The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Dääm! Mulle kerrottiin tänään että vaikka se mun maalaus perjantaina oliskin onnistunu, niin meidän opettajan neuvoma pohjamaali oli väärä, eli se olis menny pilalle joka tapauksessa. Vaikka se maalaus meni silti pieleen, niin vähän lohduttaa että päin vittua se olis joka tapauksessa menny.

Täällä on muuten vähän opettajista pulaa, kun yks meidän opettaja on raksamaalari. Ja sillä alalla ei oo autojen kanssa mitään tekemistä. Ihmekkään että se äijä on välillä pihalla kun lumiukko niiden neuvojensa kanssa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kahvikirahvi
Onpa kummaa, tänään PG näytti taas olevan täällä :confused: Eilen sen nimimerkki näky yhdessä ketjussa harmaana, vaikka muistan että se kommentoi siihen rekkautuneena. Ajattelin siis sen poistaneen tunnuksensa, mutta näköjään sen profiili löytyykin vielä. Outoa.
 
Onpa kummaa, tänään PG näytti taas olevan täällä :confused: Eilen sen nimimerkki näky yhdessä ketjussa harmaana, vaikka muistan että se kommentoi siihen rekkautuneena. Ajattelin siis sen poistaneen tunnuksensa, mutta näköjään sen profiili löytyykin vielä. Outoa.
jospa peekee on käynyt kommentoimassa tummanharmaana eli kirjoittanut harmaana oman nikkinsä?
 
IhanaValo
Heih...vettä sattaa ja on niin harmaata ulkona ettei meinaa nähdä ees neuloa.
Päivälläkin pitää valot laittaa..

Väsy olo, niinkuin melkein aina pajapäivän jälkeen..liekkö se sosiaalisuus (tai sen yrittäminen) vaatii kuitenkin niin paljon voimia..?: /
 
kahvikirahvi
Hei, pikkupuolikas on muuten kehittynyt puhumisessa silleen että se sanoo kaksi- ja kolmisanaisia lauseita! :) Vähänkö oon ylpeä! Niin ihanaa kun pikkumies höpöttää enemmänkin kun hokemalla yhtä sanaa sen viiskymmentä kertaa :D
 
|O...:headwall:....:kieh:....



Joo, kiitos, johan helpotti. Voi jalkojen yläjatkeet sentään..no, se on taas näemmä vastatuulta ihan puskasta ja puuskittaisesti mutta.../&%¤&%R&/ kun pistää )/((&%(%¤/&%)(/maan kun sitä kuvittelee, että hommat oikeesti hoituu, kun niin on puhuttu ja vimpan päälle sovittu. Että ei ole minkään valtakunnan eoäselvyyksiä. Niin kilinkellit ja paskamarjat.

No, eteenpäin hammasta purren ja jälleen sitä uskoa ja toivoa kaiveskellen.

Lähen kohta tekemään ipanoille lettukestejä :) :p...kyllä ollaan niin tasan tarkkaan tommonen herkkuhetki ansaittu!
 
kahvikirahvi
Yhyy, runoilijasieluni haluaa päästä valloilleen. Kirjailijaminä haluaa päästä valloilleen.
Olispa kiva tienata kirjoittamalla, se olis ehdottomasti mun juttu. Harmi ettei se oo kovin realistinen ja helposti työllistävä ala... Sitten taas kolumnisteille ymv on taas niin kovat vaatimukset ettei mulla taida rahkeet riittää :|*Haaveilin joskus kolumnistin urasta, mutta se tyssäs pelkkään ajatukseen kun otin selvää miten sellaseksi pääsee. Ei pääse.
 
Yhyy, runoilijasieluni haluaa päästä valloilleen. Kirjailijaminä haluaa päästä valloilleen.
Olispa kiva tienata kirjoittamalla, se olis ehdottomasti mun juttu. Harmi ettei se oo kovin realistinen ja helposti työllistävä ala... Sitten taas kolumnisteille ymv on taas niin kovat vaatimukset ettei mulla taida rahkeet riittää :|*Haaveilin joskus kolumnistin urasta, mutta se tyssäs pelkkään ajatukseen kun otin selvää miten sellaseksi pääsee. Ei pääse.
Tyrkkää omakustannejuttu ja kato miten käy. Upporikasta ja rutiköyhäähän se on mutta onpahan sitten ainakin yrittänyt. Ei ole sitten mitään varaa jossitella.

Tai sitten rohkeasti yhteyttä johonkin kustannustoimittajaan ja jutellen asiaa käyntiin...itse sinä vain olet unelmasi tiellä :)
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
IhanaValo
FC :hug: Halitus ja pusimoisk :D Viskaa minuukin letulla jookos kookos..?

Miulla ei taaskaan oo ku neulejuttuja, kun en nyt muuta ole ees ajatellu..
Vaikka, tänään mielessä piipahti jo semmoinen asia ku pikkujoulut. Että saiskohan tänä vuonna mitään järkättyä, millään kokoonpanolla...kavereitahan sinne pitäis saada, mut pitää kutsua vaikka miehen sukulaisia kun ei muutakaan ole.

Yhestä kaverista (josta oon aiemminkin kertonut/valittanut) en oo kuullut mitään varmaan pariin-kolmeen kuukauteen. Pari kertaa oon kysynyt facessa että mitä kuuluu jne. niin yhen sanan vastauksia tullut kaikkeen..hienoa. Kaikki kaikkoaa miun ympäriltä :'(

Tulikin mieleen, että pitäis toiselle kaverille laittaa viestiä ja kysyä millon nähtäis, miulla on lainassa heiltä pari dvd-boxia...tikusta asiaa, näkis häntäkin ees joskus.
 
kahvikirahvi
Hassua, mulla on tässä parina päivänä pyöriny mielessä yks ihminen menneisyydestä, ja tullu äkkiä kauhee ikävä sitä. Pitäisköhän sitä ottaa yhteyttä?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä