiturva, mitä osakaskossa ei ole.
Mulla ei oo täällä nyt kun pelkkä Seat ja siinä ei oo jälkiä nokassaMillasta jälkeä siinä puskurissa on? Laita kuva.