Mietin vielä. Tässä iässä jaksa kahtena päivänä hillua.
14v. nuorempi kaveri jaksaa tänäänkin mennä.
No mut voi johtua töissä olemisesta. Kaveri on keittiöllä töissä. Ei tee istumatyötä.Hmmmm... jos mä en väärin muista, niin eilisehtoolla nuori kaverisi heräili suurinpiirtein niihin aikoihin, kun päätimme vaihtaa paikkaa. ???
Ei se sit ole mikään ikäkysymys.
Mun pitäs käydä pesulla. Voin tulla.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28984133:Lähtiskös joku mun mukaan saunaan... selän pesuun
Niin että naamakuva on ihan perseestä. :xmas:Mite hemmetissä mä en voi olla naamastani kuvauksellinen,perseestä kyllä ottaa kuvan ku kuvan mutta yritä tästä naamasta ottaa niin ei onnistu:kieh:
Ala tulla sit |OMun pitäs käydä pesulla. Voin tulla.
Kasari on vielä lähempänä mua. Mun teiniajan musaa.Ysäribileet, mie menisin..se ysärimusa on niin minuu.
Tosin voisin sinne saunaankin mennä
Kotiuduttiin just synttäreiltä, olipa kiva istua kerrankin ajan kanssa turisemassa ja lapsilla riitti leikkejä kavereiden kanssa.
Ok, otan vain vehkeet ja vaatteet mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28984175:Ala tulla sit |O
Höpsis... varmasti on hyviä kuvia naamastakinMite hemmetissä mä en voi olla naamastani kuvauksellinen,perseestä kyllä ottaa kuvan ku kuvan mutta yritä tästä naamasta ottaa niin ei onnistu:kieh:
Toimi nainen |OOk, otan vain vehkeet ja vaatteet mukaan.
Sama...tosin miun perseessäkään ei kehumista :ashamed:Mite hemmetissä mä en voi olla naamastani kuvauksellinen,perseestä kyllä ottaa kuvan ku kuvan mutta yritä tästä naamasta ottaa niin ei onnistu:kieh:
just sieltäNiin että naamakuva on ihan perseestä. :xmas:
*viuuh* meni jo ---->Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28984187:Toimi nainen |O
No ei ole,oon nytkin ottanu varmaan 10 kuvaa ja niistä ollu kaksi sellasta semi hyvää mutta niitäkin piti muokata enkä siltikään ole tyytyväinen.En vaan ole kuvauksellienen yläpäästä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28984182:Höpsis... varmasti on hyviä kuvia naamastakin
Annas kun myökin katotaan niit kuvia :xmas:No ei ole,oon nytkin ottanu varmaan 10 kuvaa ja niistä ollu kaksi sellasta semi hyvää mutta niitäkin piti muokata enkä siltikään ole tyytyväinen.En vaan ole kuvauksellienen yläpäästä.
Mie kans.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28984201:Annas kun myökin katotaan niit kuvia :xmas:
Jos nuorta odottaa, niin sit ei edes ehdottele tapaamista nelikutoselle kalkkikselle.Ei toki. Se on vaan se kun nuoren kroppa on pikkasen erilainen kuin vanhemmilla. Jos ajattelee vain ulkonäköä.
no ette tasan näeAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28984201:Annas kun myökin katotaan niit kuvia :xmas:
Kylläpäs. Laitat vaikka yv:nä.no ette tasan näe
mää tykkään masuistaJos nuorta odottaa, niin sit ei edes ehdottele tapaamista nelikutoselle kalkkikselle.
Pärstäkertoimeni ny on aina ollu kirveellä sinnepäin veistetty. Hiukset harvenee. Sikspäkkiä ei löydy kuin kaupasta kantamalla, mut kaljamasuni on silti toistaiseksi luokkaa "söpö". Et sitä kyllä nähnyt, koska sammutit valot, ennenko riisuin edes pikkutakkini.
Juu, kilometrit näkyy. Kyl ne myös tuntuu. Entäs sit?
elä yritä,en laita.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28984212:Kylläpäs. Laitat vaikka yv:nä.