IhanaValo
:wave:Hello :wave:
Päiväkahvejako täällä suunnitellaan? :xmas:
Just olin menossa keittämään
:wave:Hello :wave:
näköjään...mutta entäs me jotka emme juo kahvetta eikö meitä kutsuta päiväkahvipartyihin?Hello :wave:
Tuossahan olet just ongelman ytimessä.... Mikään ei ole mahdotonta, paitsi selkeäselkoinen nainen.
Onko vielä yhtä kaunis päivä kuin eilen?
Jos olet selkäselkoinen nainen, olet maailman seitsemäs ihme.Et ole tavannut minua.
Ei varmaan. Kahvia en juo minäkään.näköjään...mutta entäs me jotka emme juo kahvetta eikö meitä kutsuta päiväkahvipartyihin?
Minä ajattelin nauttia päiväteen sitten kun oon jätskini nauttinut. Join me?näköjään...mutta entäs me jotka emme juo kahvetta eikö meitä kutsuta päiväkahvipartyihin?
Sää on varmaankin kuvainnollisessa mielessä kaunis eilisen tavoin, otaksun. Nimittäin sää konkreettisessa mielessä on melko persiistä, ellei satu olemaan vankkumaton syksyn ystävä.Tuossahan olet just ongelman ytimessä.
Ja jjepp. Tämä päivä on yhtä kaunis kuin eilinen. Toivottavasti sää jatkuu samankaltaisena.
Tottakai kutsutaan, juotte vaan jotain muutanäköjään...mutta entäs me jotka emme juo kahvetta eikö meitä kutsuta päiväkahvipartyihin?
En nyt oikeen sitä teetäkään lipitä, muuta kun kahvipöydissä. Lopetit tupakoinnin, joten kysyn ASIANKANNATTAJALTA, notta lähdetkö kello puoli kuuden röökille?Minä ajattelin nauttia päiväteen sitten kun oon jätskini nauttinut. Join me?
Teille teetä?näköjään...mutta entäs me jotka emme juo kahvetta eikö meitä kutsuta päiväkahvipartyihin?
pidetään omat partyt ..mä kyllä juon teetä mutta jos sä et oikeen innostu ni istutaan ja juuaan jotain muuta.Ei varmaan. Kahvia en juo minäkään.
Tuo asia pitää sopia tulevan ex- vaimoni kanssa. Itse olen hirmuisen huono päivämäärissä ja kalenterissa. Mut kaffe on varmasti ihan okei ja lakritsijäde on tarjottavien parhautta. Ei pullaa kiitos.No jaa, ...
Tuutteko ihan vaan kaljahville?
tullaan PKn kanssa pussikaljalle,ai pentele mutta pers siellä jo jäätyy pihalla pussikaljalla...Minä ajattelin nauttia päiväteen sitten kun oon jätskini nauttinut. Join me?
Montako poltetaan? Mun partsilla on tilaa ja pari tuhkakuppia ja olen jo matkalla.En nyt oikeen sitä teetäkään lipitä, muuta kun kahvipöydissä. Lopetit tupakoinnin, joten kysyn ASIANKANNATTAJALTA, notta lähdetkö kello puoli kuuden röökille?
Tää päivä on aivan upea! niinkuin eilinenkin.Ja huominen! vaikka tulis akkoja taivaalta niin ei haittaa eikä vitutuskäyrän nousukaan haittaa yhtään.Tuossahan olet just ongelman ytimessä.
Ja jjepp. Tämä päivä on yhtä kaunis kuin eilinen. Toivottavasti sää jatkuu samankaltaisena.
makuteetä kiitosTeille teetä?
Himputti. Ihan sama juttu, mut maustekurkut jäi kauppaan, enkä niitä enää lähde hakemaan. (Huomaa, että suolakurkku ja maustekurkku on kaksi eri asiaa)Ja koska te rupesitte kahvettelee niin keitin teetä itselleni sen seurana on lämmintä ruisleipää juuri keitetyillä munilla ja suolakurkulla
Jos tippuis akkoja taivaalta, niin semmoinen päivähän olis sinkkumiehen kannalta mitä kaunein.Tää päivä on aivan upea! niinkuin eilinenkin.Ja huominen! vaikka tulis akkoja taivaalta niin ...
tiedetään mulla on leivällä suolakurkkuja. sopii munan kanssa erittäin hyvin yhteen.Himputti. Ihan sama juttu, mut maustekurkut jäi kauppaan, enkä niitä enää lähde hakemaan. (Huomaa, että suolakurkku ja maustekurkku on kaksi eri asiaa)
veikkailen että sulle on yks jo tipahtanut sieltä...Jos tippuis akkoja taivaalta, niin semmoinen päivähän olis sinkkumiehen kannalta mitä kaunein.
Ihan noin hyvää säätä ei meteorologit uskalla luvata.
Yhden vetäsin ja mulla on semmonen valtava kukkaruukku tuhkakuppina.Montako poltetaan? Mun partsilla on tilaa ja pari tuhkakuppia ja olen jo matkalla.