viiminen klarna erä maksettu, jee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en suosittele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täytyy joku kerta kaivaa kaikki Klarnan laskut esiin ja kattoa että on kaikki OK, kun oon aikasemminkin kuullu että niissä ois ollu jotain häikkää joillakin.

Mutta ei vitsi odotan sitä päivää kun olen oman heräteostokseni maksanut kokonaan. Ihan turhan ostoksen tein ja joka kuukausi pamahtaa se Klarnan lasku postilaatikkoon siitä muistuttamaan. Jatkossa käytän osamaksua kyllä vain ja ainoastaan jos on ihan pakko ja vain välttämättömiin ostoksiin.

[QUOTE="vieras";29031901]Täytyy joku kerta kaivaa kaikki Klarnan laskut esiin ja kattoa että on kaikki OK, kun oon aikasemminkin kuullu että niissä ois ollu jotain häikkää joillakin.

Mutta ei vitsi odotan sitä päivää kun olen oman heräteostokseni maksanut kokonaan. Ihan turhan ostoksen tein ja joka kuukausi pamahtaa se Klarnan lasku postilaatikkoon siitä muistuttamaan. Jatkossa käytän osamaksua kyllä vain ja ainoastaan jos on ihan pakko ja vain välttämättömiin ostoksiin.[/QUOTE]

Joillekin vain ei ole luotu aivoja. Kaikki on pakko ostaa heti mitä mieleen tulee ja velalla. Sitte itketään kun on velkaa.

Joo, kyllä mulle tuottaa vaikeuksia maksaa lainoja, jota en ole edes ottanut. Jos laskussa on yli 10€ heitto tyhjää, aspa myöntää pitkän vänkäämisen jälkeen, ei edes pahoittele niin kyllä, mulla on ongelma.

Esko menee nyt kotiin, iltatissin aika.

Täällä sitä vain itketään ja luullaan että osamaksu ja velka on ainoa keino hankkia tavaroita. Ei kuitenkaan ajatella ostotilannetta pidemmälle. Kyllä nyt latvassa heittää ja paljon!

odotan kanssa pääsen eroon klarnasta,meillä kans erissä ollut ihan outoja summia, nyt on tullut niinkuin pitää.esim erän pitäisi olla 38€ niin kerran tuli 100€ lasku..selitys klarnalta maksoin 3pvä myöhässa joten seuraava erä on aina isompi :0

Sama täällä, tänään maksoin loput. Hyvästi Klarna! Jäätävät korot, lisät ja huomaustusmaksua tulee siitä, kun maksoin yhden erän 9 päivää myöhässä, Ok, eräpäivään mennessä pitäisi maksaa, mutta ei mistään muusta puljusta tule lisiä ennenkuin kaksi viikkoa on maksu myöhässä.

Huh helpotus, ja ei IKINÄ enää. Laskussa vääriä summia, tyly asiakaspalvelu, laskut myöhässä... Mitä vielä

Hei,

Ikävä kuulla, ettei sinulla ole positiivista kokemusta Klarnan maksutavasta tai asiakaspalvelustamme.
Mielelläni kuulisin asiasta lisää sillä kerroit laskusi olleen myöhässä ja virheellinen. Haluaisin myös kuulla sinun asiakaspalvelukokemuksestasi ja siten toivonkin sinun olevan meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteessa palaute@klarna.fi.

Mukavaa syksyn jatkoa!

Kaisa
Klarnan asiakaspalvelu

[QUOTE="vieras";29031901]Täytyy joku kerta kaivaa kaikki Klarnan laskut esiin ja kattoa että on kaikki OK, kun oon aikasemminkin kuullu että niissä ois ollu jotain häikkää joillakin.

Mutta ei vitsi odotan sitä päivää kun olen oman heräteostokseni maksanut kokonaan. Ihan turhan ostoksen tein ja joka kuukausi pamahtaa se Klarnan lasku postilaatikkoon siitä muistuttamaan. Jatkossa käytän osamaksua kyllä vain ja ainoastaan jos on ihan pakko ja vain välttämättömiin ostoksiin.[/QUOTE]

Hei,

Klarna tililaskuilla ilmoitamme Tilisi kokonaisvelasta sekä minimisummasta joka sinun tulee vähintään laskullasi maksaa. Olet kuitenkin aina tervetullut maksamaan laskullesi myös enemmän, voit myös maksaa Tilisi kokonaisvelan kerralla.

Halutessasi voit olla meihin yhteydessä osoitteessa palaute@klarna.fi niin mielellämme kerromme sinulle lisää Klarnan maksutavoista tai yleisesti Klarnan palveluista.

Mukavaa syksyä!

Kaisa
Klarnan asiakaspalvelu

Klarnan osamaksuissa on jäätävä korko. Hobby hallin ja Net anttila osamaksuissa pieni korko ja joustavat erät.

Hei,

Ikävä kuulla, että koet Klarnan koron korkeaksi.
Klanan maksuvaihtoehtoihin kuuluu Klarna Tili, johon kuuluu 22% korko ja kuukausittainen hallinnointikulu 3,95 EUR.
Klarna Tili maksutapaa tarjoavien verkkokauppojen kotisivuilta voi lukea lisää myös korottomista osamaksuista. Halutessasi voit olla yhteydessä myös asiakaspalveluumme niin autamma sinua mielellämme.

Ystävällisin terveisin
Kaisa
Klarnan asiakaspalvelu

odotan kanssa pääsen eroon klarnasta,meillä kans erissä ollut ihan outoja summia, nyt on tullut niinkuin pitää.esim erän pitäisi olla 38€ niin kerran tuli 100€ lasku..selitys klarnalta maksoin 3pvä myöhässa joten seuraava erä on aina isompi :0

Hei Elma ja Jeeps,

Harmillista kuulla, että teillä on ollut vaikeuksia tililaskujenne kanssa. Pyytäsin teitä halutessanne olemaan yhteydessä meihin osoitteessa palaute@klarna.fi niin voin katsoa Tilejänne tarkemmin ja kertoa lisää miksi kuukausierä noussut ja miten myöhästynyt maksu on vaikuttanut laskuusi.

Ystävällisin terveisin
Kaisa
Klarnan asiakaspalvelu

Yhteistyössä