The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
En oo ajatellu mennä faceen.

Kyllä se kuule siitä lutviutuu. Välillä tulee semmosia aikoja että tuntuu ettei muista eikä tajua mitään. Mutta sitten se taito palautuu.
Mulla on ollu muutamia niin noloja hetkiä yliopistolla etten tod kehtaa tässä tunnustaa. Sit pari aikaa tuntunu ettei kehtaa naamaansa näyttää ku kaikki pitää idioottina. Mutta se tunne menee ohi, uso sie minnuu :hug:
Kauanko siinä menee? Mä en saanu viikonloppuna edes unta kun se häiritsi niin paljon. Ja kaikella järjellä sen olis auton pitänyt valmistua tänään (kun en ollut minä tekemässä) ja ärsyttää kun tiedän että mun mokailujen takia se saakelin kia odottaa siellä huomennakin.
Sen lisäks meillä on uus opettaja joka on vähän turhantärkeä tyyppi ilman opettajankokemusta, se ei oo oikein mukava eikä kannustava ja eka reaktio mun mokaan oli että "hyi kamala, tästä täytyy kyllä ottaa kuva."
 
Liity faceen, voin alkaa sun kaveriksi siellä.

Ei kuulu hyvää, tahdon rahaa just nyt. Kouluinnostus on laantunut kun luokkakaveri kerto että oli löytyny lisää vikaa siitä mun perjantaina munaamasta autosta. Vituttaa suoraan sanoen. Tekis mieli vaihtaa alaa, ihan kun olisin kesän aikana unohtanu pienimmätkin alkeet autojen maalaamisesta.
:hug:
Jos vertaistuki lohduttaa, niin rahaa tarvin minäkin ja firma kanssa. Kun sais itelleen ees sen 2500 e/kk bruttona maksettua, mutta kun ei...
Vaihtaisin heti alaa, jos osaisin jotain muuta ja olis vielä rahkeita opiskella. Kun YAMK:n sain valmiiksi, päätin etten ikinä enää opiskele !
 
kahvikirahvi
:hug:
Jos vertaistuki lohduttaa, niin rahaa tarvin minäkin ja firma kanssa. Kun sais itelleen ees sen 2500 e/kk bruttona maksettua, mutta kun ei...
Vaihtaisin heti alaa, jos osaisin jotain muuta ja olis vielä rahkeita opiskella. Kun YAMK:n sain valmiiksi, päätin etten ikinä enää opiskele !
Mitäs luulet että siellä koulussa tehdään, ellei opita uutta? Ja nykyäänhän on oppisopimukset ja kaikki.

Äläkä sa, mun molemmat vanhmmat on nyt opiskelemassa, ja ne on vähän vanhempia kun sää.
 
Mitäs luulet että siellä koulussa tehdään, ellei opita uutta? Ja nykyäänhän on oppisopimukset ja kaikki.

Äläkä sa, mun molemmat vanhmmat on nyt opiskelemassa, ja ne on vähän vanhempia kun sää.
Nimenomaan, kun ei jaksaisi millään nyt ainakaan tässä elämänvaiheessa alkaa opiskelemaan uutta. Vanha menee jo rutiinilla, kun vuodesta -98 näistä hommista kokemusta.
Ja ei taida oikein mulle oppisopimusalaa löytyä, kun mä en ole mikään ammattikouluihminen, joka osaa tehdä käsillään. Mä oon enemmän myynti- ja markkinointimies.
Ellen sitten ala itseäni lähihoitajaksi lukea... En taida. :D
 
Voisin löytää alan jossa mokailu on vähän halvempaa ja huomaamattomampaa, eikä hommia tarttis alottaa ihan alusta jos jotain menee pikkasenkin pieleen.
Mokailu vaan on inhimillistä. Vuodesta -95 ensin toiminimiyrittäjänä ja sitten vuodesta -00 isommalla volyymilla voin sanoa, että kyllä niitä mokia vaan tulee, mutta aina niistä on selvitty. :)
 
