Onko mies yliseksuaalinen, jos hän haluaa seksiä joka päivä? Alkaisitko suhteeseen tällaisen miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jonna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos puhutaan suhteen alkuajoista niin ei vaikuta yliseksuaaliselta. Saahan sitä haluta vaikka mitä. Itseänikin huvittaisi melkein joka päivä mutta aina ei ehdi tai jaksa, eikä siihen kuole (jos sinua ei haluta siis joka päivä).

[QUOTE="Anne";28993580]Jos puhutaan suhteen alkuajoista niin ei vaikuta yliseksuaaliselta. Saahan sitä haluta vaikka mitä. Itseänikin huvittaisi melkein joka päivä mutta aina ei ehdi tai jaksa, eikä siihen kuole (jos sinua ei haluta siis joka päivä).[/QUOTE]

Mikä ihmeen juttu ja oletus tämä suhteen alku on? Onko sitten epänormaalia haluta seksiä jokapäivä pitkässä suhteessa? Yhtä hyvältä se tuntuu myöhemminkin.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
ollaan oltu miehen kanssa 12vuotta. Edelleen mies haluaa joka päivä. Ongelma ei ole Se. Mutta meillä on nykyään neljä lasta ja elämä melkoisen kiireisempää mun vuorotyön, lasten ja omien harrastusten ym. Takia. Aina vaan ei kerkee ja jaksa ja tästä mies syystä mies sit mököttää, kiukuttelee ja haukkuu mut, Se on koitunut ongelmaksi. Anteeksi epäselvä kirjoitus tyyli, kirjoitan puhelimella.

Viime yönä mies herätti mut vielä uusintakierrokselle. Eli haluaa lähes päivittäin, muttei ole mikään ongelma jos olen väsynyt tai ei huvita (erittäin harvoin näin). Jos miehellä menis herneet nekkuun aina kun ei saa, niin en jaksaisi katsella.

Normaalia. Me ollaan oltu 7 vuotta yhdessä ja kyllä mies haluaisi melkeen joka päivä. Jos nyt kova stressi, niin silloin vähemmän. No, on vaan kuitenkin 2-3pvn välein :D

Meillä kumpikin haluaa joka päivä. Ja mä teen useimmiten aloitteen. :D Aina ei vaan pääse telmimään joka päivä, mutta ei meillä ikinä ole pitkää taukoa ollut. 15 vuotta yhdessä ja kolme lasta... :)

[QUOTE="minna";28993670]ollaan oltu miehen kanssa 12vuotta. Edelleen mies haluaa joka päivä. Ongelma ei ole Se. Mutta meillä on nykyään neljä lasta ja elämä melkoisen kiireisempää mun vuorotyön, lasten ja omien harrastusten ym. Takia. Aina vaan ei kerkee ja jaksa ja tästä mies syystä mies sit mököttää, kiukuttelee ja haukkuu mut, Se on koitunut ongelmaksi. Anteeksi epäselvä kirjoitus tyyli, kirjoitan puhelimella.[/QUOTE]

Juuri tämän takia päivittäin voimakkaasti haluava mies ei olisi minun valintani. Jotkut varmasti saavat sen sovitettua lapsiperheen arkeen, mutta minulle on tärkeää, että suhde voi hyvin nekin ajat, kun päivittäinen seksi ei ole minulle mahdollisuuksien rajoissa (kuten vauva-aika). Ja runsaasti jatkuvasti haluava mies haluaa varmasti pysyä kaukana minusta, jokaiselle sopiva parinsa ;)

no ei ole!! todellakin alkaisin! alkanut ottaa senverran päähän se että seksiä on vain 2-3krt/kk, mielummin joka päivä kuin niin onneton määrä että ois sama olal ilman.

ps. jotkut harrastaa suhteen alussa seksiä monta kertaa päivässä! niin minäkin joissakin suhteissa,sit on näit miehii joille riittää alkuun kerta päivään ja sit hiipuu onnettoman pieneen määrään.

