Tervetuloa, on sitä vielä =)Oi söisin heti sun ruokaa PK
Mää olen ollut liian laiska laittamaan mitään tai lähtemään kouluruokalaan : /
Ihanat karvapallit :heart:. Ilmeet on just sellaiset ei me täällä olla
Nyt on niin nälkä et söisin tuotakin |OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29035841:
Kiits :kiss:Tervetuloa, on sitä vielä =)
Voin tulla hakemaanKiits :kiss:
Mut taitaa olla vähän turhan kaukana tuo eväs, pitää varmaan ryhdistäytyä ja liikahtaa ennen ku Unicafesta loppuu ruoka.
Eikun tänne vaan. Lupaan tuon liemen lisäksi myös uuniperunoita . Täytteenä kylmäsavulohta ja jokirapuja. Muutama tsih löytyy myös :xmas:Nyt on niin nälkä et söisin tuotakin |O
Paikallisella nakkikiskalla tuota kutsutaan nimellä "makkarapannu kahdella munalla".Mua ei huvittanut käydä kaupassa joten tein ruokaa siitä mitä kaapista löytyi. Paskannäköistä, hyvänmakuista ja koko porukka söi
You temptress you :stick:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29035867:Eikun tänne vaan. Lupaan tuon liemen lisäksi myös uuniperunoita . Täytteenä kylmäsavulohta ja jokirapuja. Muutama tsih löytyy myös :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29035867:Eikun tänne vaan. Lupaan tuon liemen lisäksi myös uuniperunoita . Täytteenä kylmäsavulohta ja jokirapuja. Muutama tsih löytyy myös :xmas:
Juu juuSlurp. Saako tulla jos ojentaapi kukkasia? :flower:
:saint:You temptress you :stick:
Ei vaan kyllä mun pitää nyt hylätä molemmat herkkutarjoukset ja lähteä läpsimään kohti kouluruokaa, ja sitä myöten kirjoitushommia :wave:
Siellä on perunaa ja sipuliakin.Paikallisella nakkikiskalla tuota kutsutaan nimellä "makkarapannu kahdella munalla".
Mistä saa tähän aikaan perjantai-iltana kouluruokaa?You temptress you :stick:
Ei vaan kyllä mun pitää nyt hylätä molemmat herkkutarjoukset ja lähteä läpsimään kohti kouluruokaa, ja sitä myöten kirjoitushommia :wave:
Voin antaa diagnoosin sille puskurille, josko sen korjais.Mulla ei oo täällä nyt kun pelkkä Seat ja siinä ei oo jälkiä nokassa
Niin on nakkikiska- annoksessakin.Siellä on perunaa ja sipuliakin.
Salajuoni on se et kahvikirahvi rimmaa paremmin kun kahvilepakkoOot nää kauhian tehokas :flower: Mutta mites tuo sirahvi on sua tuolla pussailemassa, onko teillä joku salajuoni