Kauanko siinä menee? Mä en saanu viikonloppuna edes unta kun se häiritsi niin paljon. Ja kaikella järjellä sen olis auton pitänyt valmistua tänään (kun en ollut minä tekemässä) ja ärsyttää kun tiedän että mun mokailujen takia se saakelin kia odottaa siellä huomennakin.
Sen lisäks meillä on uus opettaja joka on vähän turhantärkeä tyyppi ilman opettajankokemusta, se ei oo oikein mukava eikä kannustava ja eka reaktio mun mokaan oli että "hyi kamala, tästä täytyy kyllä ottaa kuva."
Aina se aikansa ottaa. Mulla se on semmoinen prosessi, alussa aina hävettää niin että kun ajatteleekin ko. episodia niin tuntuu että koko psyyke käpristyy. Sitten alkaa vähitellen hellittää, tulee vain pienempi kirpaisu, ja taas pienempi.

Lopulta se painuu jos nyt ei unohduksiin niin ainakin henkisen kipukynnyksen alapuolelle :) :hug:
 
IhanaValo
Iltoja!

:hug: teille kellä ollu huonompi päivä/viikko/kausi :)

Minuu ahistaa se, etten vieläkään oo päässy elämässä yhtään mihinkään vaikka vuodet vaan vierii ja muut valmistuu ja pääsee töihin ja ja ja...: /

Mutta, nyt koitan mennä nukkuu..tosin jos kaikki vaan pyörii mielessä niin huonosti saa nukuttua taas. Vaan öitä teille joka tapauksessa.
 
Iltoja!

:hug: teille kellä ollu huonompi päivä/viikko/kausi :)

Minuu ahistaa se, etten vieläkään oo päässy elämässä yhtään mihinkään vaikka vuodet vaan vierii ja muut valmistuu ja pääsee töihin ja ja ja...: /

Mutta, nyt koitan mennä nukkuu..tosin jos kaikki vaan pyörii mielessä niin huonosti saa nukuttua taas. Vaan öitä teille joka tapauksessa.
:hug: kyllä säkin vielä löydät paikkas mailmasta
 
kahvikirahvi
Kukaan ei kuollu, ja maailma ei siitä kaadu jos auto pitää maalata uudestaan.
Eeei se kaadukaan. Mutta tuleehan siitä nyt lisäkustannuksia, monta päivää "ylimäärästä" työtä ja asiakas joutuu olemaan ilman autoa lähes viikon pidempään kun piti. Oikeissa maalaamoissa tommoset mokailut menee maalarin omasta pussista, ja ne maalit ei oo ihan ilmasia :|
 
Eeei se kaadukaan. Mutta tuleehan siitä nyt lisäkustannuksia, monta päivää "ylimäärästä" työtä ja asiakas joutuu olemaan ilman autoa lähes viikon pidempään kun piti. Oikeissa maalaamoissa tommoset mokailut menee maalarin omasta pussista, ja ne maalit ei oo ihan ilmasia :|
Se takia onkin hyvä että saa olla koulussa harjoittelemassa, tuota sössändeeraa ei sitten isona tee toista kertaa =)
 
Mun tarttis katsastaa kans auto, ja seuraava rahapäivä on vasta vimpan katsastuspäivän jälkeen... :) Samoin kuten auton vakuutuslasku erääntyy just päivää ennen rahapäivää.
Lokakuun lopussa on mulla viimonen leimapäivä. Viimeksi meni hienosti läpi, mutta nyt vähän epäilen viime aikaisten rohinoiden ja kolinoiden perusteella ja kun mulle kuitenkin noita kilometrejä karttuu...

