Alkaisitko suhteeseen kokemattoman kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tekisit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika etäiseltä ajatukselta tuntuu. En ymmärrä, miksi kukaan olisi kaksvitosena enää täysin seksi- ja seurustelukokemukseton - tai siis jos on, niin luulen että miehessä on jotain sellaisia ominaisuuksia, joiden takia hän ei olisi minun tyyppiäni.

Ehdottomasti. Elämäni parasta seksiä sain 38 vuotiaan kokemattoman miehen kanssa. Tämä tarina on tosi! Oli niin hellä, kiihkeä, utelias ja kokeilunhaluinen :) Eikä edes ruma... seksittömyys johtui uskonnollisesta taustasta.

Ehdottomasti. Elämäni parasta seksiä sain 38 vuotiaan kokemattoman miehen kanssa. Tämä tarina on tosi! Oli niin hellä, kiihkeä, utelias ja kokeilunhaluinen :) Eikä edes ruma... seksittömyys johtui uskonnollisesta taustasta.

Joku tällainen juttu ehkä niin joo. Mutta kun on jo itsellä lapsia, niin voisi olla aika vaikea alkaa suhteeseen ihmisen kanssa jolla ei ole aikaisempaa kokemusta parisuhteesta. Niinkään toi seksipuoli ei välttämättä olisi se ongelma, vaan se ettei toisella olisi mitään tajua parisuhteen arjesta.

[QUOTE="vieras";27554522]Joku tällainen juttu ehkä niin joo. Mutta kun on jo itsellä lapsia, niin voisi olla aika vaikea alkaa suhteeseen ihmisen kanssa jolla ei ole aikaisempaa kokemusta parisuhteesta. Niinkään toi seksipuoli ei välttämättä olisi se ongelma, vaan se ettei toisella olisi mitään tajua parisuhteen arjesta.[/QUOTE]
Mun kokemuksen mukaan tälläinen mies osaa arvostaa parisuhdetta paljon ja toisen ihmisen läheisyyttä ja rakkautta. Ei ota naista itsestään selvyytenä ja tietää miltä tuntuu olla yksin. Vastaus ap:n kysymykseen: alkaisin kyllä, joskin kiinnostaisi tietää mitkä ovat syyt taustalla.

[QUOTE="vieras";27554522]Joku tällainen juttu ehkä niin joo. Mutta kun on jo itsellä lapsia, niin voisi olla aika vaikea alkaa suhteeseen ihmisen kanssa jolla ei ole aikaisempaa kokemusta parisuhteesta. Niinkään toi seksipuoli ei välttämättä olisi se ongelma, vaan se ettei toisella olisi mitään tajua parisuhteen arjesta.[/QUOTE]
No kokemattomuus ja sinisilmäisyys voi olla eduksi. Mies lähtee ilman ennakkoluuloja suhteeseen. Itselläni on nyt sellainen mies ja tosiaan lapsiakin. Hyvin sujuu arki :) Ei kannata yleistää, jokainen mies ja suhde on erilainen.

Ja todellakin: jos mies on ollut kauan yksin, ne lapsetkin ovat tervetullutta joillekin. Mieheni sanoo saaneensa ELÄMÄN jota hänellä ei siis koskaan aiemmin yksin ollessaan ollut.

Vaikea kuvitella tilannetta, oon kuitenkin ite jo yli 30. Ehkä vähän varuillani olisin. Enemmän kuin seksitaidot mua epäilyttäisi yhteisen arjen sujuminen. Jos ei ole koskaan jakanut kotiaan toisen kanssa eikä ole ollut parisuhteessa, niin luulis, että aikuisena on vaikeampaa oppia. Mut en nyt suorilta törmäis, jos olis muuten mukava ja ihana.

[QUOTE="niinno";27554981]Vaikea kuvitella tilannetta, oon kuitenkin ite jo yli 30. Ehkä vähän varuillani olisin. Enemmän kuin seksitaidot mua epäilyttäisi yhteisen arjen sujuminen. Jos ei ole koskaan jakanut kotiaan toisen kanssa eikä ole ollut parisuhteessa, niin luulis, että aikuisena on vaikeampaa oppia. Mut en nyt suorilta törmäis, jos olis muuten mukava ja ihana.[/QUOTE]

Näin.

Luultavammin en, koska haluaisin seurustella kuitenkin kutakuinkin ikäiseni miehen kanssa,
ehkä +- 10 vuoden ikähaarukalla.
Ja jos senikäinen mies olisi täysin kokematon ja vailla mitään pitempi- tai edes lyhytaikaista seurustekysuhdetta pitäisin sitä jokseenkin outona.

Yhteistyössä