[QUOTE="vieras";28993743]Juuri tämän takia päivittäin voimakkaasti haluava mies ei olisi minun valintani. Jotkut varmasti saavat sen sovitettua lapsiperheen arkeen, mutta minulle on tärkeää, että suhde voi hyvin nekin ajat, kun päivittäinen seksi ei ole minulle mahdollisuuksien rajoissa (kuten vauva-aika). Ja runsaasti jatkuvasti haluava mies haluaa varmasti pysyä kaukana minusta, jokaiselle sopiva parinsa ;)[/QUOTE]

miten se vauva aika sulkee seksin pois? olen itse heräilly vauva-aikana keskimäärin 10kertaa yössä,joka yö.. yli vudoen ajan, seksi piristi kummasti tai vaihtoehtoisesti rentoutti niin että nukuin syvempää unta.

tekosyitä on näemmä helppo keksiä! koettakaas joskus keksimällä keksiä syitä harrastaa seksiä! erään tukimuksen mukaan niitä on jopa 40syytä. seksi aiheuttaa mielihyvää,lievittää kipua(pääkipu on siis huono tekosyy),rentouttaa, vahvistaa immuunipuolustusta, vahvistaa suhdetta. yms

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="senja";28993783]miten se vauva aika sulkee seksin pois? olen itse heräilly vauva-aikana keskimäärin 10kertaa yössä,joka yö.. yli vudoen ajan, seksi piristi kummasti tai vaihtoehtoisesti rentoutti niin että nukuin syvempää unta.

tekosyitä on näemmä helppo keksiä! koettakaas joskus keksimällä keksiä syitä harrastaa seksiä! erään tukimuksen mukaan niitä on jopa 40syytä. seksi aiheuttaa mielihyvää,lievittää kipua(pääkipu on siis huono tekosyy),rentouttaa, vahvistaa immuunipuolustusta, vahvistaa suhdetta. yms[/QUOTE]

Ai se on tekosyy jos on väsynyt, kipeä tai muuten vain haluton? Ihan jees, että jotkut ovat Duracell-pupuja, mutta on tainnut nyt se lahjakkuus jäädä sinne alapäähän yläpään sijaan, kun ei tunnut muita ihmisiä ymmärtävän.

Suurin osa ihmisistä varmastikin haluaa joka päivä suhteen alussa, mutta myöhemmin tilanne tosiaankin vähän rauhoittuu. Siinä ei ole mitään vikaa jos haluaa joka päivä vaikka 50 vuotta, mutta enemmistölle riittää kyllä siinä töiden ja lasten ja sairasteluiden ym. välissä varmasti vähän harvempaankin köyriminen.

En katselisi miestä, joka ruikuttaisi tai painostaisi silloin kun itse ei todellakaan jaksa alkaa millekään. Sitten taas toisena aikana saattaa itsellekin sopia useamman kerran päivässä. Ja jos silloin ei miehelle sovi, niin sitäkin kunnioitetaan.

Ai se on tekosyy jos on väsynyt, kipeä tai muuten vain haluton? Ihan jees, että jotkut ovat Duracell-pupuja, mutta on tainnut nyt se lahjakkuus jäädä sinne alapäähän yläpään sijaan, kun ei tunnut muita ihmisiä ymmärtävän.

Suurin osa ihmisistä varmastikin haluaa joka päivä suhteen alussa, mutta myöhemmin tilanne tosiaankin vähän rauhoittuu. Siinä ei ole mitään vikaa jos haluaa joka päivä vaikka 50 vuotta, mutta enemmistölle riittää kyllä siinä töiden ja lasten ja sairasteluiden ym. välissä varmasti vähän harvempaankin köyriminen.

En katselisi miestä, joka ruikuttaisi tai painostaisi silloin kun itse ei todellakaan jaksa alkaa millekään. Sitten taas toisena aikana saattaa itsellekin sopia useamman kerran päivässä. Ja jos silloin ei miehelle sovi, niin sitäkin kunnioitetaan.

Juuri näin. Uskallan kyllä väittää että aika pieni prosentti pareista köyrii päivittäin, jos ollaan oltu yhdessä esim 5-10 vuotta. Varsinkin kun on perhettä. Ei se seksuaalinen vetovoima pysy samana kuin suhteen alkuvaiheessa, vaikka kuinka yrittäisi. Tietysti on näitä duracell-pupuja, itse en sellaista jaksaisi.

