Se nainen, joka huusi tänään naama punaisena TYKS:in parkkipaikalla, olin minä.

"jepjep"
Alkuperäinen kirjoittaja örp;29011806:
...nousin prisman parkkipaikalla lasten kanssa autosta. Lapset meni auton takana olevan tyhjän ruudun kautta, kuten itsekin, kävelyväylälle, kun joku äijä kaartoi vauhdilla ruutuun VAIKKA näki lapset. Huusin kauhua ja seuraavaksi raivoa.
Nii-in tässä taas toinen mamma sysää vastuuta toiselle kun ei ITSE valvo lapsiaan missä ne parkkihallissa pomppivat. Onneksi sait opetuksen!

"Rainbow"
Ei kai siihen tarvitse olla turkulainen, kyse on ihan normaaleista hyvistä käyttäytymissäännöistä. Se kuka jonottaa ekana, menee ekana. Näinnhän sitä toimitaan kaupoissa, pankeissa jne jne. Toki isoilla parkkipaikoilla ei voi tietää kuka oli eka ja joskus paikka vapautuu niin, ettei ensin jonottanut sinne pääse. Mutta ei tainnut tässä nyt olla siitä kyse.
No kyllähän tässä chefin mielestä oli kyse juurikin siitä (vai ymmärsinkö nyt väärin, mitä tarkoitit?). Juuri siitähän koko ketju lähti liikkeelle, että chefin raivonpurkauksen kohteeksi joutunut nainen toimi chefin mielestä väärin parkkeeratessaan autonsa juuri vapautuneelle paikalle. Siitä ei ollut minkäänlaisia todisteita, että chef oli ollut jonottamassa kyseistä paikkaa ennen tuota naista, mutta silti hänen olisi chefin mielestä pitänyt siirtää autonsa muualle. Ei kyllä kovin järkevältä minun mielestäni kuulosta eikä varsinkaan miltään normaalilta jonottamistilanteelta.

"marja"
Tyksin parkkihalli ja tyksin ympäristöllä olevia parkkipaikkoja EI OLE. kAIKKI PAIKAT täyttyy jo aamulla töihintulioista .Surkea tilanne ,kun pitäisi riittää autopaikkoja hoitoon tuleville.

vieras,.
Nopeat syövät hitaat? En kertakaikkisesti osaa ajatella asiaa noin. Eipä tullisi itselleni mieleenkään toimia tuolla tavoin. Kaupassakin sitä sitten ihmiset kiilaisivat vanhuksen ohi, vaikka näkisivät, että vanhus on kassalle menossa? Törkeätä.
Kyllä mä kävelen kassajonoon enkä todellakaan jää odottamaan, että josko joku haluaisi mennä mun edelle.

Nojoo
Taas joku vakiohörhö kerjäsi komppaajia omalle käsityksilleen jonottamisesta.... Kas kun ei jonotusnumeroita automaatista.Sininen numero 15 vapautui juuri.Hei mutta lisäisi työllisyyttä,mutta sitten pitäisi olla oma jonotusalue.

juuh
[QUOTE="vieras";29021344]Mutku ei sen etuilijan kakara ollu ees oikeesti kipee, miksköhän seki akka kiikutti sitä lekuriin kerta se pentu pysyi omilla jaloillaan kumminki käveleen. Jos on oikeesti kipee ei kykene kävelemään![/QUOTE]

Minunkin lapseni käveli lääkärin vastaanotolle. Joutui välittömästi tippaan (kolmea erilaista iv:nä), oli osastolla viikon ja hengenlähtö oli lähellä, mutta teholta sentäs vältyttiin. Mutta kun se KÄVELI itse niin eihän se tosiaan ollutkaan oikeesti kipee...

Yhteistyössä