Älä huoli, ei se vakuutus lakkaa voimassaolemasta, vaikkei laskua heti maksakaan. Mulla taitaa nytkin roikkua jotain niitä...
 
kahvikirahvi
Lokakuun lopussa on mulla viimonen leimapäivä. Viimeksi meni hienosti läpi, mutta nyt vähän epäilen viime aikaisten rohinoiden ja kolinoiden perusteella ja kun mulle kuitenkin noita kilometrejä karttuu...

Älä huoli, ei se vakuutus lakkaa voimassaolemasta, vaikkei laskua heti maksakaan. Mulla taitaa nytkin roikkua jotain niitä...
Tää ei menny läpi kun oli tyhjäkäynti liian epätasanen. Sieltä oli kaasarista hapettunu yks letku tiensä päähän ja päästi ilmaa lävitte. Sit oli jarruissa eriarvoiset voimat, ja kuin taikaiskusta katsastuksen jälkeen alko hinkumaan repsikan puolen takajarru. No, kenkähän siellä oli puhki kulunut. Ei muuta kun motonettiin uusia hakemaan kun nehän ei paljoa maksa, vaan kas, olikos ne just varastosta loppu. Ehkä huomenna tai keskiviikkona saapuu uusia. Aika tiukille menee katsastukseen saaminen, kun ei oo koulun puolesta kauheesti ylimäärästä aikaa laitella autoa.
 
kahvikirahvi
Niin ja sitä piti sanomani että mää en tykkää maksaa laskuja jälestä. Kerran maksoin, ja tuli maksun jälkeen karhu. Neuvottiin että sitä ei tartte maksaa jos on ennen karhun saapumista lasku masettu, mutta sittne lähetettiin karhun karhu, niin meni hermo eikä oo huvittanu maksaa myöhässä enää. Mielummin soitan ja pyydän maksuaikaa.
 
Tää ei menny läpi kun oli tyhjäkäynti liian epätasanen. Sieltä oli kaasarista hapettunu yks letku tiensä päähän ja päästi ilmaa lävitte. Sit oli jarruissa eriarvoiset voimat, ja kuin taikaiskusta katsastuksen jälkeen alko hinkumaan repsikan puolen takajarru. No, kenkähän siellä oli puhki kulunut. Ei muuta kun motonettiin uusia hakemaan kun nehän ei paljoa maksa, vaan kas, olikos ne just varastosta loppu. Ehkä huomenna tai keskiviikkona saapuu uusia. Aika tiukille menee katsastukseen saaminen, kun ei oo koulun puolesta kauheesti ylimäärästä aikaa laitella autoa.
Hyvä, jos osaa itse laittaa.
Pakko kysyä; mikä auto sulla on, jos se on vielä kaasarikoneella? :D
 
Niin ja sitä piti sanomani että mää en tykkää maksaa laskuja jälestä. Kerran maksoin, ja tuli maksun jälkeen karhu. Neuvottiin että sitä ei tartte maksaa jos on ennen karhun saapumista lasku masettu, mutta sittne lähetettiin karhun karhu, niin meni hermo eikä oo huvittanu maksaa myöhässä enää. Mielummin soitan ja pyydän maksuaikaa.
Totta tuokin, mutta mulla nyt on tuo vakuutuslasku yksi muiden joukossa. Ja kyllä sen nyt saa hoidettua, jahka seuraavan tilin saa.
Laahaavista YEL-maksuista ei sit tiedäkään. Mutta ei jaksa ressata, aina. :D
 
kahvikirahvi
Hyvä, jos osaa itse laittaa.
Pakko kysyä; mikä auto sulla on, jos se on vielä kaasarikoneella? :D
No en mä paljoa osaakaan, mulla on hyvää autontuntija-apua.

91 micra. Vaan oon ajanu sillä ite kovin vähän, ollaan käyttöön vaihdettu mp.n kanssa autoja sopimuksella että lapsen kanssa liikkuva saa ajaa golffilla kun siinä on enempi ruttuun menevää peltiä kun micrassa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä