"kolmen äiti"
Jauhelihakastike ja perunat.
Jauhelihakeitto/lihakeitto.
Tonnikalapasta tai jauheliha-makaronimössö.
Jauhelihakeitto/lihakeitto.
Tonnikalapasta tai jauheliha-makaronimössö.
Ai sellasiakin on olemassa? Onkohan maku kuitenkaan yhtä hyvä...Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;29013864:Kiitos! Jos olis tosi laiska niin vois varmaan käyttää niitä valmiita kikherneitä..et ei tarttis ku lämmittää?
Voi tätä yksinkertaisuuden määrää taas... Ehkä se on se määrä + mitä muuta syödään kuin pasta/peruna/riisi ja jauhelihakastike...
Meillä syödään aina välillä muusia, ja se on kyllä pakastemuusia, koska sen saa niin nopeasti ja Oolannin pakasteperunamuusista saa kyllä ihan hyvän makuista.Alkuperäinen kirjoittaja Ruokatylsiö;29014169:Arkiruuat, siis työpäivän jälkeen:
Kana-currypastaa
Joku liha/kana + vihanneswok nuudeleilla
Kalaruoka (kalaleikkeitä riisillä, kalahampparit, uunilohi, kalapasta)
Miten te muusi-ihmiset, käytättekö valmismuuseja (pakaste/pussi) vai teettekö ihan perunoista? Mulla on aina niin kiire saada ruoka tehtyä että potut jää, vaikka pidänkin niistä tosi paljon .
Kerro miten sen teet! Minä kun ohjeen mukaan valmistan, niin se maku ei ole kovin hyvä . Myös ottaa helposti pohjaan kiinni.Meillä syödään aina välillä muusia, ja se on kyllä pakastemuusia, koska sen saa niin nopeasti ja Oolannin pakasteperunamuusista saa kyllä ihan hyvän makuista.
No HYI! Kerran elämässäni olen tuollaista valmismuusia maistanut ja toiste ei tarvitse. Kamalaa, syömättä jäi.Alkuperäinen kirjoittaja Ruokatylsiö;29014169:Miten te muusi-ihmiset, käytättekö valmismuuseja (pakaste/pussi) vai teettekö ihan perunoista? Mulla on aina niin kiire saada ruoka tehtyä että potut jää, vaikka pidänkin niistä tosi paljon .