Unohdin laittaa vilkun päälle.
Tässä parkkihallissa on kuule sellainen jonotussysteemi. Etkös muka ole siitä kuullut? Minä olin täällä jonottamassa ennen sinua... ym, ym.
Kyllä häiriköillä selityksiä piisaa. Sitten paikalle vielä porhaltaa joku Äiti Teresa sotkemaan koko homman lopullisesti ilmoittamalla häirikölle, että ei minua haittaa, jos haluat purkaa ongelmasi niskaani, vaikka syytön niihin olenkin. Saat minun paikkani, kun kerta tarvitset sitä minua enemmän. Ihmeellisin keskusteluketju pitkään aikaan.
Parkkihalliin parkkeeraamisessa ei ole kuin yksi sääntö, joka on tässä ketjussa mainittu useampaan otteeseen: se, joka osuu vapautuvan ruudun kohdalle ensimmäisenä ja jää odottamaan poistuvaa autoa vilkku päällä, saa sen paikan. Minäkin tiedän tämän, vaikka en edes omista ajokorttia (tämän ketjun luettuani en varmaan tule koskaan omistamaankaan). Niin monta kertaa olen kuitenkin ollut auton kyydissä, että tiedän tasan tarkkaan, kuinka hermojaraastavaa hommaa parkkipaikan etsiminen on. Siihen ei todellakaan kaivata enää mitään häiriköitä eikä varsinkaan mitään kaiken maailman äititeresoja viereen ulisemaan. Painukaa siis parkkihalleista helvettiin, jos ei yhden yksinkertaisen säännön noudattaminen onnistu.