The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Huomenia! Kyllä kummasti heräs taas kun ryömi lattialla :D
Onneks on perjantai, en jaksais tälle viikolle enää yhtään aikaista aamua. Saispa tänään vanin maaleihin, niin pääsis ens viikolla alottaan koulussa uudet hommat :) Nyt tarttis alkaa oppariakin miettimään, mistähän sitä tekis. Toisaalta tekis hirveesti mieli viedä golffi sinne, kun se on siinä kunnossa että ruostetta löytyy mut alkais oleen viimeset hetket hoitaa sitä ennen kun se ehtii ruostua läpi asti. Mutta toisaalta, ei taida olla laittaa rahaa maaliin.. Saiskohan sen hoidettua niin että unohtais laskun, en oo yhestäkään omasta hommasta vielä sellasta saanu vaikka hinta-arvioita oon kyselly :D
 
kahvikirahvi
Vähän ennen muuten kun mun kello soi, niin heräsin kun molemmat kissat oli vieressä. Ne tuli jo illalla sänkyyn mun kanssa. Aamusta ne sittne tuli nuuhkimaan korvia ja rinnan päälle kerjäämään rapsutuksia. Söpöt paskiaiset :heart:

Niilo muuten opetti eilen Nykää kiipeemään keittiön apupöydälle syöttötuolia pitkin :kieh:
 
kahvikirahvi
Eiks tääl oo vieläkään ketään? :eek: Ohhoh. Mä meen nyt pitään ruokatauon, ja sit lähenkin kotia kohti. Siis alkossa ehdin käymään ennen kun haen ppn tarhasta :p Namnam, huomenna boolia!
 
kahvikirahvi
Yllättävän hiljasta vieläki. Mä kävin siel alkossa, ehin viel juomaan kahvit ja ainaki alottaan tiskausurakan ennen ku haen jälkeläisen. Ehkä ainakin kahvin.. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä