The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Yhyy oon ihan kamala mutsi. Oon jo kahtena päivänä unohtanu vaihtaa jälkeläiselle vaipan tarhan jälkeen, huomannu vasta illalla että on tarhavaippa päällä. Kun ei toi jätkä haise eikä ite pyydä vessaan. :( Vähän tuntuu kurjalta.
 
Yhyy oon ihan kamala mutsi. Oon jo kahtena päivänä unohtanu vaihtaa jälkeläiselle vaipan tarhan jälkeen, huomannu vasta illalla että on tarhavaippa päällä. Kun ei toi jätkä haise eikä ite pyydä vessaan. :( Vähän tuntuu kurjalta.
Se vähä mitä mä tolta ajalta muistan on se, et vaipat vaihdetaan tarpeen mukaan. Ei kellon tai kalenterin mukaan.

Et tossa asiassa olet ihan tavallisen normaali paska mutsi. Totuttele termiin, koska olet sitä joka tapauksessa milloin jälkikasvusi ehtii teini- ikään.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Makuasioista ei kande kiistellä. Kovasti erilaisia elikoita ovat.

Käärmettä, rottaa, vompattia, alligaattoria tai komodoa en itelleni ottais, koska noiden kanssa mulla ny vaan ei synkkaa. Mut se on mun häpeäni.
Näitä kannattaakin varoa.

When attacked, wombats dive into a nearby tunnel, using their rumps to block a pursuing attacker. A wombat may allow an intruder to force its head over the wombat's back, and then use its powerful legs to crush the skull of the predator against the roof of the tunnel, or drive it off with two-legged 'donkey' kicks
Suom. huom. Ahdisteltuna vompatti saattaa rusentaa tunneliin pyrkivän saalistajan pään vahvalla luisella perseellään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä