The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Plaah..nyt jo melkein toivon että sieltä hampilääkäristä soitettais että aikaa vois aikaistaa..ärsyttää oottelu, kun en osaa alkaa millekään etten vaan unohtais ja myöhästyis.
 
kahvikirahvi
Mää en oo montaa tuhatta ehtiny tässä vuodessa ajaa mitä on kortti mulla ollu, mutta mun autotapaturmat rajottuu siihen et kerran peruutin parkkipaikan reunassa olleeseen lumipenkkaan. Onneks oli vasta aurattua ja pehmeetä, niin ei tullu naarmuakaan puskuriin.

Mää en viitti sanoa enää mitään peekoon autojutuista, ettei kumpikaan meistä suutu.. :D
 
kahvikirahvi
Ylinopeudesta tuli muuten mieleen, että eilen ajellessani hoksasin että meni rekka vähän ylinopeutta. 60 alueella se meni ohi, ei siinä mitään. Sitten rajotus nousi 80 ja ajelin sen perässä, kun ei kiire ollu. Mutta ajattelin että kunhan rajotus nousee sataseen, niin meen siitä ohi. Mutta paskat, sitten kun rajotus vaihtu sataseen niin vaikka ajoin sitä satasta (otin huomioon nopeusmittarin heitonkin), mutta en mää pysyny sen perässä. SE paineli niin hirmusta kyytiä.
 
IhanaValo
Pöö!

Tsemppii hamppilekuri käynnille ihanavalo! saisivat tarjoilla kaikille halukkaille ilokaasua :D
Kiitos..ja niinpä.

Laitan tässä ruuan ja arvon tuon sään kanssa, lähenkö pyörällä vai kävellen, moneltako pitää lähteä ja mitä laittaa päälle kun matkalla tulee kuitenkin kuuma.
Voi röhnä..aamulla meinasin jo hajottaa sateenvarjon tuon tuulen takia..
Onneks on tätä massaa kuitenkin sen verran etten tuulen mukana lennä ja putoa sillalta tai jotain..
 
Sangria
Mä haluisin lähtee lenkille tonne ulos, mussaa ois kiva kuunnella samalla mutta ei oo taskua juoksukuteissa. Mihis mä tän kännyn voisin laittaa ku mitään laukkuakaan voi oikein ottaa..nii ja avaimetkin ois hyvä mukana.kotona pidän kännyy toisinaan paidan sisällä mut en iha nyt viitteis..
 
kahvikirahvi
Jaahas, vittu mitä paskaa. Mulle tuli karhukirje. Vuokranantajalta.
Mulla on sama vuokranantaja kun edellisessä asunnossa, mut tässä uudessa kämpässä on 20e pienempi takuuvuokra. Mulle sanottiin että jos haluan niin se 20e erotus voidaan hyvittää vuokrassa, seku vain maksan sen verran vähemmän ekasta vuokrasta. Ja nyt ne karhuaa multa sitä 20e mitä en oo maksanut, ja vielä 5e maksumuistutuksesta.

Harmi et niitten puhelinvaihde on menny jo kolmelta sulki, niin en voi soittaa vihasena nyt heti :mad:
 
kahvikirahvi
Tänään muuten näin kaupan koiraparkissa joku känninen ukko syötti koirille lihapullia. Hoksasin kun ne koirien omistajat tuli paikalle ja alko sanaharkkaan sen ukon kanssa ennen kun se ukko hoiperteli pois.

Hyh :|*En oo itekkään koirien ystävä, mutta ei mulla mitään niitä vastaankaan oo kun ei oo mulle mitään pahaa tehnyt. Inhottavaa.
 
Lady Gardenea
Tänään muuten näin kaupan koiraparkissa joku känninen ukko syötti koirille lihapullia. Hoksasin kun ne koirien omistajat tuli paikalle ja alko sanaharkkaan sen ukon kanssa ennen kun se ukko hoiperteli pois.

Hyh :|*En oo itekkään koirien ystävä, mutta ei mulla mitään niitä vastaankaan oo kun ei oo mulle mitään pahaa tehnyt. Inhottavaa.
Vieraita koiria ei sais ruokkia. Mä taas tykkään kaikenlaisista eläimistä.
 
Tänään muuten näin kaupan koiraparkissa joku känninen ukko syötti koirille lihapullia. Hoksasin kun ne koirien omistajat tuli paikalle ja alko sanaharkkaan sen ukon kanssa ennen kun se ukko hoiperteli pois.

Hyh :|*En oo itekkään koirien ystävä, mutta ei mulla mitään niitä vastaankaan oo kun ei oo mulle mitään pahaa tehnyt. Inhottavaa.
Mä taas olen koirien ystävä. Mä tykkään koirista ja kissoista. Kissoja on mahdoton kouluttaa kuin korkeintaan sisäsiisteiksi ja sen homman ne oppii kummemmin kouluttamattakin, koska ovat siistejä otuksia.

Koiraa taas voi kouluttaa, eikä sen tartte antaa syödä mitään maasta. Mut rupee olemaan suojelukoiran koulutustasolla koira, joka ei huoli lihapullaa tuntemattoman kädestä. Mä en välttämättä olis tyytyny sanaharkkaan.

On toki mahdollista ja vallan todennäköistä, et juoppokin vain tykkäs koirista ja ihan hyvää hyvyyttään tarjos niille lihapullia. Kun kerran oli paikalla ja näytti naamansa, joten en välttämättä olis huolissani.

Rotanmyrkyllä kyllästettyjä lihapalleroita kun voi kylvää maastoon naamaansa kenellekään näyttämättä.

Milloin mulla on ollu koira, niin kauppareissun ajaksi se joko jää kotiin, tai tulee mukaan sisälle kauppaan, mut ei jää yksin sidottuna johonkin mainostauluun. Ei.
 
kahvikirahvi
.......On toki mahdollista ja vallan todennäköistä, et juoppokin vain tykkäs koirista ja ihan hyvää hyvyyttään tarjos niille lihapullia. Kun kerran oli paikalla ja näytti naamansa, joten en välttämättä olis huolissani. ....
Onhan se mahdollista, mutta se ukkeli alotti räyhäämisen kun ensimmäinen niistä omistajista kysyi että syöttikö se vieraille koirille lihapullia. Se siinä alko latelemaan törkeyksiä ja lähti tiehensä kun se toinen omistaja tuli paikalle ja kysy että onko hänenkin koiralle syötetty jotain.
 
Iltaa ! Auto korjattu hienosti jeesusteipillä ja nyt varmaan pitäisi töitä tehdä...

Hammaslääkäri on mulle ihan ok paikka, jokseenkin saa aina kuulla tupakan kellastamista hampaista ja reikiäkin aina välillä on, mutta mulla ei varsinaista fobiaa ole.

Ja sitten koirista; mä olen ehdottomasti koirien ystävä, kissojen en niinkään. Kultainennoutaja makaa nytkin parin metrin päässä tuossa. ;)
 
Alkuiltaa ketjuun:wave:

Ihan mälsää,mulla oli suunnitelmia tälle illalle mutta ne peruuntu. Ja nyt se syksykin sitten tuli,ekaa kertaa oli pakko laittaa se tylsä takki päälle kun niin jumalaton tuuli aamulla ja päivällä.Ja se meni luihin ja ytimiin,vieläkin viluttaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä