Aika laiha
[QUOTE="vieras";28944611]Käy naapurissa punnitsemassa itsesi. Oletko jo 175cm pitkä tyttö?[/QUOTE]
Poika 172cm
Poika 172cm
Haaveeni kyllä on.Oletko ap oikeasti ihan tosissasi vai pelleiletkö vain?
Miten se kuuluu sinun tilanteeseen? Normaalipainoisia.Mä ajattelin kysyä sulta gggf oletko sinä ja isäntä normaali painoisia vai ylipainoisia?
Ajattelin että olet laiha normaali painoinen?Miten se kuuluu sinun tilanteeseen? Normaalipainoisia.
(Yli)paino ongelmia eläimilläkin on vain vähän, nuorilla hiehoilla joskus ruokahalua on enemmän kuin kulutusta, joten ne välillä on niitä "syöttöporsaita" jotka syö heinän/tuorerehun loput mitä lehmiltä jää lihomaan kun niillä jämillä ei onneksi pääse.
Jos ne hemmottelee maatilalla lapsia ja nuoria ja pitää niitä koe maistelijana uusien herkkujen ja katsoo millä ne saavat aikaan karsinassa läskiä ja lihaa kun syöttävät niille rehua ja rasvaa saavat pillillä juoda jättimäisen lihavaksi?Ajattelin että olet laiha normaali painoinen?
- sen kun ajattelet, vaikka se ei näemmä sinulle sovi
Miten broileri tila kasvattaa minulle
lihakasvatuksessa?
- tietoa siitä löydät varmasti aivan yhtä hyvin itse
Miksi isäntäsi ei katselisi minua kuvaan ja mitä isäntäsi tekisi minulle sitten?
- en ymmärrä kysymystä, mutta miksi pitäisi katsella sinua kuvaan?
Voinko minä syödä eläinten rehua?
- minun puolestani ihan vapaasti
Mistä monesta tekijästä riippuu minun paino
millon en jaksaisi liikkua?
- kunnosta, geeneistäkin yms.
Jos mun vatsa roikkui konttaus asennossa niin
kumpi se olisi läskiä tai lihaa?
- läskiä
kummassa paikassa ne pitäisi minua pöydän
päällä konttaus asennossa talon keittiössä tai
piha pöydän päällä?
- en pitäisi sinua kummassakaan konttaus asennossa, muista en tiedä
Saattaisinko isäntä ja emäntä taputtaa kädellä
minun roikkuvaa vatsaani merkkinä siitä että
hyvin on kasvanut?
- mistäs minä sitä tiedän saako vai ei
Millä tavalla maatila ottaisi minut
lihakasvatukseen pitäisikö mun kävellä sinne
maatilalle vai hakeeko tilan isäntä minut
lihakasvatukseen sovitusta paikasta?
- todennäköisesti sekä että tai sinut tuotaisiin tilalle autolla ja kävelet kasvatus karsinaan tms.
Peseekö maatilat minua säännöllisesti ja miten
ne maatilalla pesee minua?
-ei
Missä maatilat pesee minua tilan saunassa vai
pihalla vesi letkulla?
-ei ainkaan saunassa pesi, joutuisit todennäköisesti pesytymään itse
Voiko olla mahdollista että isäntä ja emäntä
pesee minut konttaus asennossa sienellä ja
harjalla puhtaaksi?
-en usko sen olevat mahdollista, ainahan sitä sopii toivo
Aloin miettimään onko maatilalla lapset ja
nuoret jättimäisen lihavia ja kuinka pulleita ne
lapset voivat olla vatsasta?
-miksi olisi? jättimäisen lihavia en tiedä itse yhtään, voi niitä silti toki ollakin
Miksi haluaisit kokeilla olla lihava? Eikö normaalipaino riittäisi?Millä tavalla voisi kokeilla millaista on olla lihava onko jotain idea miten voisin kokeilla?
Haluaisin kylki luut peittoon niin että olisi joko läskiä.Miksi haluaisit kokeilla olla lihava? Eikö normaalipaino riittäisi?
Kokeilla sitä voi syömällä ennemmän kuin kulutat.
Muita vaihoehtoja kuin syöminen? En ainakaan itse tiedä muita vaihtoehtoja lihotukseen/kasvuun kuin ravinto, joissakin tilanteissa se ravinto toki tiputetaan tipassa tai "pakkosyötetään" esim. nenämahaletkulla.Kuinka nopeasti sitä painoa saa itsellensä. eikö ole muuta vaihtoehtoa kun syöminen?
Se on ikävää että ei oo koulussa kavereita ja ei oo kivaa että haukutaan.Mulla ei oo koulussa kavereita minua kiusataan ja haukutaan liian laihaksi?
Kävelen metsässä ja kiikaroin lintuja ja makaan sängyssä tai sohvalla viikonloppuisin ja välillä meen ulos.
Millä tavalla voisi kokeilla millaista on olla lihava onko jotain idea miten voisin kokeilla?
Miten sä suosittelisit ottaa yhteyttä broileri tilan lihakasvatuksen ajattelin pitäisikö mun lähettää S-postia vai mennä paikan päälle katsomaan maatilaa?Muita vaihoehtoja kuin syöminen? En ainakaan itse tiedä muita vaihtoehtoja lihotukseen/kasvuun kuin ravinto, joissakin tilanteissa se ravinto toki tiputetaan tipassa tai "pakkosyötetään" esim. nenämahaletkulla.
Meidän maatila ei ole psykiatrinen hoitolaitos ja jos jostakin syystä meillä olisit ohjaisin sinut hoitoon enkä meidän ruoka pöytään.Miksi teillä ei pääse jouluna syömään maatilan keittiöön ruoka pöytään?
Odotin että olisit edellisiin kysymyksiin vastannut kun mua jäi ne vaivaamaan.Meidän maatila ei ole psykiatrinen hoitolaitos ja jos jostakin syystä meillä olisit ohjaisin sinut hoitoon enkä meidän ruoka pöytään.
Kysymykset ei ole millään tavalla suunnattu minulle. Toivottavasti löydät tahon joka voi sinua auttaa miltä vaivaamaan jääneissä asioissa. En kylläkään usko että sitä kannattaa lähteä etsimään maatiloilta, epäilen että sieltä ei tarvitsemiasi vastauksia löydy vaan ne löytyvät muualta.Odotin että olisit edellisiin kysymyksiin vastannut kun mua jäi ne vaivaamaan.
Sä et näköjään välitä minusta kun et vastaa mun kysymyksiin : ( : ( : (Kysymykset ei ole millään tavalla suunnattu minulle. Toivottavasti löydät tahon joka voi sinua auttaa miltä vaivaamaan jääneissä asioissa. En kylläkään usko että sitä kannattaa lähteä etsimään maatiloilta, epäilen että sieltä ei tarvitsemiasi vastauksia löydy vaan ne löytyvät muualta.
Ihmistä ei voi auttaa jos hän ei itse ymmärrä hakea apua, minä olen antanut ne vastaukset mitä minulla on, jos se on välittämisen puutetta niin ok.Sä et näköjään välitä minusta kun et vastaa mun kysymyksiin : ( : ( : (