The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28988220:
Ja lapsen kädet voi saada muutaman naarmunkin tuona aikana :kieh:
No, jos kisu on pentu, niin ei se vahinkoa tee.

Sen sijaan täysikasvuisen katin vienti eläinlääkäriin...

... mulla oli nahkatakki ja nahkatyöhanskat... ja silti ihan joka paikka täynnä verinaarmuja.

Tuonti on sit helpompaa, kun otus nukkuu.
 
No, jos kisu on pentu, niin ei se vahinkoa tee.

Sen sijaan täysikasvuisen katin vienti eläinlääkäriin...

... mulla oli nahkatakki ja nahkatyöhanskat... ja silti ihan joka paikka täynnä verinaarmuja.

Tuonti on sit helpompaa, kun otus nukkuu.
Totta, ei nuo pennut onneksi kovin syviä naarmuja harvemmin saa aikaan. Ulkopuolisen silmiin enemmänkin voi näyttää hurjalta jäljet vaikka hyvin pinta raapaisuja ovat.
 
kahvikirahvi
Mulla on Severin-merkkinen mikro toiminut ihan hyvin. Tosin käytän sitä aika vähän.
Mun Severin-merkkisestä imurista on katkennut letku kahdesti kesken imuroinnin (jeesusteippi on hieno juttu), mikro lakkas lämmittämästä puolessa vuodessa, kahvinkeittimen pannu putos pp.n toimesta lattialle, mutta varaosia ei Suomessa saatavilla. Tai siis olisin voinut tilata pikatoimituksella (kahden viikon toimitusaijalla) Saksasta uuden pannun, mutta en viitsiny maksaa pannusta niin paljoa kun ei se keitinkään niin kallis ollut ostettaessa.
Sitten kun imuri hajoaa lopullisesti, niin en koske enää pitkällä tikullakaan Severiin.
 
Mun Severin-merkkisestä imurista on katkennut letku kahdesti kesken imuroinnin (jeesusteippi on hieno juttu), mikro lakkas lämmittämästä puolessa vuodessa, kahvinkeittimen pannu putos pp.n toimesta lattialle, mutta varaosia ei Suomessa saatavilla. Tai siis olisin voinut tilata pikatoimituksella (kahden viikon toimitusaijalla) Saksasta uuden pannun, mutta en viitsiny maksaa pannusta niin paljoa kun ei se keitinkään niin kallis ollut ostettaessa.
Sitten kun imuri hajoaa lopullisesti, niin en koske enää pitkällä tikullakaan Severiin.
Oho, onpas huonoja kokemuksia. Mulla on muuten kahvinkeitinkin Severin, 1,5v ollut nyt ja toimii kyllä.

Astianpesukone hajos jo keväällä enkä oo saanu hankittua uutta : /
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28988220:
Ja lapsen kädet voi saada muutaman naarmunkin tuona aikana :kieh:
Meikä on paha mutsi ja opettaa että jos kissaa kiusaa (kielloista huolimatta) ja se raapaisee, niin ihan tasan tarkkaan oma vika jos on sit kädessä naarmu/ja.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä