Se nainen, joka huusi tänään naama punaisena TYKS:in parkkipaikalla, olin minä.

sterberi
Se nainen joka keskiviikkona törmäsi raivoisasti käyttäytyvään naiseen olin minä!

Ajoin TYKSin parkkihalliin, kiertelin autolla etsien vapaita paikkoja ja yhdestä ruudusta oli joku lähdössä. Pistin vilkun päälle muille merkiksi, että minä olen menossa siihen lähtijän paikalle.

Yhtäkkiä keskialueella seisoneesta autosta tuli joku raivoamaan, että olen vienyt hänen paikkansa. Vois hiukan miettiä käytöstapoja, kun tuolla tavoin huutaa pienen lapsen ollessa paikalla..

Se nainen joka keskiviikkona törmäsi raivoisasti käyttäytyvään naiseen olin minä!

Ajoin TYKSin parkkihalliin, kiertelin autolla etsien vapaita paikkoja ja yhdestä ruudusta oli joku lähdössä. Pistin vilkun päälle muille merkiksi, että minä olen menossa siihen lähtijän paikalle.

Yhtäkkiä keskialueella seisoneesta autosta tuli joku raivoamaan, että olen vienyt hänen paikkansa. Vois hiukan miettiä käytöstapoja, kun tuolla tavoin huutaa pienen lapsen ollessa paikalla..
et se sinä ollut

Gt
En jaksa lukea koko ketjua läpi, mutta mun mielestä se toinen nainen ei tehny mitään väärää ja sinä käyttäydyit taas ilmeisesti horminihuuruissa aika tökerösti. Eihän se nainen oo voinu tietää et joku on kytiksellä nurkan takana odottamassa paikkaa! Niin mäkin olisin tehnyt et ottanu ekan vapautuvan paikan jos joku siitä lähtee.

Voimia kovasti vauva arkeen ja toivottavasti vauvalla kaikki hyvin. Mutta kertomaasi tilanteeseen on vain yksi idiootti ja se olit sinä.

"Vieras"
Ihme palikka vastaajia kun hokevat samaa asiaa jonka on kirjoittanut jo 30 muuta :D
ANTEEKS?
Eli jos joku on samaa mieltä kuin itse on, omaa mielipidettänsä ei saa enää kertoa?

Eli kaikkiin keskusteluihin mielellään vain noin 2 vastausta.
Eikö nämä keskustelut olekaan sitä varten, että ihmiset keskustelee, ja että mahdollisimman moni kertoo oman mielipiteensä?

Sinä se varsinainen Einstein olet :D

:popcorn:

pitäsköhän mennä Sellon parkkihalliin kytikselle jouluruuhkassa, jäädä johonkin kytikselle ja kaahata tööttäillen heti jonkun auton perään mikä pyrkii vapautumassa olevaan parkkiruutuun. Tehosteeksi voisin ottaa taskulampun millä sokaisisin parkkipossun silmät ja vuvuzuelan millä kuuroittaisin korvansa.

vierasss
:popcorn:

pitäsköhän mennä Sellon parkkihalliin kytikselle jouluruuhkassa, jäädä johonkin kytikselle ja kaahata tööttäillen heti jonkun auton perään mikä pyrkii vapautumassa olevaan parkkiruutuun. Tehosteeksi voisin ottaa taskulampun millä sokaisisin parkkipossun silmät ja vuvuzuelan millä kuuroittaisin korvansa.
Joo tehdään kaikki niin :wave: palstatapaaminen Sellon parkkihallissa jouluruuhkassa. Kytätään kaikki siellä paikkoja eri kerroksissa, taskulamput valmiina ja vuvuzuelat huulilla..
Päästäisi taas iltapäivälehtiin :saint:

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Noh, minä en ainakaan välttämättä 'ymmärtäisi' mitään erityistä jonotussysteemiä, mainittakoon että olen omani kanssa joutunut kauaskin lähtemään isoihin sairaaloihin hoitoja saamaan- siis muualle, toisiin ympyröihin täysin tietämättömänä juuri sen kaupungin parkkeerauksen tms kirjoittamattomista säännöistä.

Jos joku hyökkäävästi esittäisi oman kantansa parkkeeraamisestani, ainakin minun luontoni kuohahtaisi sen verran, että en välttämättä ymmärtäisi heti pahoitella asiaa, en tiedä, onneksi näin ei ole käynyt.

Mutta se mulle on opetettu, että vilkulla kerrotaan aikeesta kääntyä vilkun ilmoittamaan suuntaan. Ellei vilkuta, on menossa suoraan.

Ole hyvä
Ymmärrän. Ihana että kerroit täällä tuon! Jotenkin niin aidon oloista, kuin kenen tahansa elämästä. Kun viimeinen oljenkorsi katkaisee kamelin selän. Noin voi käydä kelle vaan missä vaan. Älä missään tapauksessa syyllistä itseäsi. Sinulla on niin iso huoli ettei mikään ihme että keittää yli. TSEMPPIÄ ja kaikkea hyvää sinulle ja vauvallesi! <3

hyvät naurut parkkihäsästä
Parkkihässäkästä sain hyvät naurut :D

Eikö se jo kerro että teit typerästi kun ajoit sen toisen auton TAAKSE tööttäilemään eli se toinen auto oli kohdalla kun ruutu vapautui ja vilkkua näyttämällä hän sen varasi itselleen :D

Noin se vaan menee ihan jokaisella parkkialueella että se auto saa paikan joka on ruudun kohdalla sen vapautuessa :D

Se olisi ollut törkeää että jos odotat edellisen auton lähtöä ruudusta vilkku päällä ja joku toinen kurvaa ruutuun sinun edestäsi välittämättä sinusta.

joo-o
Multa on viety paikka nenän edestä, vaikka oli asianmukaisesti vilkku päällä ja odottelin että paikalla ollut auto peruuttaa pois. Eikö sieltä peruuttavan auton takaa tullut joku ääliö joka kaahasi paikalle iloisesti virnistellen. Ja varmasti näki että jonotin siihen, niin kuin kuuluukin.

Itsekkäitä idiootteja tästä maailmasta ei tule puuttumaan.

äitimyös
...ovat niin ilkeitä? Kyseessä on selvästi väsynyt, huolesta sekaisin oleva äiti ja joitakin se kovin naurattaa? Katsokaapa peiliin. Miltä tuntuu??
No olen itsekin ollut juuri synnyttänyt nainen, huolesta sekaisin, väsynyt ja huolissani, enkä ole koskaan kuvitellut että voin sen vuoksi käyttäytyä kuin mikäkin maniac.

Ymmärrettävää, että kamelin selkä joskus katkeaa, mutta ap;han nyt ei edes myönnä olevansa väärässä, vaan syyttää edelleen muita omista töppäilyistään.

Mutta ainahan naisista löytyy niitä, jotka saa mielestään milloin minkäkin tekosyyn varjolla terrorisoida muita: omaa miestä, työkavereita, tuntemattomia ihmisiä... kun on menkat, on raskaana, on menopaussi... on sitä sun tätä ja lässynlää. Tekosyitä ja omanapaisuutta.

"jaa-a"
Rikkoa on helppoa ja korjata on vaikeaa.

Näille räiskähteleville luonteille jotka katsovat oikeudekseen ilmaista räiskähtelevää luontoaan kenelle tahansa ja missä tahansa: se räiskähtely voi tosissaan haavoittaa toista, vaikka se ei siitä toisesta heti päälle näkyisikään. Jos nyt korsi katkaisi chefiltä kamelin selän, niin mistä me tiedetään missä kunnossa sen toisen kamelin selkä oli?

örp
...karjunut kaksi kertaa ja lujaa! Eka kerran, kun nousin prisman parkkipaikalla lasten kanssa autosta. Lapset meni auton takana olevan tyhjän ruudun kautta, kuten itsekin, kävelyväylälle, kun joku äijä kaartoi vauhdilla ruutuun VAIKKA näki lapset. Huusin kauhua ja seuraavaksi raivoa. Äijä karjui turpa kii ja opeta pentus väistämään! Että silleen! Toka kerta oli kun pyörälläni kaupasta lähdin 4 kassin kera. En ehtinyt vaihtaa pyörätiellä ns. Oikealle kaistalle, kun ystävällinen kuspää herra tuuppasi minut pyörineni ja kasseineni ojaan. Oli mukavaa. ;) Että on näitä ihania kanssaihmisiään huomioivia joka paikassa. Koittakaa viisaammat toimia oikeammin. :) Harjoittelen itsekin. ;)

chefille
chef ei nolona enää palata palstalle...

vaihtaa varmaan nimimerkkinsä. ehkä syystäkin? virheitä sattuu tietty kaikille, kyllä tämäkin varmaan anteeksi annetaan, vaikka aika munaus se kyllä oli...

Yhteistyössä