Ihan normaalia on jos haluja on joka päivä. Meillä ainakin on ollut tiivis tahti ihan suhteen alusta asti ja molemmat siitä tykätään. Rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että joskus aikaisemmissa suhteissa jokapäiväinen tahti olisi ollut minulle liikaa, mutta nyt en vaan saa tarpeekseni ihanasta miehestäni.:)

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="senja";28993783]miten se vauva aika sulkee seksin pois? olen itse heräilly vauva-aikana keskimäärin 10kertaa yössä,joka yö.. yli vudoen ajan, seksi piristi kummasti tai vaihtoehtoisesti rentoutti niin että nukuin syvempää unta.

tekosyitä on näemmä helppo keksiä! koettakaas joskus keksimällä keksiä syitä harrastaa seksiä! erään tukimuksen mukaan niitä on jopa 40syytä. seksi aiheuttaa mielihyvää,lievittää kipua(pääkipu on siis huono tekosyy),rentouttaa, vahvistaa immuunipuolustusta, vahvistaa suhdetta. yms[/QUOTE]

En vähääkään epäile, etteikö sinulla olisi tuollainen kokemus. Eikä meilläkään vauva-aika sulkenut seksiä pois, mutta päivittäin siihen ei olisi irronnut energiaa. Meillä seksistä nautitaan silloin kun molemmat sitä haluavat, ja minun haluani syö kyllä sellainen uupumus mitä vauva-aikana koin. Eikä asiaa helpota se, että vauva nukkui yksin vain hyvin lyhyitä pätkiä. Onnekseni mies reagoi samalla tavalla, ja minä olin meillä itse asiassa se halukkaampi osapuoli, mutta mitään ristiriitoja aiheesta ei syntynyt :) Olimme ja olemme hyvin onnellisia harvan aktirytmimme kanssa. Meillä seksiin hurahtaa yleensä helposti tunti, ja tunnin irroittaminen joka päivä on liikaa siihen nähden missä kohti meidän prioriteettilistaa seksi on. Ja mulle sopii aivan mainiosti, jos muilla se on eri kohdalla listaa ja/tai aktiin riittää vartti aamusta.

En ymmärrä mikä tekosyy se on, jos ei tietyillä spekseillä halua seksiä. Jos en halua peppuseksiä, tai kumpikaan meistä ei halua, niin sekin on varmaan vain tekosyy olla harrastamatta, kun voi sitä patistaa itsensä haluamaan tai harrastaa haluamatta...? En tajua.

• Tykkää
Reactions: Millenia
Itse en enää toista kertaa ottaisi miestä, joka EI halua seksiä vähintään päivittäin! Meidän 17 vuotta kestäneen suhteen ongelma oli pitkään se että miehelle riitti 2 x vko, mä olisin halunnut päivittäin ja lomila enemmän.

Kun lpaset tuli alkoi sellainen arkipyöritys, että mun halut katosi. Kun saan porukan nukkumaan ja energiaa on haluan urheilla. Mieluiten juosta yksin luonnossa. Yleensä kuitenkin olo on kuin kuiviin imetyllä tiskirätillä. Eli en halua antaa kenellekään mitään, enkä halua keneltäkään mitään.

Suhteen alussa meillä oli seksiä 1-3 kertaa päivässä. Joka päivä ei tosin tavattu, joten silloin ei tietenkään voinut olla. Hiukan on nyt muuttunut tilanne, mutta on se edelleen ihanaa, kun mies ilmaisee haluavansa juuri minua, ei siis seksiä yleensä. Mitä useammin, sen parempi.

Kai se nyt miehestä riippuu. Jotkut haluavat alussa kolmesti päivässä ja toisille riittää kerran kolmessa päivässä. Tärkeintä kai se, että naisen halutaso on suunnilleen samanlainen. Ellei, niin kannattanee erota jo ennen kunnon suhteen alkamista.

Kuumimmat

Yhteistyössä